Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ASu - zdjęcie

ASu

Rejestracja: 15.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.01.2020 00:29
-----

#601490 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Grzechu1471 w 04.01.2014 21:24

Ej mam problem, bo gracz któremu nadałem flagi w amxbnas "bcdeiu" i kupuje VIP'a flaga "t" nie ma tego VIP'a na serwerze, a dodaje mu go w AMXBans, Admin wtedy mu normalnie działa.


  • +
  • -
  • 1


#439630 Pobranie wartości z tabeli MySql

Napisane przez speedkill w 02.08.2012 11:09

Dałem Ci kod który sprawdza czy kolumna test = 1, u gracza o nicku = uznajmy speedkill, jeżeli jest to wywoła się //funkcja(id) oczywiście jeżeli usuniesz komentarz ( // ). Co do cvarów i zabezpieczenia możesz stworzyć cvar i dodać do niego trzeci parametr FCVAR_PROTECTED
register_cvar("test_host", "localhost", FCVAR_PROTECTED)

  • +
  • -
  • 1


#439582 Pobranie wartości z tabeli MySql

Napisane przez speedkill w 02.08.2012 09:37

Raczej chodziło Ci czy kolumna test ma wartość 1, a nie tabelka ;)
new g_Nick[33][64]
new g_Test[33]

public sql_load(id)
{
    new szTemp[512],data[1]
    data[0] = id
    formatex(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `Tabelka` WHERE `nick` = '%s'",g_Nick[id])
    SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"check",szTemp, data, sizeof(data))
}

public check(failstate, Handle:query, error[],errcode, data[], datasize)
{
    if(failstate != TQUERY_SUCCESS)
    {
        log_amx("<Query> Error: %s", error)
        return
    }
    new id = data[0]

    if(SQL_NumRows(query))
    {
        g_Test[id] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query,"test"))

        if(g_Test[id] == 1)
            //funkcja(id)
    }
}
w client_authorized musisz pobrać nick gracza do zmiennej globalnej i wywołać sql_load(id), taki pseudokod jak będziesz chciał to podrzucę Ci cały plugin z sprawdzaniem tego itp. ;)
  • +
  • -
  • 1


#439035 Zapis Uniwersalny SID/NICK

Napisane przez speedkill w 01.08.2012 09:52

Pewnie, że da radę ;)
public client_authorized(id)
{
	if(is_user_steam(id))
		//Steam
	else
		//Ns	
}
stock is_user_steam(id)
{
	new g_Steam[32]
	get_user_authid(id, g_Steam, charsmax(g_Steam))
	return bool:(contain(g_Steam, "STEAM_0:0:") != -1 || contain(g_Steam, "STEAM_0:1:") != -1)
}

  • +
  • -
  • 1


#439161 Zapis Uniwersalny SID/NICK

Napisane przez Cypis' w 01.08.2012 14:23

można by też tak bez używania contain:



public client_authorized(id)
{
if(is_user_steam(id))
//Steam
else
//Ns
}
stock is_user_steam(id)
{
new g_Steam[32]
get_user_authid(id, g_Steam, charsmax(g_Steam))
return bool:('0' <= g_Steam[8] <= '1');
}

  • +
  • -
  • 1


#423974 Nowe Klasy pod ZP+GXP

Napisane przez TheRock w 24.06.2012 18:32

robisz takie coś jak na holyskill na zombi ;P

Klasa : Agent [VIP]
Opis Skill'a : Posiada fale zieloną która zadaje obrażenia 250+unitsów +lvl
  • +
  • -
  • 1


#423978 Nowe Klasy pod ZP+GXP

Napisane przez dasiek w 24.06.2012 18:37

Wampir - wysysa HP
  • +
  • -
  • 1


#423162 [ROZWIĄZANE] [Model] Apteczka

Napisane przez Gość w 22.06.2012 17:27

Załączony plik  p_medkit.rar   19,1 KB  42 Ilość pobrań

Załączony plik  v_medkit.rar   95,97 KB  69 Ilość pobrań
Załączony plik  w_medkit.rar   2,11 KB  60 Ilość pobrań

Załączony plik  p_medkit.rar   19,1 KB  28 Ilość pobrań
Załączony plik  p_healthkit.rar   52,37 KB  29 Ilość pobrań
Załączony plik  w_spray_medkit.rar   22,28 KB  29 Ilość pobrań
Załączony plik  w_chicken_medkit.rar   8,86 KB  20 Ilość pobrań
Załączony plik  v_green_steam_medkit.rar   57,04 KB  40 Ilość pobrań
Załączony plik  w_dark_medkit.rar   59,89 KB  31 Ilość pobrań
Załączony plik  v_black_love_medkit.rar   40,83 KB  34 Ilość pobrań
Załączony plik  v_moro_medkit.rar   65,57 KB  40 Ilość pobrań
Załączony plik  w_black_medkit_with_skull.rar   21,59 KB  20 Ilość pobrań
Załączony plik  v_white_marihuana_medkit.rar   55,55 KB  29 Ilość pobrań
Załączony plik  v_tfc_sensor_medkit.rar   296,25 KB  34 Ilość pobrań
Załączony plik  v_tfc_bloody_medkit_2.rar   80,85 KB  34 Ilość pobrań
Załączony plik  v_tfc_bloody_medkit.rar   180,47 KB  38 Ilość pobrań
Załączony plik  w_dirt_medkit.rar   2,17 KB  26 Ilość pobrań
Załączony plik  w_tfc_medkit.rar   72,12 KB  24 Ilość pobrań
Załączony plik  v_tfc_medkit.rar   98,31 KB  38 Ilość pobrań
Załączony plik  w_medkit_hd.rar   141,72 KB  40 Ilość pobrań



#388871 Zmiana broni

Napisane przez speedkill w 31.03.2012 13:51

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
Sprawdzaj w niej wartość zmiennej i zmieniaj odpowiednio na true,false.
  • +
  • -
  • 1


#388870 Zmiana broni

Napisane przez DarkGL w 31.03.2012 13:50

event curweapon jest w tutku micza o eventach
  • +
  • -
  • 1


#378162 weapon_gdeagle (pomoc nie wiem jak nazwać nawet :D)

Napisane przez G[o]Q w 10.03.2012 13:43

jemu chodzi o to zeby przez give_item mogł dać tą swoją broń

juz ci pisalem napisz wlasną funkcje give_item;

np

_c_give_item(id,item[]){
		  if (equal(item,"weapon_gdeagle")) {
				  g_has_gdeagle[id]=1;
				  give_item(id,"weapon_deagle");
		  }
		  else give_item(id,item);
}

do tego natyw i tyle
  • +
  • -
  • 1


#372555 weapon_gdeagle (pomoc nie wiem jak nazwać nawet :D)

Napisane przez G[o]Q w 28.02.2012 17:25

musialbys napisać sobie plugin od zmiany broni no i plugin ten musialby udostępniac natyw ktory by dawał te bron.
Zresztą co ja bd tlumaczyl jak wiesz jak dodac nową bron to tym bardziej zrozumiesz to co napisalem w 1 zdaniu.
  • +
  • -
  • 1


#365813 [ROZWIĄZANE] Dodanie do pluginu funkcji zabojcy

Napisane przez ImSpY w 17.02.2012 10:54

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Randomize Bonus"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new giRandomPlayer;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
register_event("DeathMsg", "zabojstwo", "a");
}

public eventRoundInit()
{
new iPlayers[32], num;
get_players(iPlayers, num, "a");
new i = random_num(0, num-1);
giRandomPlayer = iPlayers[i];
new szName[32];
get_user_name(giRandomPlayer, szName, 31);
client_print(0, print_chat, " * W tej rundzie Bossem jest %s", szName);
}
public fwSpawn(id)
{
if(id == giRandomPlayer)
{
set_pev(id, pev_gravity, 0.3);
set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health)+50.0);
}
}
public zabojstwo() {
new zabojca = read_data(1);
new ofiara = read_data(2);


if(ofiara==giRandomPlayer){
client_print(zabojca, print_chat,"Zabiles BOSA!");
}
}

  • +
  • -
  • 1


#354111 NPC na mapie

Napisane przez Onyke w 26.01.2012 20:13

Możesz dać link do tego tematu?

http://amxx.pl/topic...jak-zrobic-npc/
  • +
  • -
  • 1


#354051 NPC na mapie

Napisane przez grzesiu131 w 26.01.2012 18:00

stock bool:JestObokBytu(id, ent, const gszEntClassname[], Float:fDistance){
new szClassname[64];
pev(ent, pev_classname, szClassname, sizeof szClassname - 1);

if(equal(szClassname, gszEntClassname)){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

if(find_ent_in_sphere(id, fOrigin, fDistance)){
if((1 <= id <= get_maxplayers() && is_user_alive(id)){
return true;
}
}
}
return false;
}


Przykładowe użycie
if(JestObokBytu(id, ent, "klasa_bytu", 45.0)){
//gracz jest obok bytu (w zasiegu 45 unitow)
}


Jest to post Diablixa


Może ci pomoże do określenia odległości, potem wystarczy wywołać funkcje menu..
  • +
  • -
  • 1