Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ZarzadCSB - zdjęcie

ZarzadCSB

Rejestracja: 16.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.12.2012 18:38
-----

#478736 #2 RoundSound by fusiek. na Święta ;)

Napisane przez fusio w 13.11.2012 15:49

Dołączona grafika


Wiem, wiem, za wcześnie, ale jakoś tak mnie wzięło na zrobienie RS'a na święta, więc zrobiłem :D


Ilość utworów : 14
Typ dźwięku : .mp3
Długość utworów : 13sek. - 22sek.

Nazwy Utworów :

1. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
2. Basshunter - Jingle Bells
3. Crazy Frog - Jingle Bells
4. DeSu - Kto Wie (Anioł z Bogiem)
5. George Strait - Jingle bells Rock
6. Gosia Andrzejewicz - Magia świąt
7. DJ BL3ND - Jingle Bells
8. 52 Dębiec - KRYSZMAS ALKOHOLIS
9. Wham! - Last Christmas
10. Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone
11. Cascada - Last Christmas
12. Mika - Grace Kelly
13. Mika - Relax
14. Train - Shake Up Christmas

Download

[ZippyShare.com]Wyciszane : http://www61.zippysh...12546/file.html

[ZippyShare.com]Normalne : http://www61.zippysh...80243/file.html


ZAPRASZAM DO SŁUCHANIA :)




#406811 [ROZWIĄZANE] GunXpMod - exp dla ns

Napisane przez dasiek w 05.05.2012 13:22

get_user_name( id , g_szAuthID[id] , 34 );
get_user_name(id, g_szAuthIP[id] , 34, 1);

zmień te linijki na te. dla pewności - zawsze będzie zapisywał na nick
  • +
  • -
  • 2


#405927 Perki - Zaradność i Budowanie barykad !

Napisane przez KariiO w 03.05.2012 20:32

[1]
Witam, perk jest prosty ale w grze dość przydatny np. gdy szybko skończy się nam ammo albo chcemy gdzieś pójść a potem kupić wybraną broń :) Oczywiście gdy czas na kupowanie broni się skończy to perk "umiera" :D

Perk: Zaradność
Właściwości: Możesz kupić broń gdziekolwiek się znajdujesz.
[2]
Możemy stawiać worki z piaskiem(jak na zombie)[nóż +f]

Perk: Budowanie barykad
Właściwości: Możesz stawiać worki z piaskiem.

w sma możemy zmienić ilość dostawanych worków na runde:
#define ILOSC_WORKOW 10
Jakby coś nie działało to pisać :))

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#405190 Dedyk - Jak cwiczyc

Napisane przez Hiroshima w 02.05.2012 15:58

@topic
Instalacja serwera CS na dedyku: http://ro***erducha.pl/topic24.html
Instalacja forum (Apache itp.): VPS instalacja apache i mysql - Forum PHP.pl

a to na naszym forum nie ma takiego poradnika? http://amxx.pl/topic...lds-na-linuxie/

A jakiś hosting gdzie mógłbym to poćwiczyć

Po co brać dedyka do 'testów' skoro można samemu postawić sobie linuxa na wirtualnej maszynie?

polecam vMware

a ja polecam, żeby najpierw ściągnął sobie obraz na localhost'a i zainstalował przez VirtualBox, który jest darmowy i w którym na pewno szybciej się połapie niż na VMWare.
  • +
  • -
  • 1


#398938 Backup BAZY DANYCh

Napisane przez wlochen w 18.04.2012 20:47

w taki
http://www.przemo.or...pic.php?t=49588
  • +
  • -
  • 1


#375548 [ROZWIĄZANE] Bad entity in IndexOfEdict()

Napisane przez Misiaczek ;c w 04.03.2012 23:33

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#375539 [ROZWIĄZANE] Bad entity in IndexOfEdict()

Napisane przez Misiaczek ;c w 04.03.2012 23:06

FATAL ERROR (shutting down): Bad entity in IndexOfEdict() FATAL ERROR (shutting down): Bad entity in IndexOfEdict()


plugins.ini

;AMXBANS
screenshot.amxx
amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx

; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
ReasonKicker.amxx
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
galileo.amxx
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
;pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

amx_ip_zmienne.amxx
autobuyfix.amxx
admin_spec_esp.amxx
ad_manager.amxx
Map_Spawns_Editor.amxx
sillyc4.amxx


plugins-codmod.ini

;Call of Duty Mod

cod\silnik\QTM_CodMod.amxx

;Klasy

cod\klasy\codclass_angel.amxx
cod\klasy\codclass_cold_dezerter.amxx
cod\klasy\codclass_duch.amxx
cod\klasy\codclass_flammenwerfer.amxx
cod\klasy\codclass_gerbil.amxx
cod\klasy\codclass_gynek.amxx
cod\klasy\codclass_ha.amxx
cod\klasy\codclass_infiltrator.amxx
cod\klasy\codclass_inzynier.amxx
cod\klasy\codclass_komandos.amxx
cod\klasy\codclass_lekki_snajper.amxx
cod\klasy\codclass_medyk.amxx
cod\klasy\codclass_mysliwy.amxx
cod\klasy\codclass_PanzerFaust.amxx
cod\klasy\codclass_partyzant.amxx
cod\klasy\codclass_phantom.amxx
cod\klasy\codclass_projektss.amxx
cod\klasy\codclass_radiooperator.amxx
cod\klasy\codclass_sivva.amxx
cod\klasy\codclass_snajper.amxx
cod\klasy\codclass_stalker.amxx
cod\klasy\codclass_taktyk.amxx
cod\klasy\codclass_terminator.amxx
cod\klasy\codclass_weteran.amxx
cod\klasy\codclass_wojska_rakietowe.amxx
cod\klasy\codclass_zlodziej.amxx

;Perki

cod\perki\codperk_adrenalina.amxx
cod\perki\codperk_airstrike.amxx
cod\perki\codperk_amulet_weterana.amxx
cod\perki\codperk_apteczka.amxx
cod\perki\codperk_auto_bh.amxx
cod\perki\codperk_autodestrukcja.amxx
cod\perki\codperk_awpscope.amxx
cod\perki\codperk_awpsnajper.amxx
cod\perki\codperk_butykomandosa.amxx
cod\perki\codperk_butysnajpera.amxx
cod\perki\codperk_butyszturmowego.amxx
cod\perki\codperk_ciemneokulary.amxx
cod\perki\codperk_cziter.amxx
cod\perki\codperk_deaglegenerala.amxx
cod\perki\codperk_deaglesniper.amxx
cod\perki\codperk_defibrylator.amxx
cod\perki\codperk_dezercja.amxx
cod\perki\codperk_duchkaprala.amxx
cod\perki\codperk_dzialkostraznicze.amxx
cod\perki\codperk_eagleeye.amxx
cod\perki\codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
cod\perki\codperk_granatodlamkowy.amxx
cod\perki\codperk_headhunter.amxx
cod\perki\codperk_kamizelkanasa.amxx
cod\perki\codperk_kamuflaz.amxx
cod\perki\codperk_klapeczki_qingusi.amxx
cod\perki\codperk_knife_jumper.amxx
cod\perki\codperk_krytycznenaboje.amxx
cod\perki\codperk_m4skiller.amxx
cod\perki\codperk_majster_klepka.amxx
cod\perki\codperk_maksymalneskupienie.amxx
cod\perki\codperk_minalaserowa.amxx
cod\perki\codperk_mocobalajaca.amxx
cod\perki\codperk_modulodrzutowy.amxx
cod\perki\codperk_morfina.amxx
cod\perki\codperk_MP5Navy.amxx
cod\perki\codperk_multi_jump.amxx
cod\perki\codperk_naboje_inteligencji.amxx
cod\perki\codperk_nabojekapitana.amxx
cod\perki\codperk_nabojepulkownika.amxx
cod\perki\codperk_nanokamizelka.amxx
cod\perki\codperk_nanosuit.amxx
cod\perki\codperk_niezniszczalny.amxx
cod\perki\codperk_notatkikapitana.amxx
cod\perki\codperk_notatkisapera.amxx
cod\perki\codperk_nozkomandosa.amxx
cod\perki\codperk_nozmedyka.amxx
cod\perki\codperk_ogien_w_okopie.amxx
cod\perki\codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
cod\perki\codperk_palacerekawiczki.amxx
cod\perki\codperk_perzeklete_naboje.amxx
cod\perki\codperk_platynowenaboje.amxx
cod\perki\codperk_platynowydeagle.amxx
cod\perki\codperk_plecojeb.amxx
cod\perki\codperk_plonacenaboje.amxx
cod\perki\codperk_podrecznikszpiega.amxx
cod\perki\codperk_podwojnakamizelka.amxx
cod\perki\codperk_prawarekarambo.amxx
cod\perki\codperk_przysposobienieobronne.amxx
cod\perki\codperk_radartelegrafisty.amxx
cod\perki\codperk_rannyweteran.amxx
cod\perki\codperk_recemacgyvera.amxx
cod\perki\codperk_rozblysk.amxx
cod\perki\codperk_sakwa.amxx
cod\perki\codperk_srebrne_kule.amxx
cod\perki\codperk_stringi_mnk.amxx
cod\perki\codperk_swat_support.amxx
cod\perki\codperk_szal_zabijania.amxx
cod\perki\codperk_szczescie.amxx
cod\perki\codperk_szlafrok_maliny.amxx
cod\perki\codperk_sztukadezorientacji.amxx
cod\perki\codperk_tajemnica_mnk.amxx
cod\perki\codperk_tajemnica_skazanca.amxx
cod\perki\codperk_tajemnicagenerala.amxx
cod\perki\codperk_tajemnicamajora.amxx
cod\perki\codperk_tajemnicawojskowa.amxx
cod\perki\codperk_tajemnicazabojcy.amxx
cod\perki\codperk_teleport.amxx
cod\perki\codperk_twardybaniak.amxx
cod\perki\codperk_tytanowenaboje.amxx
cod\perki\codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
cod\perki\codperk_wyrzuceniebroni.amxx
cod\perki\codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
cod\perki\codperk_wytrenowanyrekrut.amxx
cod\perki\codperk_wytrenowanyweteran.amxx
cod\perki\codperk_zamrazajacepociski.amxx
cod\perki\codperk_zatrucie.amxx
cod\perki\codperk_zestaw_terrorysty.amxx
cod\perki\codperk_zmartwychwstanie.amxx
cod\perki\codperk_zwinnepalce.amxx

; Dodatkowe
cod\dodatkowe\asysta_i_zemsta.amxx
cod\dodatkowe\cod_adminmenu.amxx
cod\dodatkowe\cod_expevent.amxx
cod\dodatkowe\cod_hsxp.amxx
cod\dodatkowe\cod_magazyn.amxx
cod\dodatkowe\cod_nagrody_exp.amxx
cod\dodatkowe\cod_sellperk.amxx
cod\dodatkowe\cod_shop.amxx
cod\dodatkowe\mocmedyka.amxx
cod\dodatkowe\oddajperk.amxx
cod\dodatkowe\opisyklas.amxx
cod\dodatkowe\prefixy_cod.amxx
cod\dodatkowe\wymiana_bez_wytrzymalosci.amxx


Licze na wasza pomoc, bo ja nad tym juz siedze prawie 2h i wymiekam :P

Problem występuje gdy tylko gracz podłącza się do serwera :/
  • +
  • -
  • 1


#371031 Szukam pare rzeczy zombie

Napisane przez gring0 w 25.02.2012 21:48

zp_extra_pipe
zp_addon_ldp (klikasz i wybierasz pierwszą propozycje która ci wyskoczy)
zp_block


#365878 [ROZWIĄZANE] Vip Zombie

Napisane przez ImSpY w 17.02.2012 13:31

Po co usuwać? Nie prościej zmienić cvar?
zp_vip_unlimited_ammo 0

  • +
  • -
  • 1


#355704 [ROZWIĄZANE] Pobieranie niechcianego pliku BŁAD

Napisane przez DarkGL w 30.01.2012 17:00

jaka ikonka pokaż screena ;) może przekierowanie w pliku motd.txt masz ( folder cstrike )
  • +
  • -
  • 1


#316062 Zmiana prędkości ataku bronią

Napisane przez MarWit w 31.10.2011 20:25

@Jak się nazwać, dzięki :D Poprawione :)
  • +
  • -
  • 1


#315965 Zmiana prędkości ataku bronią

Napisane przez MarWit w 31.10.2011 18:37

@xxdrago, dokładnie to :)
  • +
  • -
  • 1


#315772 Zmiana prędkości ataku bronią

Napisane przez MarWit w 31.10.2011 13:23

Witam.

W tym tutku pokaże jak zmienić szybkość ataku dla danej broni:)

1. Tworzymy klasę ( standard: punkty, nazwa/opis klasy, itd. )
2. W plugin init dodajemy:

- Jeżeli chcemy zmienić szybkość ataku nożem:

Spoiler

- Jeżeli chcemy zmienić szybkość ataku każdej innej broni:
Spoiler


3. Gdzieś niżej dodajemy:

- Dla noża:

Spoiler

- Dla kazdej innej broni
Spoiler


Teraz drobne tłumaczenie:

Aby zwiększyć/zmniejszyć prędkość ataku zmieniamy
fSpeedMultiplier
. Gdzie 0.3 ustawiamy na własną ( i mniejsza wartość tym wieksza prędkość ataku )

Aby zmienić bron na której ma być wieksza prędkość ataku:

1. Sposób ( tylko 1 bron ):

Szukamy linijki
if(iWeapon == CSW_DEAGLE)

gdzie CSW_DEAGLE zmieniamy na własne

oraz

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

gdzie "weapon_deagle", zmieniamy na własne.

2. Sposób ( wiecej broni )

Zamiast

static Float:fSpeedMultiplier = 0.3;

if(iWeapon == CSW_DEAGLE)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}


dajemy


static Float:fSpeedMultiplier;

switch(iWeapon)
{
case CSW_AK47: {

fSpeedMultiplier = 0.3

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id)
}

case CSW_AWP: {

fSpeedMultiplier = 0.8

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id)
}

default: return PLUGIN_CONTINUE

}

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );


Oczywiście gdzie CSW_AWP/CSW_AK47 i "weapon_awp"/"weapon_ak47" zmieniamy na własne np. jeżeli chcemy mieć o połowe wiekszą predkość ataku na deagle, glock'u i m4 switch bedzie wyglądał tak:



switch(iWeapon)
{
case CSW_GLOCK18: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id)
}

case CSW_DEAGLE: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
}

case CSW_M4A1: {

fSpeedMultiplier = 0.5

iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
}

default: return PLUGIN_CONTINUE

}

set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );


Przykładowa klasa ( 5x szybszy atak na m4 )
Spoiler


Przydatna strona z nazwami broni ( CSW_* oraz weapon_* ): KLIK lub KLIK

Jeżeli czegoś nie rozumiecie, piszcie pod tematem ;)
  • +
  • -
  • 33


#334976 Simple AntyRush

Napisane przez MarWit w 16.12.2011 17:11

Simple AntyRush by MarWit. Idea by SpeedKill123.

opis

Jest to plugin pozwalający na ustawienie tzw. lini rash'u, karających graczy po ich przekroczeniu.
Po wgraniu plugin'u należy stworzyć podkatalog "AntyRush" w katalogu amxmodx/configs.

Propozycje dt. pluginu mile widziane :)

instalacja

Standardowa.

cvary

ar_enable "0 / 1" - Czy plugin ma byc włączony ( domyślnie. "1" )
ar_punishtype "0 / 1 / 2" - Jaką kare ma dostać gracz który przekroczył linie. ( domyślnie. "1" )
	0 - Slay
	1 - Odbicie gracza od linii
	2 - Zabranie wszystkich broni oprócz noża.
ar_customcolor "0 / 1" - Czy uzyć niestandardowego koloru linii. ( domyślnie. "0" )
ar_color_r "0-255" - Niestandarowy kolor ( RED )*
ar_color_g "0-255" - Niestandarowy kolor ( GREEN )*
ar_color_b "0-255" - Niestandarowy kolor ( BLUE )*

* Jezeli cvar "ar_customcolor" jest ustawiony na "1".

komendy admina

say/say_team /rushmenu - Uruchamia menu SAR'a.
say/say_team /antyrush - -||-
rushmenu - -||-
antyrush - -||-

inne informacje

http://www.youtube.com/watch?v=1OtNCL6W2DU

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#352982 Quiz'y, czyli odpowiedz i wygraj

Napisane przez MarWit w 23.01.2012 14:33

To nie jest temat do pisania postów ze swoimi problemami, stworz swoj temat z tym pytaniem w odpowiednim dziale.
  • +
  • -
  • 1