Cześć wszystkim
Kurcze.. zarejestrowałem się u was jakiś dobry czas temu, a dopiero dzisiaj dowiedziałem się o istnieniu tego działu.
No cóż. Zazwyczaj pisałem tematy z prośbą o pomoc. Lecz dziś, kurcze pomimo iż nie jestem jeszcze bardzo wprowadzony
w środowisko skryptowania to staram się pomagać innym. Ale bez zbędnego pisania...
Witam wszystkich ponownie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ZenQ.?!
Rejestracja: 22.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2014 13:18
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 2 447
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
Moje tematy
Hej ;)
11.01.2013 19:24
[Cod Mod nowy] Dodanie modelu do klasy
10.12.2012 19:04
Witam. Przerobił by ktoś mi te plugin tak abym mógł dla tej klasy dodać model (predatora)??
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Predator (VIP)"; new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 15; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Sajjuk", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_Gv)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); set_pev(id, pev_gravity, 0.6); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "wyłącz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public wyłącz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_gravity, 0.6); wykorzystal[id] = false; } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_XM1014) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Zmiana Flagi.
13.07.2012 07:45
Witam.
Mógłby mi ktoś to przerobić z flagi T na flagę A ?
Jest to bodajże ADMIN_IMMUNITY
Za pomoc +
Mógłby mi ktoś to przerobić z flagi T na flagę A ?
Jest to bodajże ADMIN_IMMUNITY
Za pomoc +
[ROZWIĄZANE] ścieżka do modelu w pluginie
25.03.2012 09:01
Witam. Mam problem. Pobrałem plugin
Vip na DeathRun - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Chciałbym zmienić ścieżke do modelu i jego nazwe. Mianowicie "smith"
Przerobi mi ktos ten plugin tak, żeby zamiast np. "models/player/smith/smith.mdl" było "models/player/abdu/abdu.mdl"??
Próbowałem zmienic sciezke w pluginie ale wywalało serwer. Więc tam trzeba coś jeszcze pozmieniać.
Ja się zasadniczno na pluginach nie znam.
a oto plugin:
Nagradzam "+"
Vip na DeathRun - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Chciałbym zmienić ścieżke do modelu i jego nazwe. Mianowicie "smith"
Przerobi mi ktos ten plugin tak, żeby zamiast np. "models/player/smith/smith.mdl" było "models/player/abdu/abdu.mdl"??
Próbowałem zmienic sciezke w pluginie ale wywalało serwer. Więc tam trzeba coś jeszcze pozmieniać.
Ja się zasadniczno na pluginach nie znam.
a oto plugin:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta_util> #include <engine> #define PLUGIN "Deathrun vip" #define VERSION "2.0" #define AUTHOR "michal" #define ADMIN_VIP ADMIN_LEVEL_H #define SCOREATTRIB_NONE 0 #define SCOREATTRIB_DEAD ( 1 << 0 ) #define SCOREATTRIB_BOMB ( 1 << 1 ) #define SCOREATTRIB_VIP ( 1 << 2 ) new SayTxT #define ADMIN_CHECK ADMIN_LEVEL_H new const ok[] = "misc/dr/ok.wav" static const COLOR[] = "^x04" //green static const CONTACT[] = "" new maxplayers new gmsgSayText public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Bacon_Spawn", 1 ); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); SayTxT = get_user_msgid("SayText"); maxplayers = get_maxplayers() gmsgSayText = get_user_msgid("SayText") register_clcmd("say", "handle_say") register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ), "MessageScoreAttrib" ); register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER) } public plugin_precache() { precache_model("models/player/smith/smith.mdl") precache_sound(ok) return PLUGIN_CONTINUE } public Spawn(id){ if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { if(is_user_alive(id)) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { menu(id) } if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { menu1(id) } } } } public menu(id) { new menu = menu_create("\r.::Vip menu::.", "wybieranie") menu_additem(menu, "\w65 \rHp", "6", 0) menu_additem(menu, "\y100 \rPancerzu ", "7", 0) menu_additem(menu, "\rGrawitacja", "1", 0) menu_additem(menu, "\wPredkosc", "2", 0) menu_additem(menu, "\yDeagle z 5 nabojami", "3", 0) menu_additem(menu, "\rGranat Oslepiajacy + Wybuchowy", "4", 0) menu_additem(menu, "\wNoktowizor", "5", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ fm_set_user_gravity(id, 0.5) client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales grawitacje") client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ fm_set_user_maxspeed(id, 500.0) client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales predkosc") client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Deagle z 5 nabojami") client_cmd(id, "spk %s", ok) give_item(id, "weapon_deagle") new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id) { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 5); } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") fm_give_item(id, "weapon_flashbang") client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Granata Wybuchowego + Oslepiajacego") client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 5:{ cs_set_user_nvg(id) client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Noktowizor") client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 6:{ set_user_health(id, get_user_health(id) + 65); client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales 65 Hp") client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 7:{ set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 100) client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales 100 Pancerzu") client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public menu1(id) { new menu = menu_create("\r.::Vip menu::.", "wybieranie1") menu_additem(menu, "\w65 \rHp", "6", 0) menu_additem(menu, "\y100 \rPancerzu ", "7", 0) menu_additem(menu, "\rGrawitacja", "1", 0) menu_additem(menu, "\wPredkosc", "2", 0) menu_additem(menu, "\yUsp z 5 nabojami", "3", 0) menu_additem(menu, "\rGranat Zamrazajacy", "4", 0) menu_additem(menu, "\w30% Widocznosci", "5", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public wybieranie1(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ fm_set_user_gravity( id,0.5) client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales grawitacje") client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ fm_set_user_maxspeed(id, 500.0) client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales predkosc") client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Usp z 5 nabojami") give_item(id, "weapon_usp") new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id); if(weapon_id) { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 5); } client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade") client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Granat Zamrazajacy") client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 5:{ set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30); client_cmd(id, "spk %s", ok) client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Niewidzialnosc") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 6:{ set_user_health(id, get_user_health(id) + 65); client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales 65 Hp") client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 7:{ set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 100) client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales 100 Pancerzu") client_cmd(id, "spk %s", ok) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public handle_say(id) { new said[192] read_args(said,192) if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "/vips") != -1 ) || contain(said, "/vip") != -1 ) set_task(0.1,"print_adminlist",id) return PLUGIN_CONTINUE } public print_adminlist(user) { new adminnames[33][32] new message[256] new contactinfo[256], contact[112] new id, count, x, len for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++) if(is_user_connected(id)) if(get_user_flags(id) & ADMIN_CHECK) get_user_name(id, adminnames[count++], 31) len = format(message, 255, "%s Vipy online: ",COLOR) if(count > 0) { for(x = 0 ; x < count ; x++) { len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"") if(len > 96 ) { print_message(user, message) len = format(message, 255, "%s ",COLOR) } } print_message(user, message) } else { len += format(message[len], 255-len, "Brak vipow online") print_message(user, message) } get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63) if(contact[0]) { format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact) print_message(user, contactinfo) } } print_message(id, msg[]) { message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_string(msg) message_end() } stock client_printcolor(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32]; static msg[191]; vformat(msg,190,input,3); replace_all(msg,190,"/g","^4");// green txt replace_all(msg,190,"/y","^1");// orange txt replace_all(msg,190,"/ctr","^3");// team txt replace_all(msg,190,"/w","^0");// team txt if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch"); for (new i = 0; i < count; i++) if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayTxT, _, players[i]); write_byte(players[i]); write_string(msg); message_end(); } } public Bacon_Spawn(id) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "smith") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "smith") } else { cs_reset_user_model(id) } } } public MessageScoreAttrib( iMsgID, iDest, iReceiver ) { new iPlayer = get_msg_arg_int( 1 ); if( is_user_connected( iPlayer ) && ( get_user_flags( iPlayer ) & ADMIN_VIP ) ) { set_msg_arg_int( 2, ARG_BYTE, is_user_alive( iPlayer ) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD ); } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */Liczę na Pomoc.
Nagradzam "+"
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: ZenQ.?!
- Regulamin