Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Thief1233 - zdjęcie

Thief1233

Rejestracja: 04.10.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2014 09:37
-----

#562639 [ROZWIĄZANE] Działa tylko spray lambdy

Napisane przez Thief1233 w 12.08.2013 02:02

Masz ustawione :

sv_allowupload "1"

  • +
  • -
  • 1


#561184 Frakcje z pliku

Napisane przez Thief1233 w 06.08.2013 01:22

Poprosił bym o dodanie do tego kodu Frakcji odczytywanych z pliku cod_frakcje.ini

 

Masz w załączniku :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#560685 [ROZWIĄZANE] Proszę o 3 klasy m.in Lekarz

Napisane przez Thief1233 w 03.08.2013 23:47

Łapaj komandosa :

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "Posiada Deagle, zabija jednym uderzeniem noża (PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

 

Jak poprzednik również użyłem generatora klas, także nie trudź się i nie plusuj :)


  • +
  • -
  • 1