Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MasterDulu - zdjęcie

MasterDulu

Rejestracja: 27.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.12.2013 21:20
-----

Moje tematy

proszę o jedna klase premium i o przerobienie jednej klasy

01.09.2013 14:55

Witam proszę o zrobienie klasy premium Kucacz

 

Kucacz:

Opis: Ma 120hp, zestaw granatów, 1/1 z he, gdy kuca na nozu ma 10% niewidzialnosci.

Na flage ADMIN_LEVEL_D

Bornie: M4, deagle, zestaw granatu

 

I przerobienie klasy NINJA, aby z noza zabijała !tylko! z prawego przycisku myszy!

 

Kod ninja:

 

Spoiler

Nie działa niewidzialność na serwerze

30.08.2013 07:36

Nie działą niewidizalność na serwerze...
Czytałem gdzieś że to powoduje jakaś klasa/perk.
Proszę o znalezienie tego błedu i napisanie który to perk lub klasa to powoduje żebym mógł to usunąć.
 
1. Klasa ninja:

Spoiler

 

2. Perk kamuflarz:

Spoiler

 

4. Perk Pelerynka Pottera

Spoiler

 

5. perk Pelerynka kucacza

Spoiler

 

6. Perk pelerynka

 

Spoiler

 

 

Przerobienie klasy NINJA

29.08.2013 20:12

Witam

Cz mógł by mi ktoś naprawić klase ninje, ponieważ w niej nie działa zmniejszona niewidzialność :(

Lub jeśli to nie wina klasy to co może to wywoływać??

 

SMA klasy:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Ninja (Klasa Premium_F)";
new const opis[]    = " 1/1 zabicia z noża, cztery podskoki w powietrzu, zmniejszona grawitacja, zmniejszona widocznosc na nozu";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja (Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 4;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 90.0, 0.4, idinflictor, damagebits);
	    
	    return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)

{

    if(!ma_klase[id])

    return;

	    new wid = read_data(2)  // Id broni

	    if(wid == CSW_KNIFE){

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);

	    }

        else

        {

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

        }

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Zabawa w chowanego na jailbreak

28.08.2013 21:06

Witam

Proszę o dodanie do tego pluginu, tak aby po wpisaniu /chowany na mapie stało się tak ponuro jak na tym filmiku:

http://www.youtube.com/watch?v=6wdnJoJ2F84

I żeby kogoś znaleść trzeba świecić latarką

 

Plik .sma tego pluginu:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "JailBreak_Chowany"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new odliczanie = 0
new blokuj = 0
new chowany = false
new blokada = false
new czas
new znaleziony[33]
new black
new ile
new licznik
new gMsgScreenFade

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /chowany","chow")
	register_event("TextMsg","res","a","2&#Game_C") 
	register_event("CurWeapon","zmiana","be","1=1")
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
	register_forward(FM_Touch,"fw_touch")
	gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
	
	//Cvary
	czas = register_cvar("jailbreak_chowany","60.0")
	black = register_cvar("jailbreak_chowany_bs","1")
	ile = register_cvar("jailbreak_chowany_max","30.0")
	register_cvar("jailbreak_liczenie","15.0")
}
public res(){ if(chowany){ chowany = false;}}

public client_connect(id) { znaleziony[id] = false; }

public chow(id)
{
	if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) &&  cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && !chowany && !blokada)
	{
		odliczanie = get_pcvar_num(czas)
		
		if(task_exists())
		{
			remove_task(0)
		}
		set_task(1.0, "end", _, _, _, "b")
		new players[32], num;
		get_players(players, num);
		for(new i = 0; i < num; i++) 
		{
			if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT)
			{
				chowany = true
				blokuj = 1
				set_user_maxspeed(players[i],0.1)
				set_task(get_cvar_float("jailbreak_chowany"),"unlock",players[i])
				if(get_pcvar_num(black))
				{
					Display_Fade(players[i],(1<<12) * 3,(1<<12) * get_pcvar_num(czas),0x0001,0,0,0,255)
				}
			}
		}
	}	
}
public unlock()
{
	blokuj = 2
	new players[32], num;
	get_players(players, num);
	for(new i = 0; i < num; i++) 
	{
		if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT)
		{
			set_user_maxspeed(players[i],250.0)
		}
		else if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_T)
		{
			set_user_maxspeed(players[i],0.1)
		}
	}
	if(chowany)
	{
		set_task(1.0,"hud",_,_,_,"b")
	}
}
public hud()
{
	if(licznik < 0)
	{
		set_hudmessage(0, 170, 255, 0.01, 0.5, 0, 6.0, 1.0)
		show_hudmessage(0, "Pozostalo %d terrorystow do odnalezienia",licznik)
	}
	else
	{
		set_hudmessage(0, 170, 255, 0.01, 0.5, 0, 6.0, 1.0)
		show_hudmessage(0, "Wszyscy terrorysci zostali odnalezieni.")
	}
}
public end()
{	
	set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
	show_hudmessage(0, "Terrorysci maja jeszcze %d sekund do schowania sie.",odliczanie)
	
	odliczanie -= 1 
	
	if(odliczanie <= 0)
	{
		if( task_exists(0))
		{
			remove_task(0)
		}
	}
}
public zmiana(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		if(blokuj == 1 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
		{
			set_user_maxspeed(id,0.1)
			engclient_cmd(id,"weapon_knife")
		}
		else if(blokuj == 2 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
		{
			set_user_maxspeed(id,0.1)
			engclient_cmd(id,"weapon_knife")
		}
	}
}
public Koniec_Rundy()
{
	if(chowany)
	{
		chowany = false
		blokuj = 0
		for(new id = 1;id<33;id++) { znaleziony[id] = false; }
	}
	blokada = false
	licznik = 0
}
public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(get_cvar_float("jailbreak_chowany_max"),"zablokuj")
	set_task(get_cvar_float("jailbreak_liczenie"),"liczenie")
	ColorChat(0,GREEN,"^x04[^x03Chowany^x04]^x03 Komende /chowany mozna uzyc maksymalnie %d sekund po starcie rundy",get_pcvar_num(ile))
}
public liczenie()
{
	for(new i=1;i<33;i++)
	{
		if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
		{
			licznik++
		}
	}
}
public zablokuj()
{
	blokada = true
}
public fw_touch(touched, toucher)
{
	static pclass[32],rclass[32]
	pev(touched, pev_classname, pclass, sizeof pclass - 1)
	pev(toucher, pev_classname, rclass, sizeof rclass - 1)
	if(equali(pclass,"player") && equali(rclass,"player"))
	{
		if(chowany && is_user_connected(toucher) && is_user_connected(touched) && is_user_alive(toucher) && is_user_alive(touched) && cs_get_user_team(toucher) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(touched) == CS_TEAM_T && !znaleziony[touched])
		{
			znaleziony[touched] = true
			licznik--
			new name[33] , name2[33]
			get_user_name(toucher,name,32)
			get_user_name(touched,name2,32)
			ColorChat(0,GREEN,"^x04[^x03Chowany^x04]^x03 Anty Terrorysta %s znalazl gracza %s",name,name2)
			
		}
	}
}
// Z pluginu cytaty by Darek :D
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{	
	message_begin( MSG_ONE, gMsgScreenFade,{0,0,0},id)
	write_short(duration)        // Duration of fadeout
	write_short(holdtime)        // Hold time of color
	write_short(fadetype)        // Fade type
	write_byte (red)             // Red
	write_byte (green)           // Green
	write_byte (blue)            // Blue
	write_byte (alpha)   // Alpha
	message_end()
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Sklep- monety i dolary

09.08.2013 11:34

Witam

Zainstalowałem na serwerze system monet (http://amxx.pl/topic...3-system-monet/) i sklep (http://amxx.pl/topic/57970-sklep-monety-i-dolary/)

 

Mam wgrane plugin na wytrzymałość preku.

Lecz w tym sklepie nie ma możliwości kupna wytrzymałości preku.

 

Jak dodać do tego sklepu możliwość kupowania wytrzymałości sklepu....