Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PatyK - zdjęcie

PatyK

Rejestracja: 17.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.10.2016 04:49
*****

Moje tematy

Klasa AirStriker

26.01.2013 14:44

opis
Siema, jest to klasa AirStriker przerobiona z perku AirStrike, nie widziałem na forum takowej klasy więc dodaje ją ;)

W razie problemów z klasą proszę pisać pod tematem.

instalacja
plik codclass_airstriker.amxx do folderu plugins.
plik codclass_airstriker.sma do folderu scripting.
dopisać codclass_airstriker.amxx do plugins-codmod.ini.
folder cstrike wrzucić przez FTP na serwer.

download
- Pliki do pobrania w załączniku.

[ROZWIĄZANE] Błąd w klasie z awansem.

26.01.2013 12:20

Siema mam taki problem, gdy chcę skompilować klasę z awansem(lokalnie) pojawiają mi się błędy. Nawet jak dam klase z neta z awansem to nie działa, oto *.sma klasy :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>


new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Kozacki Umarly";
new const opis[] = "Posiada 4 duchy, zadaje z nich 130 obrazen oraz Ak. i DGL.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_advance(cod_get_classid("Profesjonalny Umarly"), 300, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/ghost.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 130.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Za pomoc +'iki ;)

Problem z kompilacją klasy

03.01.2013 18:57

Siema mam problem z kompilacją klasy, proszę o powiedzenie gdzie jest błąd żebym go nie popełnił na przyszłość ;)

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new ma_klase[33];
new const nazwa_klasy[] = "Predator(PREMIUM)";
new const opis_klasy[] = "Jestes szybki , posiadasz +10 dgm z famasa i 1/2 z awp 1/2 z he ";
new const bronie_klasy = 1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie_klasy = 40;
new const kondycja_klasy = 65;
new const inteligencja_klasy = 10;
new const wytrzymalosc_klasy = 20;
public plugin_init()

{
register_plugin(nazwa_klasy, "1.0", "PatryK");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa_klasy, opis_klasy, bronie_klasy , zdrowie_klasy, kondycja_klasy, inteligencja_klasy, wytrzymalosc_klasy);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,

damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS &&

damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.00,

idinflictor, damagebits);///30 to dodatkowe dmg

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

[ROZWIĄZANE] Serwer nie chce wystartować.

29.12.2012 14:55

Siema, mam taki problem serwer nie chce mi się włączyć. Daje logi.

L 12/29/2012 - 00:17:07: Start of error session.
L 12/29/2012 - 00:17:07: Info (map "jail_color_p") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121229.log")
L 12/29/2012 - 00:17:07: String formatted incorrectly - parameter 8 (total 7)
L 12/29/2012 - 00:17:07: [AMXX] Run time error 25 (plugin "jbextreme.amxx") - debug not enabled!
L 12/29/2012 - 00:17:07: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/29/2012 - 00:49:26: Start of error session.
L 12/29/2012 - 00:49:26: Info (map "jail_d4x") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121229.log")
L 12/29/2012 - 00:49:26: String formatted incorrectly - parameter 8 (total 7)
L 12/29/2012 - 00:49:26: [AMXX] Run time error 25 (plugin "jbextreme.amxx") - debug not enabled!
L 12/29/2012 - 00:49:26: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/29/2012 - 01:18:28: Start of error session.
L 12/29/2012 - 01:18:28: Info (map "jail_destiny_v1") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121229.log")
L 12/29/2012 - 01:18:28: String formatted incorrectly - parameter 8 (total 7)
L 12/29/2012 - 01:18:28: [AMXX] Run time error 25 (plugin "jbextreme.amxx") - debug not enabled!
L 12/29/2012 - 01:18:28: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/29/2012 - 12:50:49: Start of error session.
L 12/29/2012 - 12:50:49: Info (map "jail_city_b1") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121229.log")
L 12/29/2012 - 12:50:49: String formatted incorrectly - parameter 8 (total 7)
L 12/29/2012 - 12:50:49: [AMXX] Run time error 25 (plugin "jbextreme.amxx") - debug not enabled!
L 12/29/2012 - 12:50:49: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/29/2012 - 13:03:08: String formatted incorrectly - parameter 8 (total 7)
L 12/29/2012 - 13:03:08: [AMXX] Run time error 25 (plugin "jbextreme.amxx") - debug not enabled!
L 12/29/2012 - 13:03:08: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/29/2012 - 13:10:23: String formatted incorrectly - parameter 8 (total 7)
L 12/29/2012 - 13:10:23: [AMXX] Run time error 25 (plugin "jbextreme.amxx") - debug not enabled!
L 12/29/2012 - 13:10:23: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/29/2012 - 13:11:12: String formatted incorrectly - parameter 8 (total 7)
L 12/29/2012 - 13:11:12: [AMXX] Run time error 25 (plugin "jbextreme.amxx") - debug not enabled!
L 12/29/2012 - 13:11:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/29/2012 - 13:18:33: Start of error session.
L 12/29/2012 - 13:18:33: Info (map "jail_escape_v3") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121229.log")
L 12/29/2012 - 13:18:33: String formatted incorrectly - parameter 8 (total 7)
L 12/29/2012 - 13:18:33: [AMXX] Run time error 25 (plugin "jbextreme.amxx") - debug not enabled!
L 12/29/2012 - 13:18:33: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/29/2012 - 13:39:00: Start of error session.
L 12/29/2012 - 13:39:00: Info (map "jail_greytown") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121229.log")
L 12/29/2012 - 13:39:00: String formatted incorrectly - parameter 8 (total 7)
L 12/29/2012 - 13:39:00: [AMXX] Run time error 25 (plugin "jbextreme.amxx") - debug not enabled!
L 12/29/2012 - 13:39:00: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/29/2012 - 13:46:03: Invalid player id 25
L 12/29/2012 - 13:46:03: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Shop.amxx") (native "get_user_weapon") - debug not enabled!
L 12/29/2012 - 13:46:03: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


Nie wiedziałem jak nazwać temat, dlatego proszę o nie zamykanie tylko zmianę nazwy :)

Prośba o dodanie po wejściu na serwer menu z wyborem klas

20.12.2012 17:18

Siema mam prośbę o dodanie, żeby po wejściu na serwer wyskoczyło od razu okienko z klasami.
Jak można prosić o dodanie W hud takie okienko jak w cod ;]