Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

STR8 - zdjęcie

STR8

Rejestracja: 16.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.10.2013 13:53
-----

Moje tematy

Poszukuje skryptu na bannery

19.01.2012 16:49

Siema, poszukuję skryptu na bannery, który na dole forum pod stopką będzie mi wyświetlał w tabelce banery. Za pomoc daje +

Ikony podtematów w kategoriach

31.12.2011 19:11

Witam, nie wiem czy wybrałem dobry prefiks dla tematu, ale to najwyżej mój błąd. Otóż, chciałbym zapytać jak mogę zrobić na forum php by przemo coś takiego :

Dołączona grafika

Chodzi mi dokładnie o ten odstęp między tymi folderami, że w jednej linijce są tylko 3 w większej odległości od siebie. Kto mi pomoże? Daje +++

Pomoże ktoś ?

Problem przy kompilacji klasy z frakcją

20.12.2011 21:51

Witam, mam problem z kompilacją lokalną ;// Chciałem tylko poprawić komandosa, aby dać go do frakcji "zwykłe" i mi wyskoczył błąd czy kompilacji ; //

wygląd sma klasy :

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <codmod_frakcje>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new const frakcja[] = "Zwykle";

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Widzi ktoś tu błąd ? Wyskakuje mi w kompilatorze że nie może odczytać "codmod_frakcje"

Dołączona grafika

Doda mi ktoś frakcje ?

17.12.2011 22:22

Siema, znalazłby się ktoś kto zrobiłby mi 3 frakcje ? Bo ja w ogóle nie ogarniam jak to dodać ; //

1 Frakcja to 'Darmowe'
2 Frakcja to 'VIP'
3 Frakcja to 'Premium'

Chodzi o to ze w frakcje darmowe moze wejsc każdy i wybrać klase,
w VIP to osoby z "ADMiN_LEVEL_G",
a w frakcje Premium to osoby z poziomem "ADMIN_LEVEL_H"

Moje QTM_CODMOD.sma

[ROZWIĄZANE] Blokada podstawowych broni w 'cod nowy'

16.12.2011 18:07

Piszę już 2 temat, bo niestety niektórzy moderatorzy nie czają o co chodzi... Otóż chciałbym się dowiedzieć gdzie mogę zablokować podstawowe bronie drużyn a dokładnie w jakim pliku ?. Posiadam mod Call Of Duty i chcę aby USP i Glock były zablokowane, czyli nie dostajemy w ogóle tych broni na początku rundy, tylko wtedy gdy klasa je posiada. Rozumiecie teraz ?...