Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Majewa55 - zdjęcie

Majewa55

Rejestracja: 20.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.12.2011 16:22
-----

Moje posty

W temacie: Plugin na niewidzialność, inny niż ten co mam.

03.12.2011 12:56

Pomocnik długo nie odpisuje, więc postanowiłem odświeżyć ten temat.

W temacie: Helikopter na server 4FUN... Nie działa:(

03.12.2011 12:55

Zrób SS'a katalogu plugins gdzie jest to amx_apache.
W konsoli serwera przy starcie są informacje na ten temat?
Pokaż też error logi .




Tutaj CVAR który wkleiłem do pliku amxx.cfg jaki dodałem:
apache_active 1
0: disables the plugin
1: enables the plugin
apache_health 1000 - health of the helicopterapache_maxspeed 400 - maximum speed of the helicopter
apache_stealth_amount 40 - amount of visibility of the helicopter in stealth mode
0: totally invisible, 255: totally visibleapache_stealth_maxspeed 60 - maximum speed of the helicopter in stealth mode
apache_stealth_regen 10 - time in seconds players have to wait between 2 uses of stealth modeapache_bulletdmg 10 - damage done by each bullet shot by the helicopter
apache_bulletspeed 2000 - speed of the bullets, set it to 100 for Matrix bullet timeapache_rocketspeed 1000 - speed of the rockets
apache_dist 70 - distance between the camera and the helicopterapache_height 20 - height of the camera in relation to the helicopter
apache_beams 0
0: disables the red beam
1: enables the red beam indicating where your helicopter is aimingapache_cost 5000 - cost of the helicopter for players who are not admins
apache_admins 0
0: all players can create a helicopter
1: only admins can create a helicopterapache_ff 0
0: you cannot kill your friends with your rotors
1: you can kill your friends with your rotors

Tutaj SS Folderu Plugins
Dołączona grafika
A to jest w miejscu gdzie powinnno być napisane że załadowano plugin w konsoli admina:
[ 32] unknown				 unknown	 unknown		   amx_apache.amxx  bad load

A i jeszcze taki log:

L 12/03/2011 - 14:02:58: Error:
L 12/03/2011 - 14:02:58: [AMXX] Module is not a valid library (file "cstrike\addons\amxmodx\modules\cstrike_amxx.dll")
L 12/03/2011 - 14:02:58: [AMXX] Plugin "amx_apache.amxx" failed to load: Module/Library "cstrike" required for plugin.  Check modules.ini.
L 12/03/2011 - 14:04:39: -------- Mapchange to de_aztec --------
L 12/03/2011 - 14:04:39: [AMXX] Plugin "amx_apache.amxx" failed to load: Module/Library "cstrike" required for plugin.  Check modules.ini.

W temacie: Helikopter na server 4FUN... Nie działa:(

24.11.2011 09:21

wpisz po amx_apache.amxx debug


Wpisałem:
amx_apache.amxx debug

Ale nadal jest
[ 33] unknown				 unknown	 unknown		   amx_apache.amxx  bad load

No i plugin nie działa

Odzieżam. Starałem sie ale plugin nadal nie działa.

W temacie: Helikopter na server 4FUN... Nie działa:(

21.11.2011 20:02

zapodaj plugins.ini


Ojciec k*rwa -.-


; AMX Mod X plugins
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx  ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx  ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx  ; basic admin console commands
adminhelp.amxx  ; help command for admin console commands
adminslots.amxx  ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
; Menus
menufront.amxx  ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx  ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx  ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx  ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx  ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx  ; Menus for commands/cvars organized by plugin
; Chat / Messages
adminchat.amxx  ; console chat commands
antiflood.amxx  ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx  ; displays a scrolling message
imessage.amxx  ; displays information messages
adminvote.amxx  ; vote commands
; Map related
nextmap.amxx  ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx  ; allows to vote for next map
timeleft.amxx  ; displays time left on map
; Configuration
pausecfg.amxx  ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx  ; allows to manage stats plugins via menu and commands
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
urwie.amxx
parachute.amxx
admin_ammo.amxx
czolganie.amxx
fireworks2.amxx
amx_tnt.amxx
;dzialo_orbitalne.amxx
roundsound.amxx
Christmas_C4.amxx
magic_marker.amxx
abd.amxx
;knifeinvis.amxx
Damage_Control.amxx
;inviz_buy.amxx
;ninja.amxx
;niewidka.amxx
;nieuzi.amxx
;niep90.amxx
niewidkaadmin.amxx
;niewidka2.amxx
amx_apache.amxx   ----To ten
Jako że jak pobrałem tak się nazywał i tak się nazywa jako plik amxx no to go tak wpisałem do plugins.

W temacie: Plugin na niewidzialność, inny niż ten co mam.

21.11.2011 17:48

Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?

Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.


Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


mozna to dać na daną flage, itp


A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.


Proszę
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...


Sprawdź to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}

public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

read_argv(1, OnOff, sizeof OnOff - 1);
read_argv(2, Name, sizeof Name - 1);

new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}

new player = cmd_target(id, Name, 3);

if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}

for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


a co do szybkośći, tak można zwiększyć ;)


Z tego co widzę na serverze, to po wpisaniu amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 wyskakuje że nie ma gracza "1" Więc zamieniam, i pisze unikown comannd, więc chmmm... Coś jest nie tak :/

Aff :P
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}

public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

read_argv(1, Name, sizeof Name - 1);
read_argv(2, OnOff, sizeof OnOff - 1);

new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}

new player = cmd_target(id, Name, 3);

if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}

for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


Nadal, jeżeli wpisze amx_noz_niewidzialnosc 1 Nick wo wyskakuje że gracz 1 nie został zokalizowany a jak wpisze amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 (na odwrót) to wyskakuje że unikown command