Ej mam problem, bo gracz któremu nadałem flagi w amxbnas "bcdeiu" i kupuje VIP'a flaga "t" nie ma tego VIP'a na serwerze, a dodaje mu go w AMXBans, Admin wtedy mu normalnie działa.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ASu
Rejestracja: 15.01.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.01.2020 00:29





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 159
- Odwiedzin: 5 710
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Alan
-
Płeć
Mężczyzna
#601490 Sklep Automatyczny Counter-Strike
Napisane przez Grzechu1471
w 04.01.2014 21:24
#439630 Pobranie wartości z tabeli MySql
Napisane przez speedkill
w 02.08.2012 11:09
register_cvar("test_host", "localhost", FCVAR_PROTECTED)
#439582 Pobranie wartości z tabeli MySql
Napisane przez speedkill
w 02.08.2012 09:37

new g_Nick[33][64] new g_Test[33] public sql_load(id) { new szTemp[512],data[1] data[0] = id formatex(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `Tabelka` WHERE `nick` = '%s'",g_Nick[id]) SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"check",szTemp, data, sizeof(data)) } public check(failstate, Handle:query, error[],errcode, data[], datasize) { if(failstate != TQUERY_SUCCESS) { log_amx("<Query> Error: %s", error) return } new id = data[0] if(SQL_NumRows(query)) { g_Test[id] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query,"test")) if(g_Test[id] == 1) //funkcja(id) } }w client_authorized musisz pobrać nick gracza do zmiennej globalnej i wywołać sql_load(id), taki pseudokod jak będziesz chciał to podrzucę Ci cały plugin z sprawdzaniem tego itp.

#439035 Zapis Uniwersalny SID/NICK
Napisane przez speedkill
w 01.08.2012 09:52
#439161 Zapis Uniwersalny SID/NICK
Napisane przez Cypis'
w 01.08.2012 14:23
#423974 Nowe Klasy pod ZP+GXP
Napisane przez TheRock
w 24.06.2012 18:32
#423978 Nowe Klasy pod ZP+GXP
Napisane przez dasiek
w 24.06.2012 18:37
#423162 [ROZWIĄZANE] [Model] Apteczka
Napisane przez
Gość
w 22.06.2012 17:27




















#388871 Zmiana broni
Napisane przez speedkill
w 31.03.2012 13:51
#388870 Zmiana broni
Napisane przez DarkGL
w 31.03.2012 13:50
#378162 weapon_gdeagle (pomoc nie wiem jak nazwać nawet :D)
Napisane przez G[o]Q
w 10.03.2012 13:43
#372555 weapon_gdeagle (pomoc nie wiem jak nazwać nawet :D)
Napisane przez G[o]Q
w 28.02.2012 17:25
#365813 [ROZWIĄZANE] Dodanie do pluginu funkcji zabojcy
Napisane przez ImSpY
w 17.02.2012 10:54
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Randomize Bonus"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new giRandomPlayer;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
register_event("DeathMsg", "zabojstwo", "a");
}
public eventRoundInit()
{
new iPlayers[32], num;
get_players(iPlayers, num, "a");
new i = random_num(0, num-1);
giRandomPlayer = iPlayers[i];
new szName[32];
get_user_name(giRandomPlayer, szName, 31);
client_print(0, print_chat, " * W tej rundzie Bossem jest %s", szName);
}
public fwSpawn(id)
{
if(id == giRandomPlayer)
{
set_pev(id, pev_gravity, 0.3);
set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health)+50.0);
}
}
public zabojstwo() {
new zabojca = read_data(1);
new ofiara = read_data(2);
if(ofiara==giRandomPlayer){
client_print(zabojca, print_chat,"Zabiles BOSA!");
}
}
#354111 NPC na mapie
Napisane przez Onyke
w 26.01.2012 20:13
#354051 NPC na mapie
Napisane przez grzesiu131
w 26.01.2012 18:00
stock bool:JestObokBytu(id, ent, const gszEntClassname[], Float:fDistance){
new szClassname[64];
pev(ent, pev_classname, szClassname, sizeof szClassname - 1);
if(equal(szClassname, gszEntClassname)){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
if(find_ent_in_sphere(id, fOrigin, fDistance)){
if((1 <= id <= get_maxplayers() && is_user_alive(id)){
return true;
}
}
}
return false;
}
Przykładowe użycieif(JestObokBytu(id, ent, "klasa_bytu", 45.0)){
//gracz jest obok bytu (w zasiegu 45 unitow)
}
Jest to post Diablixa
Może ci pomoże do określenia odległości, potem wystarczy wywołać funkcje menu..
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ASu
- Regulamin