Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dominiczeq - zdjęcie

dominiczeq

Rejestracja: 31.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.02.2012 19:21
-----

#254052 Nick Reservation System by ^Grzyboo^

Napisane przez ^Grzyboo w 29.05.2011 12:14

Dołączona grafika

Podirytowany wpisywaniem setinfo _pw "haslo" pomyslalem o pluginie innym, zastępczym, tak by hasło wpisywać podczas gry.
No i nie tylko pomyślałem, a także zrobiłem.

Plugin ma opcje:

Dołączona grafika

Pozwala to na łatwe zarządzanie wszystkim.

* Usuwanie wszystkich haseł - Standardowo dla admina z immunitetem
* Banowanie Kont - Nowość, pozwala nam na założenie bezsensownego hasła dla danego konta. Dlatego poziomy i rank nie będą dłużej wbijane na tym nicku
* Usuń - Banalne usuwanie - Tak/Nie i gotowe Dołączona grafika
* Zapis Nvault = Brak zbędnego spamu w users.ini i nie potrzeba bazy danych.

Menu Admina widoczne dla adminów tylko.

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Plugin pyta nas przy wejściu na serwer o hasło ( o ile je mamy oczywiście ).


Dołączona grafika
Jedynie:
- Nvault
- ColorChat

Przez ColorChat musimy niestety kompilować lokalnie.


Dołączona grafika
ban_account <nick> <haslo>

Dostepne pod flagą ADMIN_BAN i pozwala na zbanowanie konta

/konto - menu główne

Dołączona grafika
Standardowa, zawartość cstrike wrzucamy do cstrike i dopisujemy nrs.amxx do plugins.ini

Proponuje zmienić nazwę forum w
#define FORUM Dołączona grafika

Dołączona grafika

Prawidłowa wersja to v2, nazwana tak, gdyż nie mogę usunąć starych załączników.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 48


#345133 Problem z qtm_codmod.sma

Napisane przez d0naciak w 05.01.2012 20:48

usun PokaZInformacje(id) i dodaj to


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.8, 0, 6.0, 12.0);
show_hudmessage(id, "");
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^n Item : %s ^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],nazwy_perkow[perk_gracza[target], get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.8, 0, 6.0, 12.0);
show_hudmessage(id, "")
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s ^n Doswiadczenie : %i / %i ^n Poziom : %i ^n Item : %s ^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id], get_user_health(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#344998 Problem z 2 klasami please help ;d.

Napisane przez PRoMEN w 05.01.2012 19:07

taliba łapaj

jeszcze navi nie jestem ! 100% pewien że będzie on działał

Załączone pliki