
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
atdirmaq
Rejestracja: 19.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.08.2013 08:33





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 194
- Odwiedzin: 5 289
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Maj 17, 1995
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Otwock
#445051 Czy można odświeżać plugin ?
Napisane przez G[o]Q
w 12.08.2012 13:54

#433490 BeeF3
Napisane przez dasiek
w 18.07.2012 09:00
Na wstępnie - nie jest to przerobiony Cod mod ani Bf2/bf3 rank mod.
BeeF3
Już druga moja modyfikacja pod Serwery Counter Strike 1.6.
W pierwotnym założeniu mod miał dodawać nowe bronie do odblokowania klasą CodModa (starego) ale większość korzysta z nowego więc zrobiłem nowy mod.
W tym modzie mamy do Dyspozycji 4 Specjalizacje
* Inzynier - Posiada Wyrzutnie Rakiet , mp5 80 HP , 0.7 speeda i na nożu ma menu budowli(a w nim Mina i Bomba).
* Zwiadowca - 120 HP , 0.9 speeda , AWP
* Medyk - 110 HP , 1.0 speeda , p90 , Defibrylator(podchodzisz do zwłok trzymajac nóż klikasz e i w odpowiednim
momencie strzał by wskrzesić) i umiejetność "leczenia swoich" (walisz nożem bądź BRONIĄ MEDYKA ustawiną
pluginem/itemem/bronią)
* Wsparcie - M4 - 100 hp , 0.8 speeda
Co każde zabójstwo mamy 1/6 szanse na uzupełnienie naszego plecaka o nowe bronie (miejsc w plecaku - 5) W plecaku
możemy mieć bronie i itemy. Każde z nich jest w oddzielnym pluginie. Tworzenie broni i itemów jest bardzo proste.
Większość rzeczy jest już w natywach.
Info Ogólne
Wersja : 0.84 (brak Exp'a) Zapis Plecaka : nVault/Sql Rodzaj Konfiguracji : plik cfg.beef3 Cvary : Brak
Komendy
w Say'u
/plecak - Otwiera menu plecaka
/usun - usuwa jeden ze slotow
/zmien - zmiana specjalizacji
w konsoli
beef3_apply_cfg - laduje Config (wymagana flaga 'a')
Wymagania :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #include <HamSandwich> #include <fun> #include <cstrike> #include <nvault> #include <sqlx> #include <xs>
Biblioteka Modu.
native beef_add_item(nazwa[],opis[],koszt,bron_zastepcza,klasa); // Dodawanie itemu[/left] native beef_get(co,komu) // Pobieranie - komu to id gracza native beef_set(co,komu,bool:dodaj,ile) // Ustawianie. Komu to id gracza , dodaj jesli True doda parametr z ile // jesli false - ustawi rzecz z parametru ILE native beef_give_item(id,Bron,Ammo) // Daje Bron native beef_set_weapon_kill(id,Bron,Szansa) // ustawia szanse na natychmiastowe zabicie //Bron - Bran z jakiej ma zabicie - szansa to szansa za zabicie. Dajac 4 bedziemy mieli 1/4 itp /* Wykonywane w czasie respienia */ forward item_on(id); // wlaczanie forward item_off(id);// wylaczanie // Itemu forward Create(id); // Inzynier - po nacisnieciu w menu budowania - aktualna mozliwa budowla /* Wykonywanie przy zmianie broni */ forward weapon_up(id); // Podnoszenie broni forward weapon_down(id); // upuszczenie
Co Pobrac/Ustawiac?
bf_info = 0, // Tylko GET - zapisuje w logach Informacje o pluginie bf_health, // Pobiera - Ustawia życie bf_extraspeed, // Ustawia - Pobiera dodatkowa szybkosc bf_medicpoint, // Tylko GET - Pobiera dodatkowe punkty bf_medicweapon, // Pobiera/ustwia bron Leczaca bf_point2uber, // Ustawia /pobiera co ile "trafien" w przyjaciela ma dostawac 1 punkt hp bf_setdmg, // Tylko Set - Ustawia dodatkowe obrazenia bf_spec, // Pobiera / Ustawia Specjalizacje bf_maxhp, // Pobiera / ustawia Maxymalne HP[ bf_metal, // Pobiera / ustawia dodatkowe Zlom inzyniera bf_extrahp // Ustawia / Pobiera dodatkowe HP
Jak Konfigurowac?
Plik konfiguracyjny znajduje sie w folderze configs i ma nazwe cfg.beef3 - Mozna go edytwoac w zwyklym notatniku.
Aby Serwer nam przyjął parametry ich składnia powinna wyglądacć następująco.
parametr=wartosc
Opis pozostałych
p_kill - Ilosc punktow za zabicie
p_doctor - ilosc punktów na uleczenie
p_rocket_dmg - ilosc punktow za zadanie obrazen z rakiety
p_building - ilosc punktów za budowe
medic_hp - ile hp ma dostawac leczony
saveSql - true jesli ma byc zapis SQL
sql_connect - Parametry do bazy z Sql. Wartosc ma wygladac nastepujaco
HOST#Baza#Uzytkownik#haslo
nVaultSave - true jesli ma byc zapis nVault
onlymap - parametr pozwalajacy gre na jednej mapie (gdy mapa inna - zmienia ja na podana w konfiguracji)
(nie sprawdzane blednie podana mapa!)
beef3_item - ustawiny na false usuwa zabawe z itemami (czysta gra)
beef3_config_flag - flaga pozwalajaca nam na zaladowanie Configu (domyślnie Immunited)
beef3_developer - wlacza nam DEVELOPER MODA (nie zalecane na serwerze)
jesli parametry nie sa podane w configu sa one ustawiane na domyslne (brak zapisu itemow)
p_kill = 1; hp_za_leczenie = 3; punkty_za_leczenie = 0; punkty_za_budowe = 0; punkty_za_rakiete = 0; jest_plecak = true; developer_mod = false; polaczony_sql = 0; g_vault = 0; apply_cfg_flag = ADMIN_IMMUNITY; copy(Host,64,"127.0.0.1"); copy(DataBase,64,"test") copy(User,64,"BeeF3"); copy(Passwd,64,"");
W razie jakichkolwiek błędów/niedopatrzeń/propozycji pisać. To jest moja pierwsza zabawa z SQL'em i odczytem z plików więc mogą być błędy.
Niedługo dodam kilka/naście poradników o obsłudze i pisaniu broni i itemów.
W paczce jest silnik ,5 Broni i Item - Tyle Dzis udało mi się zrobić (pomimo iż moda zacząłem od Feri pisać - ale 2 razy biblioteke zmieniałem +- przerwa , niedawno go wygrzebałem i lekko odnowiłem choć i tak przekombinowałem. )
Pozdrawiam i życzę miłej gry
Załączone pliki
-
beef3_084.rar 704,66 KB 216 Ilość pobrań
-
beef3.sma 50,45 KB 197 Ilość pobrań
beef3.amxx
#61221 AMXX Punisher
Napisane przez R3X
w 05.05.2009 17:03
v1.4.2
Tym razem plugin z założenia niepoważny. Jest to alternatywa dla amxmodmenu`owej opcji slay - zabicie gracza.
Aktualnie dostępne metody:
- Losowo: losujemy którąś z pozostałych
- Eksplozja: c4 pod nogami gracza i po 1.5s explozja
- Wymazanie: gracz staje się coraz mniej widoczny aż w końcu umiera
- Piorun: gracz dostaje piorunem i koniec
- Apache - śmigłowiec Apache: na gracza zostaje zrzucony helikopter, który potem odlatuje
- Zakładnik: gracz zostaje zabity przez zakładnika (dokładniej lewy prosty)
- Egzekucja: gracz obrywa z deagla (od gościa bez ciała, same ręce

- Piłka: w gracza trafia futbolówka
Instalacja standardowa
nie ma cvarów
Do amxmodmenu na końcu zostaje dodana opcja. Jeśli ktoś lubi to może użyć komendy:
punisher
Historia:
1.4.2
- fix: zostający deagle (dzięki mati-000)
1.4.1
- zmiana sposobu usuwania piłki
1.4
- dodano metodę: Piłka
- nowe aspekty: gracz nie może strzelać ani zostać zabity w czasie działania metody
1.3.2
- poprawka animacji apache
1.3.1
- poprawiony MOVETYPE apache, aby był widoczny niezależnie od wysokości mapy
1.3
- dodano metodę: Losowo
- dodano metodę: Execution
- poprawka Hostage związana z animacją
- poprawka Blur
1.2
- dodano metodę: Explosion
- dodano obsługę ML (stare angielskie nazwy+spolszczenie)
1.1
- porządki (usunięte dodatkowe informacje)
- dodano metodę: Hostage
- optymalizacja
1.01
- przebudowane menu metod
- poprawiona usterka Blur
1.0
- publikacja
Załączone pliki
-
punisher.rar 178,66 KB 615 Ilość pobrań
#352654 Server Queries
Napisane przez R3X
w 22.01.2012 14:56
Biblioteka do pobierania danych o serwerze: Server queries - Valve Developer Community
Dostępne zapytania:
Pingowanie. Sprawdzamy czy serwer jest online.
stock ServerPing(const szServer[], const szCallback[]);
new const SERVER_ADDRESS[] = "192.168.0.14:27015"; public ping() { ServerPing(SERVER_ADDRESS, "cbPing"); return PLUGIN_HANDLED; } public cbPing(const szServer[], _A2A_TYPE, const Response[], len, success, latency) { if(success) { client_print(0, print_chat, "Server %s is Online latency = %d", szServer, latency); } else { client_print(0, print_chat, "Server %s is Offline", szServer); } }
Info. Nazwa serwera, nazwa mapy, obecna ilość graczy, max ilość graczy, nazwa gry.
stock ServerInfo(const szServer[], const szCallback[]);
new const SERVER_ADDRESS[] = "192.168.0.14:27015"; public info() { ServerInfo(SERVER_ADDRESS, "cbInfo"); return PLUGIN_HANDLED; } public cbInfo(const szServer[], _A2A_TYPE, const Response[], len, success, latency) { if(!success) return; new szName[64], szMap[64], szDirectory[64], szDescription[64]; new iPlayers = 0; new iMaxPlayers = 0; ServerResponseParseInfo(Response, szName, 63, szMap, 63, szDirectory, 63, szDescription, 63, iPlayers, iMaxPlayers); client_print(0, print_chat, "Nazwa: %s", szName); client_print(0, print_chat, "Map: %s", szMap); client_print(0, print_chat, "Folder: %s", szDirectory); client_print(0, print_chat, "Opis: %s", szDescription); client_print(0, print_chat, "Gracze: %d / %d", iPlayers, iMaxPlayers); }
Rules. Zestawienie wszystkich możliwych do odczytania cvarów serwera.
! Odpowiedź może przyjść w kilku częściach, tzn na jedną komendę można dostać kilka callbacków.
stock ServerRules(const szServer[], const szCallback[]);
new const SERVER_ADDRESS[] = "192.168.0.14:27015"; public rules() { if(ServerGetChallenge(SERVER_ADDRESS)) { ServerRules(SERVER_ADDRESS, "cbRules"); } else { ServerChallenge(SERVER_ADDRESS, "cbChallengeRules"); } return PLUGIN_HANDLED; } public cbChallengeRules(const szServer[], _A2A_TYPE, const Response[], len, success, latency) { if(!success) return; //Get and cche challenge new challenge_value = ServerResponseParseChallenge(Response); ServerSetChallenge(szServer, challenge_value); //Now can get Rules ServerRules(SERVER_ADDRESS, "cbRules"); } public cbRules(const szServer[], _A2A_TYPE, const Response[], len, success, latency) { if(!success) return; new szValue[32]; if(ServerResponseParseRules(Response, len, "sv_alltalk", szValue, 31)) { client_print(0, print_chat, "Rule: sv_alltalk ^"%s^"", szValue); } }
Player. Lista graczy na serwerze.
stock ServerPlayer(const szServer[], const szCallback[]);
new const SERVER_ADDRESS[] = "192.168.0.14:27015"; public player() { if(ServerGetChallenge(SERVER_ADDRESS)) { ServerPlayer(SERVER_ADDRESS, "cbPlayer"); } else { ServerChallenge(SERVER_ADDRESS, "cbChallengePlayer"); } return PLUGIN_HANDLED; } public cbChallengePlayer(const szServer[], _A2A_TYPE, const Response[], len, success, latency) { if(!success) return; //Get and cache challenge new challenge_value = ServerResponseParseChallenge(Response); ServerSetChallenge(szServer, challenge_value); //Now can get Player ServerPlayer(SERVER_ADDRESS, "cbPlayer"); } public cbPlayer(const szServer[], _A2A_TYPE, const Response[], len, success, latency) { if(!success) return; new iPlayers = ServerResponseParsePlayerNum(Response); client_print(0, print_chat, "Players: %d", iPlayers); new szNick[32], id, kills, Float:uptime; for(new i=0;i<iPlayers; i++) { if(ServerResponseParsePlayer(Response, i, id, szNick, 31, kills, uptime)) { client_print(0, print_chat, "%d %s | kills:%d, uptime = %f", id, szNick, kills, uptime); } } ServerResponseSave("Player", Response, len); }
Challenge. Kod bezpieczeństwa wymagany dla Player i Rules
stock ServerChallenge(const szServer[], const szCallback[]);
new const SERVER_ADDRESS[] = "192.168.0.14:27015"; public challenge() { ServerChallenge(SERVER_ADDRESS, "cbChallenge"); return PLUGIN_HANDLED; } public cbChallenge(const szServer[], _A2A_TYPE, const Response[], len, success, latency) { if(!success) return; new challenge_value = ServerResponseParseChallenge(Response); client_print(0, print_chat, "Challenge: %X", challenge_value); }
Załączone pliki
-
serverInfo.sma 3,94 KB 118 Ilość pobrań
serverInfo.amxx
-
server_query.inc 10,76 KB 106 Ilość pobrań
#347719 amxx.pl historia
Napisane przez Knopers
w 10.01.2012 20:51

W sumie to by można było napisać książkę od tym forum.
Tytuły mogła by nosić różne:
"Amxx.pl - Jeden wielki biznes", "Amxx.pl - Władza to nie dobro ostateczne", "Amxx.pl - Ludzie, wilki i userzy", "Amxx.pl - Jak się dobrze bawić bez alkoholu"
"Amxx.pl - Władza demokratyczny" lub "Amxx.pl - nie z nami takie numery" xP
PS: Post posiada charakter humorystyczny, nie należy sobie go brać do siebie.
#347695 amxx.pl historia
Napisane przez DarkGL
w 10.01.2012 20:25
sami się zchodząW ogóle skąd wy wszyscy się znacie, przecież to praktycznie niemożliwe żeby parę osób ogarnęło stronę z której korzysta "dosc duzo" osób
http://amxx.pl/topic...to-juz-miesiac/
http://amxx.pl/topic...ok-juz-za-nami/
#281413 Tutor - Informacje jak w Condition Zero
Napisane przez DarkGL
w 11.08.2011 18:48
Mamy cztery rodzaje tutorów
- Czerwony - W Condition Zero jest używany gdy terrorysta zginie.
- Niebieski - W Condition Zero jest używany gdy anty terrorysta zginie
- Zielony - W Condition Zero jest używany do przekazania ważnej informacji w kolorze zielonym.
- Żółty - W Condition Zero jest używany do przekazania ważnej informacji w kolorze żółtym.

ale po ponownym wejściu na serwer powinno być już wszystko ok

Pliki do wrzucenia na serwer są na końcu posta archiwum cstrike.rar
Obsługa tutorów :
Na końcu postu znajdziecie download pliku tutor.inc jest to zbiór funkcji który ułatwia pracę z tutorami
plik tutor.inc wrzucamy do folderu include naszego kompilatora
Chcąc użyć w pluginie tej biblioteki pod #include modułów dodajemy
#include <tutor>np.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <tutor>
do pluginu musimy dodać wywołanie dwóch funkcji bez nich wyświetlanie nie zadziała
są to tutorInit i tutorPrecache pierwszą dodajemy do plugin_init
np.
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) tutorInit(); }a drugą do plugin_precache
public plugin_precache(){ tutorPrecache() }
Funkcja służąca do wyświetlania tutorów to tutorMake
tutorMake(id,TutorColor:Color,Float:fTime = 0.0,const szText[],any:...)Parametry:
- id - id gracza któremu wyświetlić tutor jeśli podamy 0 zostanie wyświetlony wszystkim
- Color - podajemy tutaj kolor tutora wartości jakie może przyjmować to
- TUTOR_RED - czerwony kolor tutora
- TUTOR_BLUE - niebieski kolor tutora
- TUTOR_YELLOW - zółty kolor tutora
- TUTOR_GREEN - zielony kolor tutora
- fTime - czas wyświetlania tutora jeśli podamy 0.0 tutor będzie wyświetlany ciągle aż nie zastąpi go inny tutor , liczba rzeczywista a nie całkowita
- szText - text wyświetlany w tutorze możemy używać w nim formatowania np. %d %i %s tak jak w np. client_print czy colorchat w dalszych parametrach podajemy zmienne/tablice itp. do formatowanego tekstu
Przykłady:
tutorMake(id,TUTOR_RED,5.0,"Czerwony tutor")
wyświetla jednemu graczowi czerwony tutor o treści "Czerwony tutor" przez 5 sekundtutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Tutor globalny")
wyświetla wszystkim graczom zielony tutor o treści "Tutor globalny" przez 5 sekundtutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"formatowany %d %s",1,"string")
tutaj widać formatowanie wiadomości
wyświetla jednemu graczowi zielony tutor o treści "formatowany 1 string" przez 5 sekund
Dla osób które nie wiedzą jak formatować ciąg znaków polecam przeczytać to
Dokumentacja AMXX.pl: Core >> string > format
Tutaj kod pluginu którego używałem do testowania funkcji
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <tutor> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) tutorInit(); register_clcmd("say /test","test"); register_clcmd("say /test2","test2"); register_clcmd("say /test3","test3"); register_clcmd("say /test4","test4"); register_clcmd("say /test5","test5") register_clcmd("say /test6","test6") } public plugin_precache(){ tutorPrecache() } public test(id){ tutorMake(id,TUTOR_RED,5.0,"Czerwony tutor") } public test2(id){ tutorMake(id,TUTOR_BLUE,5.0,"Niebieski tutor") } public test3(id){ tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"Zielony tutor") } public test4(id){ tutorMake(id,TUTOR_YELLOW,5.0,"Zolty tutor") } public test5(id){ tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Tutor globalny") } public test6(id){ tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"formatowany %d %s",1,"string") }
testuje w nim wyświetlanie różnych kolorów , globalne wyświetlanie tutora i formatowanie





#345891 Rangi [inne miejsce]
Napisane przez DarkGL
w 07.01.2012 12:24
#304391 Saw Mod 2.0 + JiggMode
Napisane przez dasiek
w 08.10.2011 11:56
to może tak po staremu....
Witaj graczu. Zagrajmy sobie w pewną grę...
Do tej pory biegałeś bez celu nabijając fragi bronią, którą kupowałeś za kolejne zabójstwa lub za pieniądze, które dostawałeś co rundę. Celem do tej pory było jedynie mieć pierwsze miejsce na serwerze które dawało Ci jedynie satysfakcje. Czy tu będziesz miał tą samą satysfakcje w tym, co Cię tu spodka?
Otóż u mnie dostajesz broń. Zasada gry się nie zmienia. Musisz iść i zabić. Jednak żyjesz tylko 30 sekund. Jak je wykorzystasz? Czy pobiegniesz w wir walki i przeżyjesz czy będziesz kampił oczekiwaniu na innego gracza który ma takie same cele jak Ty?
Za każde zabójstwo dostaniesz 20 sekund dodatkowego życia. Jednak czy w wirze walki starczy Tobie jeden magazynek? Możesz dokupić kolejne magazynki jednak kosztują Cię one życiem. Konkretniej 20 HP. Będziesz w stanie oddać cześć siebie żeby ułatwić sobie rozgrywkę?
i Tu nowość
W trakcie gry wybiorę sobie spośród graczy jednego, którego zadaniem będzie przetrwać z kluczem. Ale aż tak łatwo dla innych nie będzie. Mój pomocnik ma minute by rozstawić pułapki. Gdy to zrobi gracze muszą go złapać i zabić. Wtedy osoba która go zabije otrzyma więcej doświadczenia. Czy jednak będziecie działać w grupie, czy ktoś się zbuntuje? nie wiadomo. W tym czasie każdy może zabić kogo chce nawet osobe z tej samej drużyny.
Życie lub śmierć - Twój wybór.
Modele do modeli, dzwieki do dzwiekow, pluginy do plugins
Dodatkowo plik plugins-saw.ini do addons/amxmodx/configs
plik sawmod.inc do addons/amxmodx/scripting/include
w paczce jest wszystko na swoim miejscu.
saw_setlvl "nick" "ile"
ustawia Lvl
saw_xp_kill - xp za zabicie.
Obecnie Wersja 2.0 Modu ma Biblioteke. Pozwala ona na pisanie Pułapek i Dodatków do Modu. Powodzenie ich wczytania wyskakuje na początku mapy w konsoli. Jest to moja pierwsza "poważna akcja" więc w razie jakichkolwiek błędów proszę pisać w temacie. Będe poprawiał
Biblioteka
/* Ustawianie */
native saw_set_jigg_points(id,ile) // Ustawia Punkty Jiggsawa
native saw_set_xp(id,ile) // ustawia Exp
native saw_set_money(id,ile) // ustawia Monety
native saw_set_time(id,ile,falga)
//Ustawia czas graczowi o podanym indeksie i wg danej flagi
//flaga 0 - Ustawia mu czas
//flaga 1 - dodaje mu czas do obecnego
//flaga 2 - dodaje do glownego czasu (30 sek)
/* Pobieranie */
native saw_get_money(id) //monety
native saw_get_jigg_points(id) //punkty Jigg
native saw_get_xp(id) // exp/* Inne */
native saw_remove_time(id) // ustawa czas graczowinative saw_start_jiggmode() // Startuje JiggsawMode
native saw_addtrap(nazwa[],koszt) // Rejestruje Pulapke (w plugin_init) koszt w JiggPoints
native saw_add_plugin(nazwa[],autor[]) // Rejestruje Plugin do Sawa
native bool:is_jigg_mode() // true gdy jest tryb JiggsawMode
native bool:is_user_jiggsaw(id) // true gdy gracz jest Jiggsawem//
// Forwardy
//
forward saw_put_trap(id)
//wykonywane po wyborze pulapki (polozenie, zmiana itp)
forward saw_use(id)
//wykonywany gdy gracz wcisnie "use" (domyslnie e)
Proszę o komentarze i co można dodać lub poprawić oraz inne uwagi. Mam w planach dalsze update'y
Pozdrawiam
UPDATE!
1)Usunięte monety. JiggMode nie wywala serwera:)
Wersja 2.23 - Dodane Info o grze Jiggsawa. Do ściągnięcia w załączniku.
ps - Można by prefix zrobić dla moda.
Załączone pliki
-
saw_amxmodx.rar 84,38 KB 330 Ilość pobrań
-
Sawmod_medele_dzwiekir.rar 331,36 KB 340 Ilość pobrań
-
SawMod_2-23.sma 20,22 KB 260 Ilość pobrań
SawMod_2-23.amxx
#343428 [ROZWIĄZANE] Problem z dodawaniem reputacji?
Napisane przez
Kolar`.
w 01.01.2012 17:41
Jak się wykorzysta limit to i tak + jest obok zera.Powinno być obok zera, chyba że wykorzystałeś jakiś dzienny limit, czy coś.
@TOPIC
Ja widzę wszystko dobrze, google chrome.
#343429 [ROZWIĄZANE] Problem z dodawaniem reputacji?
Napisane przez same
w 01.01.2012 17:44
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: atdirmaq
- Regulamin