Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ashenwall - zdjęcie

Ashenwall

Rejestracja: 05.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2012 17:42
-----

Moje tematy

Pytanie dot. testu na 32 bit

29.02.2012 15:07

Nie jestem pewien czy to odpowiedni dział - jeśli tak nie jest, proszę o przeniesienie.

Mam pewien problem dot. testu na 32 bity.
Mam serwer, na którym zainstalowałem autorespawn i gunmenu (nie csdm, inne pluginy) i z przyczyn technicznych (nie będę tłumaczył o co chodzi) zainstalowany plugin Advanced Fog.
Przezornie chcę zainstalować test na 32 bity - gdzieś na forum znalazłem przrobiony tak, aby test wyświetlał się raz na mape. Wszystko działa pięknie, jednak menu odpowiedzi testu gryzie się z gunmenu - gunmenu włącza się zaraz po teście i gracze nie są w stanie tego testu wypełnić, co skutkuje kickiem.
Moje pytanie - czy jest jakaś możliwośc, żeby test wyświetlał się np. zaraz po wejściu na serwer, i jego wypełnienie byłoby warunkiem wejścia do któregoś z teamu? Ewentualnie czy któś z was spotkał się z inną możliwością rozwiązania takiego problemu?
Pozdrawiam.

[ROZWIĄZANE] Instant kill przy strale w głowę

24.02.2012 22:30

Witam. Chciałbym dać klasie instant kill'a przy strzale w głowę ze scouta, czy mógłby mi ktoś wskazać co jest tutaj źle?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "kamper";
new const opis[] = "Niewidzialnosc, natychmiastowe zabicie ze scouta przy strzale w glowe";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 70);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor);

return HAM_IGNORED;
}



Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam!

Problem - 1/1 HS ze scouta

28.12.2011 02:17

Witam. Chciałbym dać klasie możliwość natychmiastowego zabicia przeciwnika ze scouta, pod warunkiem, że będzie to strzał w głowę. Poczytałem trochę forum, jednak znalezione rozwiązania nie bardzo działają - wciąż nie zabija na strzała.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "x";
new const opis[] = "y";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 65);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TraceAttack(Ham_TraceAttack, this, idattacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
{
if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker] || get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT)
return HAM_IGNORED
new iHitbox = get_tr2(tracehandle, TR_iHitgroup)
if(iHitbox != HIT_HEAD || !(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, get_user_weapon(idattacker), damagebits);
return HAM_HANDLED
}


Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś zajrzał w kod i powiedział co jest nie tak, ewentualnie zaproponował inne rozwiązanie.
Pozdrawiam.