Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Majewa55
Rejestracja: 20.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.12.2011 16:22




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 12
- Odwiedzin: 940
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Majewa55 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje posty
W temacie: Plugin na niewidzialność, inny niż ten co mam.
03.12.2011 12:56
W temacie: Helikopter na server 4FUN... Nie działa:(
03.12.2011 12:55
Zrób SS'a katalogu plugins gdzie jest to amx_apache.
W konsoli serwera przy starcie są informacje na ten temat?
Pokaż też error logi .
Tutaj CVAR który wkleiłem do pliku amxx.cfg jaki dodałem:
apache_active 1 0: disables the plugin 1: enables the plugin apache_health 1000 - health of the helicopterapache_maxspeed 400 - maximum speed of the helicopter apache_stealth_amount 40 - amount of visibility of the helicopter in stealth mode 0: totally invisible, 255: totally visibleapache_stealth_maxspeed 60 - maximum speed of the helicopter in stealth mode apache_stealth_regen 10 - time in seconds players have to wait between 2 uses of stealth modeapache_bulletdmg 10 - damage done by each bullet shot by the helicopter apache_bulletspeed 2000 - speed of the bullets, set it to 100 for Matrix bullet timeapache_rocketspeed 1000 - speed of the rockets apache_dist 70 - distance between the camera and the helicopterapache_height 20 - height of the camera in relation to the helicopter apache_beams 0 0: disables the red beam 1: enables the red beam indicating where your helicopter is aimingapache_cost 5000 - cost of the helicopter for players who are not admins apache_admins 0 0: all players can create a helicopter 1: only admins can create a helicopterapache_ff 0 0: you cannot kill your friends with your rotors 1: you can kill your friends with your rotors
Tutaj SS Folderu Plugins

A to jest w miejscu gdzie powinnno być napisane że załadowano plugin w konsoli admina:
[ 32] unknown unknown unknown amx_apache.amxx bad load
A i jeszcze taki log:
L 12/03/2011 - 14:02:58: Error: L 12/03/2011 - 14:02:58: [AMXX] Module is not a valid library (file "cstrike\addons\amxmodx\modules\cstrike_amxx.dll") L 12/03/2011 - 14:02:58: [AMXX] Plugin "amx_apache.amxx" failed to load: Module/Library "cstrike" required for plugin. Check modules.ini. L 12/03/2011 - 14:04:39: -------- Mapchange to de_aztec -------- L 12/03/2011 - 14:04:39: [AMXX] Plugin "amx_apache.amxx" failed to load: Module/Library "cstrike" required for plugin. Check modules.ini.
W temacie: Helikopter na server 4FUN... Nie działa:(
24.11.2011 09:21
wpisz po amx_apache.amxx debug
Wpisałem:
amx_apache.amxx debug
Ale nadal jest
[ 33] unknown unknown unknown amx_apache.amxx bad load
No i plugin nie działa
Odzieżam. Starałem sie ale plugin nadal nie działa.
W temacie: Helikopter na server 4FUN... Nie działa:(
21.11.2011 20:02
zapodaj plugins.ini
Ojciec k*rwa -.-
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here urwie.amxx parachute.amxx admin_ammo.amxx czolganie.amxx fireworks2.amxx amx_tnt.amxx ;dzialo_orbitalne.amxx roundsound.amxx Christmas_C4.amxx magic_marker.amxx abd.amxx ;knifeinvis.amxx Damage_Control.amxx ;inviz_buy.amxx ;ninja.amxx ;niewidka.amxx ;nieuzi.amxx ;niep90.amxx niewidkaadmin.amxx ;niewidka2.amxx amx_apache.amxx ----To tenJako że jak pobrałem tak się nazywał i tak się nazywa jako plik amxx no to go tak wpisałem do plugins.
W temacie: Plugin na niewidzialność, inny niż ten co mam.
21.11.2011 17:48
AffDzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?
Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.
Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
mozna to dać na daną flage, itp
A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.
Proszę#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...
Sprawdź to:#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}
public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
read_argv(1, OnOff, sizeof OnOff - 1);
read_argv(2, Name, sizeof Name - 1);
new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}
new player = cmd_target(id, Name, 3);
if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
a co do szybkośći, tak można zwiększyć
Z tego co widzę na serverze, to po wpisaniu amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 wyskakuje że nie ma gracza "1" Więc zamieniam, i pisze unikown comannd, więc chmmm... Coś jest nie tak#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}
public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
read_argv(1, Name, sizeof Name - 1);
read_argv(2, OnOff, sizeof OnOff - 1);
new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}
new player = cmd_target(id, Name, 3);
if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
Nadal, jeżeli wpisze amx_noz_niewidzialnosc 1 Nick wo wyskakuje że gracz 1 nie został zokalizowany a jak wpisze amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 (na odwrót) to wyskakuje że unikown command
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: Majewa55
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość