cod_inflict_damage(idattacker, this, 10, 0.2, idinflictor, damagebits)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
wisien99
Rejestracja: 03.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.01.2012 20:16




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 17
- Odwiedzin: 1 703
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wołomin
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
wisien99 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#350053 [ROZWIĄZANE] Mała poprawka kodu .sma
Napisane przez Alechandro
w 16.01.2012 11:34
to mala poprawka reszty nie sprawdzilem po prostu oddzielilem spacja dodatkowa ja tak robie i dziala
#350106 [ROZWIĄZANE] Mała poprawka kodu .sma
Napisane przez radim
w 16.01.2012 13:22
@up
1. to już było oddzielone spacją 2. zresztą spacja nie ma znaczenia
@topic
@topic
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Afrodyzjak";
new const opis[] = "Moze wspinac sie po scianie, 10 DMG +(INT)";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new Float:g_wallorigin[32][3];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Crew");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) && ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new classname[32];
entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_USE && ma_klase[id])
{
static Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED;
if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED;
if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez xxx.");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#348702 Prośba o poprawienie kodu klasy
Napisane przez
*RefresH*
w 13.01.2012 13:32
sprawdź to:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Phantom of Darkness (P)";
new const opis[] = "Dodatkowe 25 obrazen z M4";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#346378 Reklama w klasie/perku
Napisane przez kwieciak
w 08.01.2012 00:50
Na koncu #include np
dodaj
wtedy wyglada tak
i w public cod_class_enabled(id)
zmien
na
Dla premium
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
dodaj
#include <colorchat>
wtedy wyglada tak
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
i w public cod_class_enabled(id)
zmien
ma_klase[id] = true;
na
{
ColorChat(id, GREEN, "Tutaj daj swoj tekst");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
Dla premium
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez ");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
#330826 Generator klas
Napisane przez DarkGL
w 06.12.2011 13:33
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: wisien99
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
