Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

diverNw - zdjęcie

diverNw

Rejestracja: 27.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2015 16:44
-----

#685311 Prośba o klasę Bolek

Napisane przez diverNw w 28.01.2015 20:36

Proszę wystarczy skomplikować ;D
 
P.S Zapomniałem dodać premium nowy kod
 
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Bolek(SuperPremium)";
new const opis[]    = " Klasa posiada 3 skoki, jest niewidzialna na nożu 10/255, posiada M4A1 oraz 1/4 z niej";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 200;
new const kondycja  = 150;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 150;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	 
	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
	 
	   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	 
	   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
	 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Bolek(SuperPremium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	   
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	     ma_klase[id] = false;
	 
}
 
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
	return;
	 
	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
	return FMRES_IGNORED;
	 
	new flags = pev(id, pev_flags);
	 
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	skoki[id] = 2;
	 
	return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
	return HAM_IGNORED;
	 
	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
	 
	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • -1


#385271 Prosba o napraw klasy

Napisane przez diverNw w 23.03.2012 20:38

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


proszę ;D
  • +
  • -
  • 2


#352023 [ROZWIĄZANE] jak dzielić klasy na darmowe i premium cod mod

Napisane przez diverNw w 21.01.2012 00:53

najlepiej napisz takie cos np
Snajper [ Z ]
Info Klasa Ktora ma ma Koncu [ Z ] Sa za Darmo

np klasy premium

Klasa Rambo [P]
info Klasa ktora ma na koncu literke [ P ] sa KLASA PREMIUM



czekam na plusa :D
  • +
  • -
  • 0


#347874 klasy/perki + plugin By Shc | TeamDiver

Napisane przez diverNw w 11.01.2012 15:44

klasy perki na cod moda pisac jesli cchcecie zebym wam zrobil klase perka lub plugina GG 25433383

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1