Łap Zabójce
else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3;
3 zmieniasz na ilość skoków w powietrzu czyli klasa posiada 4 skoki włączając ten zwykły.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
bioly05 nie posiada znajomych
Napisane przez RasiaQ
w 30.11.2013 21:48
Łap Zabójce
else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3;
3 zmieniasz na ilość skoków w powietrzu czyli klasa posiada 4 skoki włączając ten zwykły.
Napisane przez
Blood Angel
w 30.11.2013 11:11
Napisane przez
Daj buziaka
w 31.01.2013 18:05
abd.amxx ; Pokazywane zadawane obrazenia adminlisten.amxx ; Admin widzi wszystko w sayu afkbombtransfer.amxx ; Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ; Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie ;alt_end_round_sounds.amxx ; muzyka na zakonczenie rundy Automaticknifeduel.amxx ; wyzwanie gracza 1vs1 na pojedynek nozowy backweapons.amxx ; bron na plecach best_player.amxx ; info w sayu o najlepszym graczu mapy blokuj_he.amxx ; nie mozna rzucac HE przez 10 sekund bomba_explode_sound.amxx ; dzwiek od 12 sekundy do wybuchu bomby c4.amxx ; licznik bomby cod_adminmenu.amxx ; mozliwosc dodawania lvl przez admina COD_Asysta.amxx ; jesli gracz zbierze 50hp i ktos mu dobije to obaj dostana fraga cod_hsxp.amxx ; EXP za headshota cod_nagrody_exp.amxx ; exp dla najlepszych 3 graczy mapy cod_quests.amxx ; misje na cod moda cod_sellperk.amxx ; sprzedarz perkow ColoredSmoke.amxx ; kolorowe smoke EOG.amxx ; jest EXP x2 od godziny 20 do 8 grenade_trail.amxx ; kolorowe smugi za granatami godzina.amxx ; godzina pod radarek headshot.amxx ; jesli bedzie headshot zostanie odgrany dzwiek "Ale urwal" hi.amxx ; info jak gracz wchodzi i wychodzi ktooslepil.amxx ; pokazuje w sayu kto Cie oslepil i kogo ty oslepiles mapchooser4.amxx ; zmiana mapy w kazdym czasie gry ne_unlimitedammo.amxx ; kazdy posiada nielimitowana ilosc naboi OddajPerk.amxx ; po wpisaniu komenda /oddaj mozemy oddac komus nasz perk ptb.amxx ; wyrownuje druzyny parachute.amxx ; kazdy dostaje spadochron pokazuj.amxx ; informacja w sayu polski_cs.amxx ; cs po polsku prefixy_cod.amxx ; nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu realnadedrops.amxx ; gracz po zabojstwie ginie i wyrzuca granaty sillyc4.amxx ; mozliwosc przyklejenia bomby do sciany spree.amxx ; info na najlepszego gracza mapy systemmonet.amxx ; kazdy widzi ile posiada monet systemmonet_sklep.amxx ; sklep na monety i dolary wymiana_bez_wytrzymalosci.amxx ; mozliwosc wymienienia sie perkami
;Call of Duty Mod by Mentos QTM_CodMod.amxx ;Klasy codclass_Diablo.amxx codclass_FreezingIce.amxx codclass_Furia.amxx codclass_Header.amxx codclass_Hitman.amxx codclass_Jumanji.amxx codclass_Lighters.amxx codclass_Mr.Crack.amxx codclass_ProToType.amxx codclass_Reducer.amxx codclass_Sheriff.amxx codclass_Vampir.amxx codclass_Hitler.amxx codclass_Addicted.amxx codclass_DmGz.amxx codclass_RollerCoaster.amxx codclass_ComeBack.amxx codclass_Niszczyciel.amxx ;Perki codperk_BrakAmma.amxx codperk_Dangerous.amxx codperk_Duch.amxx codperk_Hulk.amxx codperk_Kalczuk.amxx codperk_KamizelkaOleo.amxx codperk_Lipton.amxx codperk_LongJump.amxx codperk_MistrzGlocka.amxx codperk_Mohombi.amxx codperk_Morderca.amxx codperk_MrocznySkoczek.amxx codperk_Mysliwy.amxx codperk_Niewidzialny.amxx codperk_Opentany.amxx codperk_OstryNoz.amxx codperk_PaczkaBroni.amxx codperk_PaczkaGranatow.amxx codperk_PierwszaPomoc.amxx codperk_PietaAchillesa.amxx codperk_Straznik.amxx codperk_SzalonySniper.amxx codperk_SzybkiePalce.amxx codperk_SzybkieRakiety.amxx codperk_Terminator.amxx codperk_Wyrzutnik.amxx codperk_ZawodowySaper.amxx codperk_ZlodziejPerku.amxx codperk_ZmarlaDusza.amxx codperk_ZoRRo.amxx
Klasa : Diablo Opis : Posiada 2 duchy, dostaje +1 skok w powietrzu oraz 5DMG(+int) z AK47 Klasa : Freezing Ice Opis : Masz lodowe pociski i 1/3 szansy na zamrozenie przeciwnika. Zamrozenie trwa 5 sec Klasa : Furia Opis : Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc Klasa : Header Opis : Dostaje AK i AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS Klasa : HITMAN Opis : Odporny na head shoty, posiada M4A1 oraz jest lekko niewidzialny jak przykucnie z nozem Klasa : Jumanji Opis : Posiada 3 rakiety ogniowe oraz dostaje HE + z niego 1/2 na zabicie Klasa : Lighters Opis : Masz 1/6 na podpalenie wroga, podpalenie trwa 5 sek. 1 sek = 10 DMG. Klasa : Mr.Crack Opis : Ma 1/4 na zrespienie sie u wroga, nie slychac jego krokow + 10DMG(+int) z M4A1 Klasa : ProToType Opis : Masz 5 blyskawice oraz 50 procent niewidzialnosci na nozu podczas kucania oraz nie slychac jego krokow Klasa : Reducer Opis : Posiadasz 1/5 na oslepienie wroga oraz jego spowolnienie Klasa : Sheriff Opis : Posiada trzy trutki, które potrafia zabic oraz lekka grawitacje Klasa : Vampir Opis : Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz Klasa : Hitler [Premium] Opis : Dostaje 50% niewidzialnosci, +2 skoki w powietrzu, +10DMG(+int) z M4A1, +20DMG(+int) z DEAGLE Klasa : Addicted [Premium] Opis : Posiada eliminator rozrzutu, +1 skok w powietrzu oraz 1/3 na odrodzenie Klasa : DmGz [Premium] Opis : Dostaje M4A1, AK oraz Deagle, posiada 10DMG(+int) z M4A1 oraz posiada 15DMG(+int) z AK47 Klasa : RollerCoaster [Premium] Opis : Dostaje 2 rakiety, +1 skok w powietrzu, 1/8 z M4A1 + 1/4 z DEAGLE Klasa : Come Back [VIP] Opis : Gdy stoisz w miejscu nie widac cie oraz 1/2 z HE Klasa : Niszczyciel [VIP] Opis : Wybucha po smierci zadajac 40DMG(+intelgencja), z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro
Perk : Brak Amma Opis : Masz 1\LW na kradziez amma wrogowi Perk : Dangerous Opis : Dostajesz 1/6 na zabicie ze Deagle Perk : Duch Opis : Dostajesz 3 duchy Perk : Hulk Opis : Dostajesz 50 Zdrowia Perk : Kalczuk Opis : Natychmiastowe zabice z HE Perk : Kamizelka Oleo Opis : Dostajesz 50 wytrzymalosci, zadajesz LW obrazen wiecej Perk : Lipton Opis : Do każdej statystyki dostajesz +20 Perk : Long Jump Opis : Przytrzymaj CTRL aby wykonac Long Jump oraz dostajesz ciche chodzenie Perk : Mistrz Glocka Opis : 1/LW na natychmiastowe zabicie ze Glock'a Perk : Mohombi Opis : Dostajesz mniejsca grawitacje LW Perk : Morderca M4A1 Opis : 1/LW na natychmiastowe zabicie z M4A1 Perk : Mroczny Skoczek Opis : Mozesz wykonac +1 skok w powierzu Perk : Mysliwy Opis : Dostajesz AWP oraz 50 inteligencji Perk : Niewidzialny Opis : Jestes prawie caly niewidoczny Perk : Opentany Diabel Opis : Dostaje 1/LW na zabicie z AK47 Perk : Ostry Noz Opis : Dostajesz 1/LW na zabicie z noza, twoja widocznosc spada do 50 procent Perk : Paczka Broni Opis : Dostajesz M4A1, AK47 oraz AWP Perk : Paczka Granatow Opis : Dostajesz HE, Flash oraz Smoke Perk : Pierwsza Pomoc Opis : Raz na runde mozesz sie uleczyc Perk : Pieta Achillesa Opis : Nie slychac twoich krokow Perk : Straznik Opis : Posiadasz 5 blyskawic ( uzycie E ) Perk : Szalony Sniper Opis : Dostajesz darmowa AWP oraz 60 kondycji Perk : Szybkie Palce Opis : Natychmiastowe przeladowanie Perk : Szybkie Rakiety Opis : Posiadasz tylko noz, dostajesz 20 ognistych rakiet ktore mozesz uzywac natychmiastowo Perk : Terminator Opis : Dostajesz +15 DMG(+int) Perk : Wyrzutnik Opis : Posiada 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika Perk : Zawodowy Saper Opis : Posiadasz umiejetnosc widzenia min Perk : Zlodziej Perku Opis : Dostajesz 1/6 na kradziez perku Perk : Zmarla Dusza Opis : Wybuchasz po zmierci zadajac 40 obrazen Perk : ZoRRo Opis : Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc
http://imageshack.us/photo/my-images/833/codmodf.png/
cod_forum "adres forum"
http://www71.zippyshare.com/v/88917435/file.html
Napisane przez DarkGL
w 25.01.2011 17:44
I sposób
1.Edytujemy plik codmod.inc
W pliku codmod.inc znajdujemy linijkęnative cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);
2.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 8)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
get_string(8, frakcja_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_FRAKCJA);
return ilosc_klas;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
II sposób
1.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
}
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
}
return ilosc_klas;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisane przez Cypis'
w 16.09.2012 16:40
Napisane przez glut
w 19.08.2012 13:56
Napisane przez glut
w 19.08.2012 12:47