Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zabijaka Gryps - zdjęcie

Zabijaka Gryps

Rejestracja: 27.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.08.2014 10:02
****-

#590861 [Zapowiedz] AMXX Editor Online

Napisane przez DarkGL w 06.12.2013 17:24

Zrzut ekranu z 2013-12-02 13:10:31.png

 

Cel to wpełni działające środowisko programistyczne w przeglądarce ( wraz z znanymi ułatwieniami tzn. generatory ) oraz możliwość przenoszenia kodu między różnymi komputerami itp.

 

Mam nadzieję że projekt uda się ukończyć jednak jest mnóstwo problemów z obsługą w różnych przeglądarkach oraz problemów wydajnościowych.


  • +
  • -
  • 63


#590709 Świąteczne RoundSoundy

Napisane przez Outasight w 05.12.2013 19:00

Siema wszystkim. Jestem posiadaczem świątecznej paczki roundsoundów, które pamiętają jeszcze rok 2010 z tego co pamiętam. Paczka jest rok w rok aktualizowana i jest wykonana całkowicie przeze mnie. Dwóm osobom udostępniłem już je, więc postanowiłem dać do ogólnego wogóleądu, a żeby ludzie nie musieli się męczyć i samemu robić. Zaczynamy.

 

Ilość kawałków: 24

Czas trwania: 13s-25s

Typ dźwięku: mp3

 

1. Cascada - Last Christmas

2. Train - Shake Up Christmas
3. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
4. Britney Spears - Christmas Song
5. Melanie Thornton - Wonderful Dream
6. Alvin i wiewiórki - We Wish You A Merry Christmas
7. Ania Szarmach - Coraz Bliżej Święta
8. Chris Rea - Driving Home For Christmas 
9. Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone
10. Basshunter - Jingle Bells
11. John Lennon - Happy Xmas
12. Andrzej Cierniewski - Święta Ulubione Święta
13. Billy Mack - Christmas Is All Around
14. Bobby Helms - Jingle Bell Rock
15. Czerwone Gitary - Jest Taki Dzień
16. DeSu - Kto Wie Czy Za Rogiem
17. Dean Martin - Let It Snow
18. Verba - Ten Czas
19. Paul McCartney - Wonderful Christmas Time
20. Edyta Górniak & Krzysztof Antkowiak - Pada Śnieg
21. Piotr Rubik - Biały Śnieg i Ty
22. Roan i przyjaciele - Ten Zimowy Czas
23. Kolęda 2009 Dzień dobry TVN
24. S Club 7 - Perfect Christmas
 
DOWNLOAD:
http://www60.zippyshare.com/v/4734186/file.html

  • +
  • -
  • 3


#525549 Perm Mute - zapis NVAULT - Banowanie na IP i na NICK!

Napisane przez Droso w 17.03.2013 16:02

opis
Nazwa: Perm Mute
Autor: HubertTM
Wersja: 2.0c

 

Zmutuj kogoś na zawsze lub na mapę!

Oczywiście danego gracza zawsze możemy odmutować, gdybyśmy zmienili zdanie ;)

 

Przydatne na serwery JailBreak, choć na inne serwery też się nada Perm Mute! Z zapisem na nvault!
Jeśli kogoś zmutujemy, dostaje ta osoba mute na Nick oraz na IP, jak osoba zrobi reconnecta, sprawdza IP oraz Nick, jeśli jest w bazie, znowu dostaje mute.
Osobę da się odmutować tylko jeśli jest na serwerze!

Dodałem także komendę na zmutowanie tylko na mapę [lub, aż do odmutowania]! amx_mute2 oraz wersja z menu
amx_mute2_menu.

 

W wersji 3.0 dodam:

-Odmutowanie użytkownika nawet jak gracza nie ma na serwerze;

-Menu ostatnio rozłączonych, czyli szybkie mute z menu.

komendy

amx_permmute <nick>  // banowanie w konsoli za pomoca nicku [nie musi byc na serwerze!]
amx_permmute_menu  // banowanie za pomoca menu, komende wpisujemy w konsoli i pojawia sie menu!
amx_unmute_menu lub amx_unpermmute_menu // menu odmutowania graczy
amx_mute2 lub amx_mute2_menu // Mutuje do końca mapy lub do odmutowania! [nie musi byc na serwerze]

cvary
Brak!

download

Załączony plik  perm_mute.sma   9,34 KB  558 Ilość pobrań
  perm_mute.amxx

 

Miłego korzystania!


  • +
  • -
  • 16


#581114 Crashowanie sie serwera co jakis czas

Napisane przez GwynBleidD w 28.10.2013 21:23

Podałeś samo plugins.ini, nie podałeś nic z tego, o co Cię prosiłem. Jeśli nie wiesz o co mi chodzi to poszukaj na forum lub w google. Jest to wiedza fundamentalna jeśli chcesz zarządzać, jak to określiłeś, wysoko rozwiniętym serwerem. Nie traktuj mojej wypowiedzi ofensywnie, po prostu moim zdaniem powinieneś się trochę poduczyć na temat zarządzania takim serwerem, albo sobie odpuścić na jakiś czas, póki nie zdobędziesz wiedzy, inaczej tylko serwerowi zaszkodzisz.


  • +
  • -
  • 3


#579278 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Qmasz w 20.10.2013 19:50

Mam jeszcze taka propozycję aby listę usług mógł przeglądać każdy. A konto było do samego zakupu. Bo jeśli ktoś chce sprawdzić cenę np to nie będzie specjalnie konta zakładał. ;) 

 




#578722 [JailBreak Cypis] Naprawa Crashy po zakończeniu rundy.

Napisane przez Droso w 19.10.2013 08:15

Zapomniałem..., u siebie mam trochę to inaczej zrobione (zabieram duszka/fd w innym miejscu), już pierwszy post poprawiłem dzięki.

 

Zamień:

for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		array_graczy[WSZYSCY][i] = 0;
		array_graczy[ZYWI][i] = 0;
		
		user_speed[i] = 0.0;
		pojedynek[i] = false;
		
		bronie_menu[i][0] = false;
		bronie_menu[i][1] = false;
		
	}

na

for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		array_graczy[WSZYSCY][i] = 0;
		array_graczy[ZYWI][i] = 0;
		
		user_speed[i] = 0.0;
		pojedynek[i] = false;
		
		bronie_menu[i][0] = false;
		bronie_menu[i][1] = false;
		
		if(ustaw_freeday[i])
		{
			ustaw_freeday[i] = false;
			free_day[i] = true;
		}
		else
			free_day[i] = false;
			
		if(ustaw_duszka[i])
		{
			ustaw_duszka[i] = false;
			user_duszek[i] = true;
		}
		else
			user_duszek[i] = false;
	}

  • +
  • -
  • 3


#575477 Nowy silnik jailbreak - propozycje

Napisane przez Cypis' w 05.10.2013 12:19

Co do creshowania silnika to mój kolega ma ten silnik na serwerze i nie ma takich problemów.
(ma tylko edytowany plik jailbreak.inc)

Ma zmienione TimesHud i jail_set_game_hud w include:
Spoiler

  • +
  • -
  • 3


#577057 [JailBreak Cypis] Naprawa Crashy po zakończeniu rundy.

Napisane przez Droso w 12.10.2013 20:57

Witajcie!

 

Naprawdę sporo godzin spędziłem, żeby to rozwiązać i prawdopodobnie to jest rozwiązanie!

 

Aby usunąć crashe należy:

 

  • Krok 1: Usunąć w piłce Cypisia usuwanie piłki przy życzeniu.

Otwieramy jail_ball.sma i usuwamy z .sma:

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	if(g_CreateBall)
	{
		if(pev_valid(g_ball))
			remove_entity(g_ball);
	}
}

Kompilujemy i wgrywamy na serwer.

  • Krok 2: Podmień funkcję w jail_api_jailbreak.sma (patrz poradnik niżej).

 

To:


public RoundRestart()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundRestart");
#endif
	usuwanie_ustawien = true;
}

public RoundEnd()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundEnd");
#endif
	end_usun = true;
	czas_bronie = false;
}

public PreRoundStart()
{	
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart pre");
#endif
	UsuwanieWydarzen();
	if(usuwanie_ustawien)
	{
		jail_day = 0;
		usuwanie_ustawien = false;
	}
	else
		jail_day++;

	
	if(jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime();
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart post");
#endif
}

UsuwanieWydarzen()
{
	//end_usun = true;
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen pre");
#endif
	szInfo = "";
	szInfoPosz = "";
	szPoszukiwani = "";
	ostatni_wiezien = 0;
	prowadzacy = 0;
	
	obsluga_dala = false;
	pokaz_raz = false;
	czas_bronie = false;
	zabawa_wybrana = false;
	zyczenie_wybrane = false
		
	mode_gracza[WALKA] = false;

	mode_gracza[MIKRO] = (get_pcvar_num(pCvarMikro) == 1? true: false);
	
	mode_gracza[FF_TT] = false;
	mode_gracza[TT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false;
	mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false
	
	if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
		remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
	
	if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY))
		remove_task(ID_LOS_PROWADZACY);
		
	if(task_exists(ID_CZAS))
		remove_task(ID_CZAS);
	
	if(task_exists(ID_FREZZ))
		remove_task(ID_FREZZ);
	
	if(task_exists(ID_SPEED_FZ))
		remove_task(ID_SPEED_FZ);
	
	for(new i=0; i<sizeof dane_dnia; i++)
		dane_dnia[i] = 0;
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		array_graczy[WSZYSCY][i] = 0;
		array_graczy[ZYWI][i] = 0;
		
		user_speed[i] = 0.0;
		pojedynek[i] = false;
		
		bronie_menu[i][0] = false;
		bronie_menu[i][1] = false;
		
		if(ustaw_freeday[i])
		{
			ustaw_freeday[i] = false;
			free_day[i] = true;
		}
		else
			free_day[i] = false;
			
		if(ustaw_duszka[i])
		{
			ustaw_duszka[i] = false;
			user_duszek[i] = true;
		}
		else
			user_duszek[i] = false;
	}
	
	ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0;
	ilosc_graczy[ZYWI] = 0;
	
	new iRet;
	ExecuteForward(fRemoveData, iRet, id_zabawa);
	
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen post");
#endif
}

public PostRoundStart()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart pre");
#endif
	end_usun = false;
	set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS);
	
	if(!jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime;
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	if(!prowadzacy && !dane_dnia[1])
		set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY);
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart post");
#endif
}

ForwardDayStartPre(zabawa)
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre pre");
#endif
	new iRet, is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart);
	ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), g_RoundTime+min(is_frezz, 0));
	id_zabawa = zabawa;
	
	new dane[1]
	dane[0] = zabawa;
	if(is_frezz)
		set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1);
	else
		ForwardDayStartPost(dane);

#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre post");
#endif		
}

Zamień na:


public RoundRestart()
{
	
	usuwanie_ustawien = true;
	end_usun = true;
	UsuwanieWydarzen();
}

public RoundEnd()
{
	
	end_usun = true;
	czas_bronie = false;
	UsuwanieWydarzen();
}



public PreRoundStart()
{	
	end_usun = true;
	szInfo = "";
	szInfoPosz = "";
	szPoszukiwani = "";
	ostatni_wiezien = 0;
	prowadzacy = 0;
	
	obsluga_dala = false;
	pokaz_raz = false;
	czas_bronie = false;
	zabawa_wybrana = false;
	zyczenie_wybrane = false;
	
	mode_gracza[WALKA] = false;
	mode_gracza[MIKRO] = bool:get_pcvar_num(pCvarMikro);
	mode_gracza[FF_TT] = false;
	mode_gracza[TT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false;
	mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false
	
	if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
		remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
	
	if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY))
		remove_task(ID_LOS_PROWADZACY);
	
	if(task_exists(ID_CZAS))
		remove_task(ID_CZAS);
	
	if(task_exists(ID_FREZZ))
		remove_task(ID_FREZZ);
	
	if(task_exists(ID_SPEED_FZ))
		remove_task(ID_SPEED_FZ);
	
	if(task_exists(2761234, 1))
		remove_task(2761234, 1);
	
	for(new i=0; i<=10; i++)
		dane_dnia[i] = 0;
	
	if(usuwanie_ustawien)
	{
		jail_day = 0;
		usuwanie_ustawien = false;
	}
	else
		jail_day++;
	
	if(jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime();
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	
}

UsuwanieWydarzen()
{
for(new i=1; i<=32; i++)
{
	if(is_user_connected(i))
		cs_reset_user_model(i);
		
		pojedynek[i] = false;
		
		user_speed[i] = 0.0;
		array_graczy[WSZYSCY][i] = 0;
		array_graczy[ZYWI][i] = 0;
		
		pojedynek[i] = false;
		
		bronie_menu[i][0] = false;
		bronie_menu[i][1] = false;
		
		if(ustaw_freeday[i])
		{
			ustaw_freeday[i] = false;
			free_day[i] = true;
		}
		else
			free_day[i] = false;
		
		if(ustaw_duszka[i])
		{
			ustaw_duszka[i] = false;
			user_duszek[i] = true;
		}
		else
			user_duszek[i] = false;
		
	}
	
	ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0;
	ilosc_graczy[ZYWI] = 0;
	
	new Return_F
	if(fRemoveData)
		ExecuteForward(fRemoveData, Return_F, id_zabawa);
}

public PostRoundStart()
{
	end_usun = false;
	set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS);
	
	if(!jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime;
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	if(!prowadzacy && !dane_dnia[1])
		set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY);
}

ForwardDayStartPre(zabawa)
{
new iRet
new is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart);
new czas = g_RoundTime+min(is_frezz, 0);

ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), czas);
id_zabawa = zabawa;

new dane[1]
dane[0] = zabawa;
if(is_frezz)
	set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1);
	else
		ForwardDayStartPost(dane);
	
}

Zapisujemy, kompilujemy i wgrywamy na serwer!


  • +
  • -
  • 10


#575972 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez maksz100 w 06.10.2013 20:47

Propozycja:

 

Lista usług jest widoczna dla wszystkich, obecnie tylko zalogowani widza usługi.


  • +
  • -
  • 1


#575913 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Gh0st w 06.10.2013 18:09

application/classes/model/AmxBans/GM.php

linia: 122  i linia 126


  • +
  • -
  • 1


#575909 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Gh0st w 06.10.2013 18:03

Już poprawiłem to z flagami :)

 

Jak ktoś widzi jeszcze jakieś błędy to pisać śmiało :D


  • +
  • -
  • 1


#573679 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]

Napisane przez PanPiter w 26.09.2013 16:22

Cypis doczekamy się tej wersji nowej? Już prawie miech od wakacji a tu słychu dychu żeby coś się działo.


  • +
  • -
  • 2


#568447 Jak zwiększyć magazynek (inteligencja)

Napisane przez DiKey w 30.08.2013 16:46

Ciekawy pomysł. Tutaj masz plugin na zwiększanie ilości ammo. Na pewno się przyda :)


  • +
  • -
  • 1


#568322 Jak zwiększyć magazynek (inteligencja)

Napisane przez glut w 30.08.2013 10:02

cs_set_weapon_ammo

 

To wykorzystaj to ;)


  • +
  • -
  • 1


#552642 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]

Napisane przez Cypis' w 06.07.2013 11:46

czy spełnisz swoje zamiary (pisania jb od nowa aby naprawić go) 

tak


  • +
  • -
  • 2