Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Twity - zdjęcie

Twity

Rejestracja: 21.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.06.2012 18:09
-----

Moje tematy

Komenda dla adminów /noze - dawanie noza i usuwanie broni.

27.06.2012 18:11

Witam, mogę prosić o takowy gotowy plugin na zabieranie wszystkich broni, i dawanie noża ?

Mam swój :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Menu admina/noże"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "N!ree"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /noze","AwesomeMenu",ADMIN_BAN,"Plugin Autorstwa N!ree")
}

public AwesomeMenu(id)
{
if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
{
new menu = menu_create("Menu admina by N!ree", "menu_handler")
menu_additem(menu, "#1 Runda na Noze", "1", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
new nick[32]
get_user_name(id,nick,31)
switch(key)
{
case 1:
{
if(is_user_alive(id))
{
client_printcolor(id, "\g ADMIN: %s ustawił rundę na noże", nick)
menu_destroy(menu)
new Weapons[32]
new numWeapons, i, wId
get_user_weapons(id, Weapons, numWeapons)
for (i=0; i<numWeapons; i++)
{
wId = Weapons[i]
if (wId==CSW_KNIFE || wId==CSW_C4)
continue
//fm_strip_user_gun(id, wId)
//ham_strip_weapon(id, wId)
strip_user_weapons(id);
//bool:fm_strip_user_gun( index, wid = 0, const wname[] = "" )
}
//engclient_cmd(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_knife");
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

stock client_printcolor(id,const input[], any:...)
{
new msg[191], players[32], count = 1;
vformat(msg,190,input,3);
replace_all(msg,190,"\g","^4");// green
replace_all(msg,190,"\n","^1");// normal
replace_all(msg,190,"\t","^3");// team

if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch");
for (new i=0;i<count;i++)
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,get_user_msgid("SayText"),_,players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}


Ale nie jestem pewien co do jego optymalności i działalności.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

CMD nowych pluginów nie działają.

26.02.2012 20:32

Witam,

Chciałbym się zwrócić z wami z prośbą o rozwiązanie mojego problemu.
A teraz na czym polega problem;

Otóż problem polega na tym iż mam swój serwer DeathRun .
Mam na nim pluginy z komendami np /invis . Ale od ostatniego czasu, po wgraniu pluginu(właśnie /invis) zauważyłem iż,
cmd nie działa, zignorowałem to myśląc iż plugin jest zepsuty. Dobra, ale po pewnym czasie wgrałem kolejny plugin. Tym razem
serwery.amxx - lista serwerów. Oczywiście po wgraniu i zrobieniu restartu mapy, wpisałem komendę... okazuje się iż ona również nie działa.
Dobrze, znów zignorowałem to. Lecz po pewnym czasie wgrałem plugin Deathrun_wyscigi (by speedkill) i co sie okazuje ? Tak, dobrze zgadujecie, że nie działa !!!

Opowiedziałem wszysto speedkillowi i nakierował mnie tutaj, bym napisał temat.
Powiedział również żebym zamieścił swoje plugins.ini.
Niestety ale mimo błędu, nie chcę zamieszczać tego publicznie, wolałbym prywatnie.
Nie zrozumcie mnie źle, ale ktoś kto będzie miał podobny błąd(lub co kolwiek), wystuka frazę w google i ma paczkę dr.
Zatem proszę mnie zrozumieć iż wysyłam plugins.ini na Pw.(więc proszę o pisanie w wątku komu wysłać plugins)

Dobrze, kolejna rzecz to error logi.
W errorach nic nie ma, po za tymi trzema błędami ;
1 - drvipek - autorstwa speedkill
2 - respawnik - nieco przerobiony przeze mnie(auto respawn po zginięciu, jak w dm)
3 - dr wyścigi - również autorstwa speedkill



L 02/26/2012 - 19:49:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "respawnik.amxx")
L 02/26/2012 - 19:49:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")

L 02/26/2012 - 19:51:38: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Drvipek.amxx")
L 02/26/2012 - 19:51:38: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 02/26/2012 - 19:51:38: [AMXX] [0] Drvipek.sma::Bacon_Spawn (line 314)

L 02/26/2012 - 19:51:56: [AMXX] Run time error 4 (plugin "Deathrun_wyscig.amxx") - debug not enabled!
L 02/26/2012 - 19:51:56: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Dodam iż dziś przed dodaniem tych dwóch pluginów(respawnik i wyscigi) Drvipek notorycznie spamował cały error log.
Co prawda nadal spamuje ... i jest nawet gorzej iż teraz zamiast jednego errora mam jeszcze error z wyscigow i tego respawnika.


Proszę o pomoc, z góry dziękuję wszystkim zainteresowanym tym wątkiem.

Pozdrawiam i liczę na pomoc od waszej społeczności.

[ZP]Zombie Mod 40 - jak zmienić hp~sztywno

04.02.2012 13:26

Witam,
Proszę o zmienienie mi kodu sma na tzw. sztywne hp .

{
// Plague Mode
g_plagueround = true
g_lastmode = MODE_PLAGUE

// Turn specified amount of players into Survivors
static iSurvivors, iMaxSurvivors
iMaxSurvivors = get_pcvar_num(cvar_plaguesurvnum)
iSurvivors = 0

while (iSurvivors < iMaxSurvivors)
{
// Choose random guy
id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))

// Already a survivor?
if (g_survivor[id])
continue;

// If not, turn him into one
humanme(id, 1, 0)
iSurvivors++

// Apply survivor health multiplier
fm_set_user_health(id, floatround(float(pev(id, pev_health)) * get_pcvar_float(cvar_plaguesurvhpmulti)))
}

// Turn specified amount of players into Nemesis
static iNemesis, iMaxNemesis
iMaxNemesis = get_pcvar_num(cvar_plaguenemnum)
iNemesis = 0

while (iNemesis < iMaxNemesis)
{
// Choose random guy
id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))

// Already a survivor or nemesis?
if (g_survivor[id] || g_nemesis[id])
continue;

// If not, turn him into one
zombieme(id, 0, 1, 0, 0)
iNemesis++

// Apply nemesis health multiplier
fm_set_user_health(id, floatround(float(pev(id, pev_health)) * get_pcvar_float(cvar_plaguenemhpmulti)))
}

// iMaxZombies is rounded up, in case there aren't enough players
iMaxZombies = floatround((iPlayersnum-(get_pcvar_num(cvar_plaguenemnum)+get_pcvar_num(cvar_plaguesurvnum)))*get_pcvar_float(cvar_plagueratio), floatround_ceil)
iZombies = 0


Podałbym cały event ale nie ma potrzeby<chyba że jednak musze>

Co do tematu:
To chciałbym aby ktoś zmienił to tak jak tutaj to jest http://amxx.pl/topic...jak-ustawic-hp/

Pozdrawiam.