Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

R3M1KS - zdjęcie

R3M1KS

Rejestracja: 26.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.12.2011 18:16
-----

#330072 [ROZWIĄZANE] Fps

Napisane przez Hiroshima w 04.12.2011 12:57

m_filter 999


nie wiem, czy wiesz, ale m_filter przyjmuje tylko dwie wartości: '0' oraz '1' i służy do filtrowania ruchów myszy, a nie do zwiększenia ilości FPS.

pogorszy grafikę, ale może coś da:
gl_max_size 128
r_decals 1
mp_decals 1
r_mmx 1
cl_highmodels 0 
cl_shadows 0
net_graph 0
cl_showfps 1

net_graph pożera dużo FPS, więc używaj cl_showfps 1 zamiast tego
  • +
  • -
  • 1


#330099 [ROZWIĄZANE] Fps

Napisane przez glutex w 04.12.2011 13:40

Po Twoim sprzęcie wnioskuję, że używasz Windows 7, a z praktyki wiem, że może on przysparzać wielu kłopotów z CS'em (Sam miałem problemy z FPS'ami). Początkowo pomógł mi program Game Booster który (po konfiguracji) może wyłączyć dość trochę niepotrzebnych usług przy graniu (m.in. Interfejs Aero), więc może coś Ci to pomoże. Mi osobiście zwiększył wydajność, ale i tak nie wystarczająco (ze średniej 30 FPS podniósł mi na około 45-50 - przy dobrym sprzęcie). Ostatecznie i tak byłem zmuszony do doinstalowania jako drugi system Windows'a XP i teraz mam ciągle 101 FPS (fps_max 101) - nie testowałem ile najwięcej wyciągnie, ale różnica jest znacząca. Szczerze nie wiem jak się mają systemy "wyższe" niż Windows XP co Counter'a, bo reguły chyba na to niema - niektórzy bez problemów grają na "siódemce", a inni nawet nie umieją CS'a odpalić. Pewne jest to, że twórcy Counter-Strike 1.6 nie brali pod uwagę systemów z wyższej półki niż XP. Kiedyś jeszcze czytałem aby tą grę uruchamiać w "trybie" zgodnym DirectX 8, więc możesz jeszcze spróbować dopisać parametr startowy do gry "-dxlevel 81" (DX 8.1), ale osobiście nie poczułem różnicy...
  • +
  • -
  • 1


#328433 [ROZWIĄZANE] Fps

Napisane przez ToRRent w 30.11.2011 17:08

gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
max_wallpuffs 5 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 5 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 5 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.

Może ci pomoże :)
  • +
  • -
  • 1


#329324 [ROZWIĄZANE] Fps

Napisane przez Hiroshima w 03.12.2011 02:11

podaj, co masz w "trybie zarządzania energią" za opcję, a tymczasem spróbuj ustawić filtrowanie tekstur na Wysoka jakość, może i to przeczy logice, ale wiem, że pomoże ;)
  • +
  • -
  • 1


#329454 [ROZWIĄZANE] Fps

Napisane przez Hiroshima w 03.12.2011 13:14

tak jak pisałem:
1. zmien ustawienie filtrowania tekstur na 'wysoka jakość'
2. pokaż wszystkie opcje co kryje się pod 'trybem zarządzania energią'
  • +
  • -
  • 1


#329524 [ROZWIĄZANE] Fps

Napisane przez Hiroshima w 03.12.2011 15:04

zmień na adaptacyjny. i sprawdz ilość FPS w grze. Na pewno więcej FPS uzyskasz (grając na deathrunie, gdzie informacje w HUD nie są istotne) jak wstukasz komendę 'hud_draw 0', aby włączyć hud wklepujesz 'hud_draw 1'
  • +
  • -
  • 1