Przetestuj
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Spid3r
Rejestracja: 17.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.06.2017 00:47





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 106
- Odwiedzin: 2 795
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
NoName
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Toruń
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Spid3r nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#677564 Przerobienie 1/4 z HE w klasie
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 25.12.2014 21:17
#256457 Poradnik jak kompilować pluginy
Napisane przez Hiroshima
w 06.06.2011 17:07
Kompilacja lokalna
1. Na początek ściągamy nasz kompilator, przyjmijmy, że rozpakowujemy go na pulpicie:

2. Znajdujemy plugin na forum który nas interesuje; np CODMod: [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
3. Pobieramy potrzebne pliki do kompilacji (pliki z rozszerzeniem: .sma, .inl, .inc)
* pliki .sma oraz .inl wrzucamy do głównego katalogu kompilatora
* pliki .inc wrzucamy do include
4. Wrzucamy je do folderu kompilatora

5. Teraz wystarczy uruchomić compile.exe i czekać, aż nasz plugin się skompiluje. W przypadku powodzenia będzie to wyglądało tak:

6. Pomyślnie skompilowane pliki (.amxx) znajdziesz w kompilatorze w folderze compiled
Teraz wystarczy wrzucić pliki .amxx na naszego HLDSa i gotowe.
Jeżeli nadal nie rozumiesz, możesz przeczytać jeszcze drugą wersję:
Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#656880 Prośba o perk Nazwa: Noz Snajpera
Napisane przez PerQ
w 14.08.2014 11:58
#650943 Prośba o klasę Cygan
Napisane przez
kakus002
w 18.07.2014 12:37
Załączone pliki
-
codclass_cygna.sma 3,27 KB 35 Ilość pobrań
codclass_cygna.amxx
#653522 Prośba o perk Pamiatka medyka
Napisane przez
kakus002
w 29.07.2014 13:43
mocmedyka.amxx dopisz do plugins.ini
a Tu masz cvary do wskrzeszania:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy) cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp) cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse) cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp) cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp) cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp) cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
Załączone pliki
-
codperk_pamiatkamedyka.sma 1,02 KB 32 Ilość pobrań
codperk_pamiatkamedyka.amxx
-
mocmedyka.sma 12,61 KB 23 Ilość pobrań
mocmedyka.amxx
#646509 Prosba o Perk Amulet
Napisane przez pro100wHS
w 30.06.2014 14:40
To dziala
Spoiler#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>new const perk_name[] = "Amulet";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 obrazen wiecej, Natychmiastowe zabice z HE";#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
#define DMG_BULLET (1<<1)new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas");cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
ma_perk[id] = false;
}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;cod_inflict_damage(idattacker, this, float(20), 0.0, idinflictor, damagebits);
if(damagebits & DMG_HEGRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
A po co dałeś <fun>??
łapaj i sprawdzaj. napisałem to od podstaw i powinno działać.
codperk_amulet.sma 1,49 KB 63 Ilość pobrań
codperk_amulet.amxx
#645527 Prosba o Perk Amulet
Napisane przez ZjemCiKredki
w 25.06.2014 23:55
#644171 Prośba o klasę Cichy zabójca
Napisane przez GoldenKill
w 20.06.2014 00:13
Sprawdź
Załączone pliki
-
codclass_cichyzabojca.sma 6,12 KB 36 Ilość pobrań
codclass_cichyzabojca.amxx
#643916 Perk kolo nicku gracza
Napisane przez GoldenKill
w 18.06.2014 15:05
#643797 Perk kolo nicku gracza
Napisane przez GoldenKill
w 17.06.2014 14:21
Sprawdź (od razu wykorzystałem to u siebie na serwerze ;D)
Załączone pliki
-
wymiana.sma 3,9 KB 37 Ilość pobrań
wymiana.amxx
#642878 Perk Zlodziej
Napisane przez Drago36
w 11.06.2014 17:57
Poszperałem po plikach i jest z zapytaniem.
Załączone pliki
-
codperk_Zlodziej.sma 1,68 KB 62 Ilość pobrań
codperk_Zlodziej.amxx
#641523 Perk Zlodziej
Napisane przez Ventri
w 02.06.2014 12:31
Proszę
Załączone pliki
-
codperk_tajemnicazlodzieja.sma 892 bajtów 49 Ilość pobrań
codperk_tajemnicazlodzieja.amxx
#637814 Prośba o perk Pechowiec
Napisane przez Drago36
w 11.05.2014 10:26
Ten perk zabija cię i po sekundzie się wyrzuca:
#include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Pechowiec" new const perk_desc[] = "Po dostaniu perku giniesz" public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Dr@goN") cod_register_perk(perk_name, perk_desc) } public cod_perk_enabled(id) { user_kill(id, 0) set_task(1.0, "wyrzuc", id) } public wyrzuc(id) { client_cmd(id, "say /drop") }
A ten giniesz i niszczy po użyciu (czyli po użyciu komendy useperk):
#include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Pechowiec" new const perk_desc[] = "Po dostaniu perku giniesz, niszczy sie po uzyciu" public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Dr@goN") cod_register_perk(perk_name, perk_desc) } public cod_perk_enabled(id) { user_kill(id, 0) } public cod_perk_used(id) { client_cmd(id, "say /drop") }
#637474 Prośba o perk Moc Boga
Napisane przez Drago36
w 10.05.2014 12:36
Sprawdź:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const perk_name[] = "Moc Boga"; new const perk_desc[] = "Mozesz wybrac dowolny perk z listy" new nazwa_perku[256]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Dr@goN") cod_register_perk(perk_name, perk_desc) } public cod_perk_enabled(id) { wybierz_perk(id) } public wybierz_perk(id) { new menu = menu_create("\rWybierz perk:", "daj_perk"); for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++) { cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255) menu_additem(menu, nazwa_perku); } menu_display(id, menu); } public daj_perk(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } cod_set_user_perk(id, item, -1, 0); cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255); client_print(id, print_chat, "Wybrales perk: %s", nazwa_perku); return PLUGIN_HANDLED; }
#618257 [ROZWIĄZANE] Prosba o zrobienie klasy Weteran
Napisane przez .coN
w 19.02.2014 22:54
Zrobiona, przetestuj i daj znać czy działa. Jak nie to będziemy naprawiać
Załączone pliki
-
Weteran.sma 3,78 KB 37 Ilość pobrań
Weteran.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Spid3r
- Regulamin