Z kumplem postanowilismy nagrac secika i wypadlo na dzisiaj. Takze zapraszam do sluchania i komcienia
http://www16.zippysh...95390/file.html
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez BaQStiC
w 16.02.2012 16:49
Z kumplem postanowilismy nagrac secika i wypadlo na dzisiaj. Takze zapraszam do sluchania i komcienia
http://www16.zippysh...95390/file.html
Napisane przez _Marcin
w 24.07.2011 21:37
Napisane przez Fili:P
w 28.01.2012 10:55
Napisane przez DarkGL
w 09.08.2011 19:11
;alias FAST.ZOOM "ZOOM.ON;FAST.SHOT;ZOOM.OFF" ;alias ZOOM.ON "+attack2;wait;-attack2;" ;alias FAST.SHOT "+attack;wait;-attack;" ;alias ZOOM.OFF "lastinv;wait;lastinv" ;bind mouse3 FAST.ZOOM
;bind mouse3 FAST.ZOOM
Napisane przez Goliath
w 30.12.2010 17:51
limit_int = X;
limit_kon = X;
limit_wyt = X;
limit_zdr = X;
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos"))
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;