Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

maciek100001 - zdjęcie

maciek100001

Rejestracja: 16.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.11.2014 12:59
-----

#578302 Cod mod statystyki

Napisane przez Rodzyn w 17.10.2013 13:45

Podrzuć sma silnika w załączniku :)

 

Łap lecz nie gwarantuje że zadziała :(

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#577312 Prosba o przebienie klasy amadeusz

Napisane przez Max Payne w 13.10.2013 15:37

Łap: :D  :D  :D  :D  :D

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli ci naprawdę pomogłem to daj chociaż + (dobrze)!! ;)

Załączone pliki




#577198 proszę o wykonanie soldiera

Napisane przez UpsikV2 w 13.10.2013 11:30

Łap :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#577104 prosba o rusher

Napisane przez SebastianeKKK w 13.10.2013 07:43

proszę

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Rusher";
new const opis[]    = "1/4 z M3";
new const bronie    = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}