Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

R3M1KS - zdjęcie

R3M1KS

Rejestracja: 26.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.12.2011 18:16
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Fps

04.12.2011 14:22

Dzięki wam wszystkim,
Hiroshima, nie wiele, ale coś pomógł ten cfg. - Dzięki :]

W temacie: [ROZWIĄZANE] Fps

03.12.2011 17:17

zmień na adaptacyjny. i sprawdz ilość FPS w grze. Na pewno więcej FPS uzyskasz (grając na deathrunie, gdzie informacje w HUD nie są istotne) jak wstukasz komendę 'hud_draw 0', aby włączyć hud wklepujesz 'hud_draw 1'

Nie widzę różnicy :/

W temacie: [ROZWIĄZANE] Fps

03.12.2011 14:50

tak jak pisałem:
1. zmien ustawienie filtrowania tekstur na 'wysoka jakość'
2. pokaż wszystkie opcje co kryje się pod 'trybem zarządzania energią'

http://imageshack.us...191/karta3.png/

W temacie: [ROZWIĄZANE] Fps

03.12.2011 08:47

podaj, co masz w "trybie zarządzania energią" za opcję, a tymczasem spróbuj ustawić filtrowanie tekstur na Wysoka jakość, może i to przeczy logice, ale wiem, że pomoże ;)

Preferuj maksymalną wydajność

W temacie: [ROZWIĄZANE] Fps

02.12.2011 20:01

gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
max_wallpuffs 5 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 5 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 5 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.

Może ci pomoże :)

Dzięki, potem sprawdzę.


pokaż lepiej screena z ustawień 3D z panelu nvidii

http://imageshack.us...05/kartary.png/ http://imageshack.us...93/karta2z.png/