Zobacz... zapis powinien działać.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
TheDarkDez
Rejestracja: 03.01.2012Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: 18.03.2023 19:58





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 112
- Odwiedzin: 3 463
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Sierpień 12, 1995
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Nisko
#720974 Wczytywanie rang z VAULT
Napisane przez TheDarkDez
on 19.02.2016 00:23
#689557 XPMOD Core [nVault/SQLx]
Napisane przez TheDarkDez
on 20.02.2015 17:40
Opis:
Co tu dużo mówić, zwyczajny xpmod(nabijamy poziomy :D). A tak na serio, to liczenie poziomu jest zaczerpnięte z Call of Duty Mod - QTM_Peyote. Cały mod ma własną walutę (Monety), status w HUD (aktualny poziom, procent doświadczenia, stan posiadanych monet). Doświadczenie/monety możemy zdobywać za: kill'a, kill'a z HS, kill'a z noza, zemstę, asystę, podłożenie/rozbrojenie bomby, uratowanie zakładnika/zakładników, wygranie rundy.
Natywy:
xpmod_add_xp - dodaje graczowi określona liczbę doświadczenia xpmod_get_xp - zwraca zdobyta przez gracza ilość doświadczenia xpmod_take_xp - zabiera graczowi określoną liczbę doświadczenia, jeśli operacja się powiedzie zwróci true a jeśli nie to zwróci false xpmod_add_coins - dodaje graczowi określona liczbę monet xpmod_get_coins - zwraca zdobyta przez gracza ilość monet xpmod_take_coins - zabiera graczowi określoną liczbę monet, jeśli operacja się powiedzie zwróci true a jeśli nie to zwróci false xpmod_get_lvl_xp - zwraca potrzebna ilość doświadczenia do awansu z podanego poziomu (parametr) na następny xpmod_check_lvl - sprawdza czy gracz ma wymagana ilość doświadczenia do awansu xpmod_load_data - ląduje dane gracza, w wersji nVault z pliku, a w wersji SQLx z bazy danych xpmod_save_data - zapisuje dane gracza, w wersji nVault do pliku, a w wersji SQLx do bazy danych
Cvary:
// zdobywanie doswiadczenia xpmod_kill_xp "10" // ilosc doswidczenia zdobywana podczas morderstwa innego gracza, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia xpmod_kill_hs_xp "15" // ilosc doswidczenia zdobywana podczas morderstwa innego gracza strzalem w glowe, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia xpmod_kill_knife_xp "20" // ilosc doswidczenia zdobywana podczas morderstwa innego gracza nozem, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia xpmod_vengeance_xp "5" // ilosc doswidczenia zdobywana gdy zemscimy sie na graczu, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia xpmod_assist_xp "5" // ilosc doswidczenia zdobywana gdy asystujemy przy morderstwie, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia xpmod_bomb_xp "40" // ilosc doswidczenia zdobywana gdy podlozymy bombe, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia xpmod_host_xp "10" // ilosc doswidczenia zdobywana gdy uratujemy zakladnika, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia xpmod_team_win_xp "5" // ilosc doswidczenia zdobywana przez team wygrywajacy runde, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia // zdobywanie monet xpmod_kill_coins "0" // ilosc monet zdobywana podczas morderstwa innego gracza, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet xpmod_kill_hs_coins "1" // ilosc monet zdobywana podczas morderstwa innego gracza strzalem w glowe, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet xpmod_kill_knife_coins "2" // ilosc monet zdobywana podczas morderstwa innego gracza nozem, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet xpmod_vengeance_coins "0" // ilosc monet zdobywana gdy zemscimy sie na graczu, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet xpmod_assist_coins "0" // ilosc monet zdobywana gdy asystujemy przy morderstwie, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet xpmod_bomb_coins "4" // ilosc monet zdobywana gdy podlozymy bombe, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet xpmod_host_coins "1" // ilosc monet zdobywana gdy uratujemy zakladnika, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet xpmod_team_win_coins "0" // ilosc monet zdobywana przez team wygrywajacy runde, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet // ustawienia moda xpmod_min_players "4" // minimalna ilosc graczy na serwerze, aby moc zdobywac doswiadczenie i monety za podkladanie/rozbrajanie bomb, uratowanie zakladnika i wygrana runde xpmod_max_lvl "100" // maksymalny poziom jaki mozemy zdobyc w grze xpmod_ratio_xp "25" // mnoznik poziomu, im wiekszy tym ciezej sie zdobywa poziomy xpmod_save_type "1" // rodzaj zapisu danych graczy, 0 - zapis wylaczony, 1 - nick gracza, 2 - steam gracza, 3 - ip gracza, 4 - nick gracza + ip xpmod_assist_dmg "25" // minimalna ilosc jaka musimy zadac graczu, aby byc liczonym do asysty xpmod_prefix "XPMOD" // prefix wiadomosci wyswietlanych przez moda // dane bazy danych, jesli uzyjemy wersji z zapisem do bazy danych xpmod_sql_host "localhost" // definuje serwer na ktorym znajduje sie baza danych, cvar dostepny tylko na wersji z zapisem danych do bazy xpmod_sql_user "root" // definuje urzytkownika przypisanego do bazy danych, cvar dostepny tylko na wersji z zapisem danych do bazy xpmod_sql_pass "" // definuje haslo urzytkownika, cvar dostepny tylko na wersji z zapisem danych do bazy xpmod_sql_name "xpmod" // definuje nazwe bazy danych, cvar dostepny tylko na wersji z zapisem danych do bazy
Changelog:
v0.9.0(nieudostępniona): pierwsza działająca wersja moda v0.9.1 - v0.9.5(nieudostępnione): naprawa błędów, ogólne poprawki, optymalizacja v0.9.6: podział na dwie wersje z różny zapisem danych graczy [nVault/SQLx]
Uwagi:
Jeśli wybierzecie wersję z zapisem do bazy, trzeba pamiętać aby podać adres serwera gry lub wstawić znak % w ?(nie pamiętam jak się to nazywało, ale chodziło o to żeby serwer miał pozwolenie na połączenie się z bazą danych). Po każdej zmianie jakiegokolwiek cvara trzeba zatrzymać serwer, a następnie uruchomić ponownie(nie wystarczy restart mapy). Jeśli mod nie będzie wczytywał/zapisywał danych gracza(SQLx), wtedy w konsoli serwera pojawią się odpowiednie komunikaty.
Pliki:
Biblioteka Mod'a:
xpmod.inc 2,1 KB 142 Ilość pobrań
Silnik Mod'a (zapis nVault, do pliku na serwerze):
xpmod_core_nvault.sma 21,93 KB 163 Ilość pobrań
xpmod_core_nvault.amxx
Silnik Mod'a (zapis SQLx, do bazy danychy):
xpmod_core_sqlx.sma 25,98 KB 158 Ilość pobrań
xpmod_core_sqlx.amxx
Propozycję:
Jeśli ktoś będzie miał, jakieś fajne i przemyślane propozycję, które mogły by ulepszyć tą modyfikację proszę żeby pisały posty w tym temacie.
#688951 Płatność homepay nie działa
Napisane przez TheDarkDez
on 17.02.2015 11:35
Witam,
Mianowićie chodzi mi o to że nie działa u mnie na stronie płatność homepay.
Może opisze wszystko od początku:
Miałem kiedyś serwery cs i strone z automatycznym sklepem teraz już ich nie mam, ale znalazłem inny interes w sieci i potrzebowałęm api homepay więc wszedłem na moją starą strone i próbuje wpisać
Klucz Api I i Treść SmS i po kliknięciu zaktualizuj pokazuje mi komunikat "Nie zmodyfikowano żadnych ustawień". Dodam że serwera cs już nie mam została mi tylko strona.
A kody sprawdzić mógłbym tylko ja wchodząc na swoją strone sklepu.
Podaj więcej szczegółów.
#684011 [ROZWIĄZANE] Pierwsza krew
Napisane przez TheDarkDez
on 21.01.2015 00:09
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #include <codmod> #define PLUGIN "Pierwsza Krew" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new bool:pierwsza_krew_runda, bool:pierwsza_krew_mapa, cvar_xp_firstblood_round, cvar_xp_firstblood_map; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("cod_xp_firstblood_round", "5"); register_cvar("cod_xp_firstblood_map", "10"); cvar_xp_firstblood_round = get_cvar_num("cod_xp_firstblood_round"); cvar_xp_firstblood_map = get_cvar_num("cod_xp_firstblood_map"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); pierwsza_krew_mapa = false; } public PoczatekRundy() pierwsza_krew_runda = false; public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if (!pierwsza_krew_mapa) { new name_a[33], name_o[33]; get_user_name(attacker, name_a, 32); get_user_name(id, name_o, 32); ColorChat(0, NORMAL, "Gracz %s zdobyl pierwsza Krew Mapy zabijajac %s!", name_a, name_o); cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cvar_xp_firstblood_map); pierwsza_krew_mapa = true; } else if (!pierwsza_krew_runda) { new name_a[33], name_o[33]; get_user_name(attacker, name_a, 32); get_user_name(id, name_o, 32); ColorChat(0, NORMAL, "Gracz %s zdobyl pierwsza Krew Rundy zabijajac %s!", name_a, name_o); cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cvar_xp_firstblood_round); pierwsza_krew_runda = true; } return PLUGIN_CONTINUE; }
#642153 Sklep GHOST nie działa nie wyświetla strony
Napisane przez TheDarkDez
on 06.06.2014 20:14
Pobierz i zainstaluj wersję, w której uprościłem instalator(adres strony jest generowany automatycznie).
-> http://amxx.pl/topic...-34#entry629721
#630152 Sklep Automatyczny Counter-Strike
Napisane przez TheDarkDez
on 04.04.2014 20:32
poprawione API CsSetti pod 1.4.0. Aby w pełni działało to w bazie danych ręcznie trzeba dodać wpis w tabeli `settings_` w `setting_name` podajemy cssetti_id i przyciskamy wykonaj, a następnie w sklepie podajemy id CsSetti i gotowe.
Załączone pliki
-
CsSetti.php 1,58 KB 101 Ilość pobrań
#629721 Sklep Automatyczny Counter-Strike
Napisane przez TheDarkDez
on 02.04.2014 10:06
Proszę moderatora o podmianę pliku .rar w poście wyżej i usunięcie tego posta.
Załączone pliki
-
Sklep Automatyczny 1.4.0.rar 215,74 KB 187 Ilość pobrań
#629696 Sklep Automatyczny Counter-Strike
Napisane przez TheDarkDez
on 01.04.2014 22:45
Uprościłem instalację sklepu, przez co zlikwidowałem błąd "Błąd Ajax" który był związany ze źle podanym adresem url.
Teraz podczas instalacji adres jest automatycznie generowany.
Załączone pliki
-
Sklep Automatyczny 1.4.0.rar 215,74 KB 479 Ilość pobrań
#530920 HUD spectator + inteligencja + kondycja
Napisane przez TheDarkDez
on 03.04.2013 12:39
Cały
public PokazInformacje(id)podmieniamy na to:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nZdrowie : %i^nInteligencja : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], PobierzZdrowie(taget, 1, 1, 1), PobierzInteligencje(taget, 1, 1, 1),PobierzWytrzymalosc(taget, 1, 1, 1),PobierzKondycje(taget, 1, 1, 1),nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
To bedzie pokazywało wszystkie statystyki gracza oglądanego(czyli jak my nie żyjemy).
Zdrowie, Inteligencje, Wytrzymalosc i Kondycje( pokazuje dodatkowe pkt statystyk z klas i perkow).
#529085 Exp dla najlepszych 3 graczy
Napisane przez TheDarkDez
on 28.03.2013 19:14
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "[COD] EXP dla najlepszych 3 graczy"
#define VERSION "0.69"
#define AUTHOR "pRED (edit by =ToRRent=)"
// Dla tych nie kumatych ;) jest to przerobiony plugin bf2medals autorstwa pRED
new cvar_exp_1miejsce, cvar_exp_2miejsce, cvar_exp_3miejsce;
new exp_1miejsce, exp_2miejsce, exp_3miejsce;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cvar_exp_1miejsce = register_cvar("cod_exp1", "300"); // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cvar_exp_2miejsce = register_cvar("cod_exp2", "150"); // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cvar_exp_3miejsce = register_cvar("cod_exp3", "75"); // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce
exp_1miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_1miejsce);
exp_2miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_2miejsce);
exp_3miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_3miejsce);
}
public Message_Intermission(){
set_task(0.1, "przyznanie_doswiadczenia");
}
public przyznanie_doswiadczenia()
{
//uruchom podczas SVC_INTERMISSION (tuz przed zmiana mapy)
//Znajdz 3 najlepszych graczy z najwieksza liczba fragow i przyznaj doswiadczenie
new players[32], num;
get_players(players, num, "h");
new tempfrags, id;
new swapfrags, swapid;
new starfrags[3]; //0 - 3 miejsce / 1 - 2 miejsce / 2 - 1 miejsce
new starid[3];
for (new i = 0; i < num; i++)
{
id = players[i];
tempfrags = get_user_frags(id);
if ( tempfrags > starfrags[0] )
{
starfrags[0] = tempfrags;
starid[0] = id;
cod_set_user_xp(starid[0], cod_get_user_xp(starid[0])+exp_3miejsce);
if ( tempfrags > starfrags[1] )
{
swapfrags = starfrags[1];
swapid = starid[1];
starfrags[1] = tempfrags;
starid[1] = id;
starfrags[0] = swapfrags;
starid[0] = swapid;
cod_set_user_xp(starid[1], cod_get_user_xp(starid[1])+exp_2miejsce);
if ( tempfrags > starfrags[2] )
{
swapfrags = starfrags[2];
swapid = starid[2];
starfrags[2] = tempfrags;
starid[2] = id;
starfrags[1] = swapfrags;
starid[1] = swapid;
cod_set_user_xp(starid[2], cod_get_user_xp(starid[2])+exp_1miejsce);
}
}
}
}
new name[32];
new winner = starid[2];
if ( !winner )
return;
ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW]^x01 Najlepsi gracze na tej mapie:");
get_user_name(starid[2], name, 31);
ColorChat(0, GREEN, "1. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[2], exp_1miejsce)
get_user_name(starid[1], name, 31);
ColorChat(0, GREEN, "2. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[1], exp_2miejsce)
get_user_name(starid[0], name, 31);
ColorChat(0, GREEN, "3. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[0], exp_3miejsce)
}
Ta wrsja z ColorChat'em działa.
#477157 Edycja pluginy ASYSTA i ZEMSTA
Napisane przez TheDarkDez
on 09.11.2012 20:46
#423766 Prośba u dużo perków
Napisane przez TheDarkDez
on 24.06.2012 09:25
Quad Damage:
http://amxx.pl/topic...rk-quad-damage/
Granat Odłamkowy:
http://amxx.pl/topic...anat-odlamkowy/
Płonące Naboje:
http://amxx.pl/topic...plonace-naboje/
Polecam:
http://amxx.pl/generator-klas/ i http://amxx.pl/topic...perk-na-szybko/

#421591 Proszę o kilka klas :)
Napisane przez TheDarkDez
on 18.06.2012 14:10

Załączone pliki
-
codclass_chuck.sma 4,16 KB 55 Ilość pobrań
codclass_chuck.amxx
-
codclass_transporter.sma 1,88 KB 38 Ilość pobrań
codclass_transporter.amxx
#390860 Status VIP
Napisane przez TheDarkDez
on 03.04.2012 20:52
Otwieramy silnik naszego coda odnajdujemy :
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Po czym dodajemy za to następujący kod:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[VIP : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Aby zmienić Flagę ,która będzie sprawdzana (Flaga VIP'a) zmieniamy tu:
get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie"
#390707 [ROZWIĄZANE] (przerobienie)Dogranie 1/5 z he do Generala
Napisane przez TheDarkDez
on 03.04.2012 17:38
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: TheDarkDez
- Regulamin