Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wisien99 - zdjęcie

wisien99

Rejestracja: 03.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.01.2012 20:16
-----

#350053 [ROZWIĄZANE] Mała poprawka kodu .sma

Napisane przez Alechandro w 16.01.2012 11:34

to mala poprawka reszty nie sprawdzilem po prostu oddzielilem spacja dodatkowa ja tak robie i dziala


cod_inflict_damage(idattacker, this, 10, 0.2, idinflictor, damagebits)

  • +
  • -
  • 1


#350106 [ROZWIĄZANE] Mała poprawka kodu .sma

Napisane przez radim w 16.01.2012 13:22

@up
:facepalm: :mur: :rozpacz: 1. to już było oddzielone spacją 2. zresztą spacja nie ma znaczenia

@topic
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Afrodyzjak";
new const opis[] = "Moze wspinac sie po scianie, 10 DMG +(INT)";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new Float:g_wallorigin[32][3];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Crew");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
    register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
    if(!is_user_alive(id) && ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new classname[32];
    entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
    
    if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
    return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
    new button = get_user_button(id);
    if(button & IN_USE && ma_klase[id])
    {
        static Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
        
        if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
            return FMRES_IGNORED;
        
        if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
            return FMRES_IGNORED;
        
        if(button & IN_FORWARD)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, 240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
        else if(button & IN_BACK)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, -240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
    }
    return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez xxx.");
    ma_klase[id] = true;
    
}
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#348702 Prośba o poprawienie kodu klasy

Napisane przez *RefresH* w 13.01.2012 13:32

sprawdź to:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Phantom of Darkness (P)";
new const opis[] = "Dodatkowe 25 obrazen z M4";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}



#346378 Reklama w klasie/perku

Napisane przez kwieciak w 08.01.2012 00:50

Na koncu #include np
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

dodaj
#include <colorchat>


wtedy wyglada tak

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>


i w public cod_class_enabled(id)
zmien
ma_klase[id] = true;

na
{
ColorChat(id, GREEN, "Tutaj daj swoj tekst");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


Dla premium
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez ");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#330826 Generator klas

Napisane przez DarkGL w 06.12.2011 13:33

to jest tylko do cod moda nowego
  • +
  • -
  • 1