Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wozny - zdjęcie

Wozny

Rejestracja: 10.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.11.2017 18:02
-----

#737419 Poszukuje Plugin OPENGL

Napisane przez _McHappy w 13.03.2017 19:28

ReHLDS+ReChecker

https://amxx.pl/topi...-update-tematu/
  • +
  • -
  • 1


#664286 Generator Klas Zombie.

Napisane przez G[o]Q w 18.09.2014 13:10

a może generator głupich postów (nie chce mi sie ich ciągle wymyślać) albo jeszcze głupszych propozycji :?: albo generator generatora Vipa żeby każdy mógł sobie wygenerować generator taki jaki potrzebuje aby wygenerować sobie Vipa (generato-cepcja [wiem ze incepcja to nie sen we snie]).

jedynym generatorem słusznym było by wg mnie to co kiedyś proponowałem i przedstawilem mianowicie generator tematów do dzialu z pluginami


  • +
  • -
  • 3


#664010 Nowy Counter Strike : Nexon Free to play Steam

Napisane przez DarkGL w 16.09.2014 12:25

z tego ci mi wiadomo te valve wprowadził do tej rozgrywki także takie tryby jak ratowanie hostow czy plantowanie paki.

 

To nie gra valve tylko Nexon


  • +
  • -
  • 3


#664009 Nowy Counter Strike : Nexon Free to play Steam

Napisane przez BaroTato w 16.09.2014 12:19

witam.

 

22 września na platformę steam wychodzi darmowa wersja Counter strike pod nazwą Counter Strike Nexon Zombie.

 

jak jest napisane w opisie steam

 

Counter-Strike Nexon: Zombies to darmowa gra MMOFPS oferująca zarówno zmagania w trybie PvE, jak i PvP, w tym zawartość z oryginalnego Counter-Strike’a i zupełnie nowe tryby, mapy, bronie i mnóstwo Zombie!

 

Możemy liczyć na dobrą zabawę. Ale zapewne zrujnuje to właścicieli serwerów zombie.

 

z tego ci mi wiadomo te valve wprowadził do tej rozgrywki także takie tryby jak ratowanie hostow czy plantowanie paki. Co o tym myślicie ? czy bd to niewypał od valve a może jednak bardzo dobra gierka. Zapraszam do składania opini.

 

 

 

aplikacja na steam: http://store.steampo...com/app/273110/




#662076 Dodanie funkcji by plugin działał od 3 rundy

Napisane przez Wielkie Jol w 04.09.2014 14:22

public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }
}

 

W tej funkcji dodaj sprawdzanie, która jest runda i w evencie nowej rundy sprawdzaj, czy jest już trzecia runda, jeżeli tak, po pętli sprawdzaj, kto ma daną flagę, ten kto ma, wywołaj na nim funkcję

        client_authorized_vip(id);

 

Albo skorzytaj tylko ze zmiennej g_vip[id], dającej graczowi vipa


  • +
  • -
  • 2


#663118 Vip

Napisane przez Gibon90 w 11.09.2014 16:21

Tak wszystko działa po prostu zmieszałem  z innym pluginem leci + 

 

Dziękuję do zamknięcia .


  • +
  • -
  • 1


#281494 Hp za zabójstwo dla klasy

Napisane przez Kamil0 w 11.08.2011 20:15

napiszę poradnik jak dodać coś takiego że klasa będzie dostawała X hp za zabójstwo


Zrobię to na przykładzie przykładzie klasy beż żadnej mocy.
oraz na talibie.

1 bez mocy:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "nazwa";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;


public plugin_init(){ 
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Szukamy:
#include <codmod>

Dodajemy pod:
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];



do plugin init dopisujemy
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

i na koniec wklejamy:

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;


public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	return HAM_IGNORED;
}

W załączniku przykładowa klasa nazwałem ją szturmowiec.


teraz na przykładzie taliba

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostanie zmieniona po odrodzeniu (wpisz /respawn).", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if (flags & FL_WATERJUMP)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if (!(flags & FL_ONGROUND))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:velocity[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	velocity[2] += 250.0
	entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	
	entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

pod
#include <colorchat>

dodajemy:
#include <fakemeta>

do plugin init dodajemy:
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

na koniec kodu dodajemy
public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}





ILOŚĆ HP za zabójstwo ustalamy w tej linijce
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
zamiast+30.0 dodajemy swoją wartość.
  • +
  • -
  • 4


#634220 Wiadomość dla ofiary

Napisane przez Andrzejek w 23.04.2014 12:52

opis

 

Witam, mała modyfikacja ale na pewno komuś się przyda. Modyfikacja dodaje graczu, który zginął informacje o tym kto go zabił, jaką klasę posiadał oraz ile mu pozostało HP

 

1.

kill1.png (Dokumentacja http://amxx.pl/dokum...37/client_print)

 

2.

kill2.png (Dokumentacja http://amxx.pl/dokum...a/i11/colorchat)

 

A teraz jak to wykonać? Szukamy w kodzie

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

pod warunkiem

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

dodajemy

 

Wersja 1:

else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        client_print(id, print_chat, "Zostales zabity przez gracza %s [%s - %d], ktoremu zostalo %d HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

Wersja 2 (pamiętaj o dodaniu biblioteki "#include <colorchat>"):

else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        ColorChat(id, GREEN, "Zostales zabity przez gracza^x03 %s^x04 [%s - %d], ktoremu zostalo^x03 %d^x04 HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

całość powinna wyglądać tak

 

Wersja 1:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

{    

    if(!is_user_connected(attacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

    else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        client_print(id, print_chat, "Zostales zabity przez gracza %s [%s - %d], ktoremu zostalo %d HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

    SprawdzPoziom(attacker);

    

    return HAM_IGNORED;

}

Wersja 2:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

{    

    if(!is_user_connected(attacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

    {

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

        

        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

        

        if(!perk_gracza[attacker])

            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

    }

    else if(klasa_gracza[id] && id != attacker) //id != attacker żeby nie pokazywało gdy sami się zabijemy

    {

        new szName[64];

        get_user_name(attacker, szName, sizeof szName - 1)

        ColorChat(id, GREEN, "Zostales zabity przez gracza^x03 %s^x04 [%s - %d], ktoremu zostalo^x03 %d^x04 HP", szName, nazwy_klas[klasa_gracza[attacker]], poziom_gracza[attacker], get_user_health(attacker));

    }

    SprawdzPoziom(attacker);

    

    return HAM_IGNORED;

}

Gotowe, myślę że komuś się przyda.

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 6


#656187 Zestaw Elektryka *Dwie wersje perku*

Napisane przez kakus002 w 11.08.2014 23:59

opis

 

Witam.

 

Poszukując na forum perku "Zestaw Elektryka"(Dostajesz 2 błyskawice) nie znalazłem ani jednego który by działał, chyba że źle szukałem :(

Jakiś czas temu postanowiłem go "naprawić" o dziwo było to prostsze niż myślałem :]

Dodatkowo sharkowy udostępnił swoje klasy w którym był elektryk inny niż dotychczas.

Mianowicie, nie było konieczności namierzania przeciwnika żeby dostał piorunem, wiec postanowiłem zrobić z tego perk.

Jedna wersja perku jest bez auto-namierzania, a druga z. Mam nadzieje że komuś się przyda ;)

 

inne informacje

Błyskawica w obu perkach zadaje 55DMG+Inteligencja(1Int=1DMG)

Jeśli ktoś chce zmienić to w tej linijce:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, id, id, 55.0+cod_get_user_intelligence(id), 1);

download

Załączone pliki




#403280 Wyrownanie lvli z jego % postepem

Napisane przez Dizip w 28.04.2012 19:17

lap

Załączone pliki




#402840 Wyrownanie lvli z jego % postepem

Napisane przez Dizip w 27.04.2012 23:27

Witam , dziś wam pokaże jak w łatwy i przyjemny sposób zrobić wyrównywanie lvla. O co mi chodzi. Dodatek głównie przeznaczony jest dla serwerów fast diablo , gdzie za fraga zdobywa się więcej jak 1 lvl i % idzie ponad 100.
w public Give_Xp(id,amount) dodać
oblicz_lvl(id)

a to dac za funkcja give_xp
public oblicz_lvl(id)
{
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "^x04%s^x01 awansowal na^x04 %i^x01 level (^x04 %s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
if ((player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]]) || (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])) oblicz_lvl(id)
}




dzięki tej funkcji unikniemy takiemu efektu
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!

A to dlatego ze procent po1 zabiciu zamieni się w LVL .
Oczywiście nie jest to konieczny dodatek tylko małe udogodnienie.
Pozdrawiam serdecznie


#402030 Nowe Itemy DiabloMod

Napisane przez Dizip w 26.04.2012 14:23

Proszę o edycje bo spojlery się nie otwierają ; ))(chyba ,że tylko mi)


#401994 Nowe Itemy DiabloMod

Napisane przez Dizip w 26.04.2012 13:02

Witam Jestem nowym użytkownikiem Amxx i zauważyłem ,że dział Diablomod jest bardzo ubogi np w przeciwieństwie do Coda
Dzisiaj wam pokaże jak dodać kilka nowych itemów do swojego Diablo; )

Nie jestem mistrzem pisania poradników także musicie mi wybaczyć

Pierwszy item - Kret działanie? -Szansa na resp u przeciwnika
Spoiler


Drugi item "Bezleb" - Działanie? -Nie da się Ciebie zabić strzałem w głowę
Spoiler

Dodawanie itemu w spis jest w opisie 1 itemu

Na razie to tyle post będę uaktualniał bo teraz nie mam czasu napisać więcej. Możecie składać propozycje co do itemków. Postaram się je wykonać nawet dla własnych krozyści ; )
Dziękuje za przeczytanie posta


#390952 Prośba o przerobienie pluginu "Prefix w say CoD MOD"

Napisane przez A może sma? w 04.04.2012 01:01

Wrzuć to:
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new szPrefix[64]

formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]", Race[player_class[id]], player_class_lvl[id][player_class[id]]);

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
na koniec sma, a to:
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");

do plugin_init()

Nie twierdze, że zadziała, lecz powinno ;F
  • +
  • -
  • 1