Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Trzynastka - zdjęcie

Trzynastka

Rejestracja: 24.09.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.02.2011 00:00
-----

#194193 Usunięcie dzwięku kroków z pluginu świątecznego

Napisane przez Abes Mapper w 06.12.2010 08:54

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

#define STEP_DELAY 0.5

new const g_szBombModels[][] = {

"models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
"models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
"models/ch-m/frost_man.mdl",
"models/ch-m/present1.mdl"
};
new const g_szBombSounds[][] = {

"ch-s/bmb_planted.wav",
"ch-s/bmb_defused.wav",
"ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
};
new g_iLedSprite;

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);

register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");

register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}

public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));

new i;
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
precache_model(g_szBombModels[i]);
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
precache_sound(g_szBombSounds[i]);

g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
{
static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);

return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

public logevent_BombPlanted()
{
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombDefused()
{
client_cmd(0, "wait;stopsound");
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombExploded()
{
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
{
if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Float:is_user_outside(id)
{
new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
pev(id, pev_origin, vOrigin);

fDist = vOrigin[2];

while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
vOrigin[2] += 5.0;

if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
return (vOrigin[2] - fDist);

return 0.0;
}

stock Float:fm_get_user_speed(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return 0.0;

static Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);

fVelocity[2] = 0.0;

return vector_length(fVelocity);
}

  • +
  • -
  • 1


#182228 GM AmxBans 1.4 - błąd na stronie

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 22.10.2010 17:55

edytuj plik:
amxbans/include/geoip.inc
i np. usuń:
function geoip_country_id_by_name($gi, $name) {
$addr = gethostbyname($name);
if (!$addr || $addr == $name) {
return false;
}
return geoip_country_id_by_addr($gi, $addr);
}

function geoip_country_code_by_name($gi, $name) {
$country_id = geoip_country_id_by_name($gi,$name);
if ($country_id !== false) {
return $GLOBALS['GEOIP_COUNTRY_CODES'][$country_id];
}
return false;
}

function geoip_country_name_by_name($gi, $name) {
$country_id = geoip_country_id_by_name($gi,$name);
if ($country_id !== false) {
return $GLOBALS['GEOIP_COUNTRY_NAMES'][$country_id];
}
return false;
}

  • +
  • -
  • 5


#184518 Prośba o napisanie prostego pluginu na sprawdzanie interpów

Napisane przez daniosik w 31.10.2010 08:46

Łap
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Interp"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
}

public client_connect(id)
query_client_cvar(id, "ex_interp", "saveInterp");

public saveInterp(id, const cvar[], const value[])
{
new Float:interp = str_to_float(value)
if(interp >= 0.03)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
ColorChat(id, RED,"^x04[Interp] Gracz ^x03%s ^x04ma zly interp ^x03(%f)",name,interp)
}
}
public player_spawn(id)
set_task(15.1, "player_spawn2", id, _, _, "b")

public player_spawn2(id)
{
if (is_user_connected(id) && (!(is_user_bot(id))))
query_client_cvar(id, "ex_interp", "saveInterp");
}

  • +
  • -
  • 1


#184368 Prośba o napisanie prostego pluginu na sprawdzanie interpów

Napisane przez daniosik w 30.10.2010 16:18

Zobacz to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Interp"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
}

public client_connect(id)
query_client_cvar(id, "ex_interp", "saveInterp");

public saveInterp(id, const cvar[], const value[])
{
new Float:interp = str_to_float(value)
if(interp >= 0.03) // ustawiłem, że informacja wyskakuje gdy gracz ma interp mniejszy lub równy 0.03
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
client_print(0,print_chat,"[Interp] Gracz %s ma zly interp (%f)",name,interp)
}
}
public player_spawn(id)
set_task(15.1, "player_spawn2", id, _, _, "b")

public player_spawn2(id)
{
if (is_user_connected(id) && (!(is_user_bot(id))))
query_client_cvar(id, "ex_interp", "saveInterp");
}

  • +
  • -
  • 1


#183910 CFG tylko do odczytu i tak jest modyfikowany.

Napisane przez sebul w 28.10.2010 19:05

Bo właśnie tam powinieneś mieć swój cfg ;] No a te pytanie o config i userconfig trochę źle z formułowałem, bo wiadomo, że czyta oba pliki (bo nawet w standardzie jest komenda exec w config.cfg), chodziło mi bardziej który plik resetuje, w którym masz te swoje komendy, ale mniejsza z tym. Config wgraj do folderu cstrike i powinno być dobrze.
  • +
  • -
  • 1