Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ashenwall - zdjęcie

Ashenwall

Rejestracja: 05.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2012 17:42
-----

#371251 [ROZWIĄZANE] Instant kill przy strale w głowę

Napisane przez Goliath w 26.02.2012 09:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#371215 [ROZWIĄZANE] Instant kill przy strale w głowę

Napisane przez zQnem w 26.02.2012 07:21

Niestety nie wiem, a jeżeli chcesz się dowiedzieć to tutaj masz poradnik, z którego korzystałem.
Możesz zapytać się w nim, albo napisać do autora.
http://amxx.pl/topic...wiejszy-sposob/

Pozdrawiam zQnem
  • +
  • -
  • 1


#370647 [ROZWIĄZANE] Instant kill przy strale w głowę

Napisane przez zQnem w 25.02.2012 14:11

Nie dodałeś biblioteki
#include <amxmisc>
W public plugin_init Nie dopisałeś tego
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

A to twój cały kod na klasę.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>


#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "kamper";
new const opis[] = "Niewidzialnosc, natychmiastowe zabicie ze scouta przy strzale w glowe";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new oneonone[33][31]

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 70);
    ma_klase[id] = 1;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = 0;
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		    if(!is_user_connected(idattacker))
						    return HAM_IGNORED;
 
		    if(!ma_klase[idattacker])
						    return HAM_IGNORED;
 
		    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD)
						    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor);
			     
		    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#342379 Problem - 1/1 HS ze scouta

Napisane przez d0naciak w 30.12.2011 16:48

http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1
  • +
  • -
  • 1