Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

prosba o rusher

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 maciek100001

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 13.10.2013 03:55

proszę o wykonanie klasy o nazwie rusher, z gory dziekuje :)

Opis: 1/4 z m3

Bronie: m3

Inta: 0

Speed: 10

Wytrzymałość: 0

HP: 0


  • +
  • -
  • 0

#2 SebastianeKKK

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:xXx
Offline

Napisano 13.10.2013 07:43

proszę

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Rusher";
new const opis[]    = "1/4 z M3";
new const bronie    = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

 

 



#3 maciek100001

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 13.10.2013 10:30

Testowalem, on ma ze wszystkich broni 1/4 nie da rady tego przestawic ? :(


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych