Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pazdzioch - zdjęcie

Pazdzioch

Rejestracja: 10.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.12.2012 21:43
-----

Moje tematy

Przerobienie zapisu

02.03.2012 07:44

witam, proszę o przerobienie tego exp moda zeby exp zapisywał sie na nick i od razu skompilowanie do pliku .amxx po przerobieniu. Poprzedni jak mi kolega kompilował plik to podawal mi jeszcze plik colorchat.inc zeby plugin działał.
Oto SMA w załączniku*

pluginem xp mod by funfel

27.02.2012 18:29

witam mam problem z pluginem xp mod by funfel. Problem jest widoczny gołym okiem na SS w załączniku. proszę o pomoc

DMG HE

21.02.2012 18:37

witam, poszukuje pluginy, którym moge zmniejszyc obrazenia z he granade, np. max do 50

[HNS] expmod pomoc [PlikLang]

17.02.2012 22:28

Witam serdecznie , posiadam plugin expmoda na serwer easyblock , sma + amxx.
Lecz nie mam pliku expmod.txt który pakuje sie do data/lang
I przez to jest błąd i nie chce mi się połączyć z serwerem.
Da się jakoś zrobić ten plik czy coś?

proszę o pomoc :)

Przerobienie VIP

22.01.2012 20:01

proszę o przerobienie mojego vipa, tzn chce zeby vip w ct nie dostawal granatów. O to sma:
(w tt granaty maja zostac)


#define DAMAGE_RECIEVED
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
new mpd, mkb, mhb
new maxplayers
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max
#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("VIP part1", "2.0", "Dunno")
mpd = register_cvar("money_per_damage","1")
mkb = register_cvar("money_kill_bonus","100")
mhb = register_cvar("money_hs_bonus","200")
health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "20")
health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "40")
health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "200")
register_event("Damage","Damage","b")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start");
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
maxplayers = get_maxplayers()
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}
public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)
#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}
public Damage(id)
{
new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
}
}
public death_msg()
{
if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}
public logevent_Round_Start()
{
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_smokegrenade");
give_item(player, "item_kevlar");
give_item(player, "item_assaultsuit");
give_item(player, "item_thighpack");
}
}
}
public hook_death()
{
// Killer id
nKiller = read_data(1)

if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
{
nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
}
else
nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
// Updating Killer HP
if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
return;
nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
nKiller_hp += nHp_add
// Maximum HP check
if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
// Hud message "Healed +20/+40 hp"
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
// Screen fading
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
write_short(1<<10)
write_short(1<<10)
write_short(0x0000)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(200)
write_byte(75)
message_end()

}