cod_inflict_damage(idattacker, this, 10, 0.2, idinflictor, damagebits)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
wisien99
Rejestracja: 03.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.01.2012 20:16





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 17
- Odwiedzin: 1 474
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wołomin
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
wisien99 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#350053 [ROZWIĄZANE] Mała poprawka kodu .sma
Napisane przez Alechandro
w 16.01.2012 11:34
to mala poprawka reszty nie sprawdzilem po prostu oddzielilem spacja dodatkowa ja tak robie i dziala
#350106 [ROZWIĄZANE] Mała poprawka kodu .sma
Napisane przez radim
w 16.01.2012 13:22
@up
1. to już było oddzielone spacją 2. zresztą spacja nie ma znaczenia
@topic



@topic
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Afrodyzjak"; new const opis[] = "Moze wspinac sie po scianie, 10 DMG +(INT)"; new const bronie = 1<<CSW_M3; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; new Float:g_wallorigin[32][3]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Crew"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_Touch, "fwd_touch"); } public fwd_touch(id, world) { if(!is_user_alive(id) && ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new classname[32]; entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31); if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable")) entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]); return FMRES_IGNORED; } public client_PreThink(id) { new button = get_user_button(id); if(button & IN_USE && ma_klase[id]) { static Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0) return FMRES_IGNORED; if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) return FMRES_IGNORED; if(button & IN_FORWARD) { static Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 240, velocity); entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); } else if(button & IN_BACK) { static Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, -240, velocity); entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); } } return FMRES_IGNORED; } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez xxx."); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#348702 Prośba o poprawienie kodu klasy
Napisane przez
*RefresH*
w 13.01.2012 13:32
sprawdź to:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Phantom of Darkness (P)";
new const opis[] = "Dodatkowe 25 obrazen z M4";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#346378 Reklama w klasie/perku
Napisane przez kwieciak
w 08.01.2012 00:50
Na koncu #include np
dodaj
wtedy wyglada tak
i w public cod_class_enabled(id)
zmien
na
Dla premium
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
dodaj
#include <colorchat>
wtedy wyglada tak
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
i w public cod_class_enabled(id)
zmien
ma_klase[id] = true;
na
{
ColorChat(id, GREEN, "Tutaj daj swoj tekst");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
Dla premium
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez ");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
#330826 Generator klas
Napisane przez DarkGL
w 06.12.2011 13:33
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: wisien99
- Regulamin