Bo jest zwykly model gracza i na nim są skrzydelka
I teraz jest problem, bo jak ma jakiś item niewidzialności to model gracza jest nie widzilany, a skrzydła nie.
Tutaj kod klasy:
Spoiler
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <diablo_nowe.inc>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR ""
#define VERSION "1.0"
#define ICON_FLASH 2
#define ICON_S "suithelmet_full"
#define CZAS_GODMOD 3 //SEKUND
new ANIOL_VIEW[] = "models/diablomod/aniol.mdl" ,
bool:bKlasa[ 33 ] ,
skrzydla[ 33 ];
new jumps[33];
new bool:wykorzystal[33];
new msg_bartime;
new const szNazwaKlasy[] = "Aniolek";
new const iHealth = 130;
new const szOpis[] = "<br><br>Na start:<br>+130HP,<br>+20MOVEMENT,<br>+AK47,<br>+skrzydla(2skoki),<br>+zwiekszona przezroczystosc.<br><br>Po zabiciu wroga otrzymuje 20HP<br>Na nozu laduje FB i SMOKE<br>Niesmiertelnosc przez 3sek. (pod E)<br><br>Klasa Premium: Flaga_Q<br><br>";
new const iFlags = ADMIN_LEVEL_E;
new const szFraction[] = "Klasy Premium";
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
diablo_register_class( szNazwaKlasy, iHealth, szOpis, iFlags, szFraction );
register_event("ScreenFade","det_fade","be","1!0","2!0","7!0")
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public plugin_precache(){
precache_model( ANIOL_VIEW )
}
public diablo_class_disabled( id ){
bKlasa[ id ] = false;
if( is_valid_ent( skrzydla[ id ] )){
remove_entity(skrzydla[id])
}
skrzydla[id] = 0;
diablo_render_cancel( id );
jumps[id] = 0;
}
public diablo_class_enabled( id ){
bKlasa[ id ] = true;
ResetHUD(id);
if( is_valid_ent( skrzydla[ id ] )){
remove_entity(skrzydla[id])
}
skrzydla[id] = 0;
jumps[id] = 0;
}
public diablo_weapon_deploy( id ,wpnID , waeponEnt ){
if( bKlasa[ id ] && wpnID == CSW_KNIFE ){
//entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ANIOL_VIEW)
}
}
public Float:diablo_cast_time( id , Float:standardTime ){
return standardTime;
}
public diablo_call_cast( id ){
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
public diablo_class_spawned( id ){
give_item(id,"weapon_ak47")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
diablo_add_speed(id,20.0);
if( is_valid_ent( skrzydla[ id ] )){
remove_entity(skrzydla[id])
skrzydla[id] = 0;
}
diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150 , 0.0);
new ent = create_entity("info_target")
skrzydla[id] = ent;
entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(ent, EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(ent, ANIOL_VIEW)
entity_set_int(ent,EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(ent, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(ent, EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(ent, EV_FL_fuser1, 0.0)
set_task(5.0, "hppp", id, .flags = "b")
}
public diablo_death(iKiller,killerClass,iVictim,victimClass){
/*Wykonuje sie co kazde zabojstwo
* iKiller - ID zabojcty
* killerClass - Klasa zabojcy[*]
* iVictim - ID ofiary
* victimClass - Klasa ofiary[*]
* [*] - 0 to brak klasy, oraz o ile dobrze zauwazylem to klasa pierwsza w plugins-diablomod.ini bedzie miala 1, druga 2 itp
* */
if(get_user_team(iVictim) != get_user_team(iKiller)){ /*Sprawdzenie czy ofiara i zabojca sa w innych druzynach*/
if(bKlasa[iKiller]){ /*Sprawdzenie czy mamy klase*/
diablo_add_hp(iKiller,20) /*Odnowienie 20 HP*/
}
}
}
public det_fade(id)
{
if( !bKlasa[ id ] ) return PLUGIN_CONTINUE;
diablo_display_icon( id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0 );
diablo_display_fade( id,1,1,1<<12,0,0,0,0 )
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public diablo_class_killed( id ){
if( is_valid_ent( skrzydla[ id ] )){
remove_entity(skrzydla[id])
skrzydla[id] = 0;
}
}
public diablo_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_godmode(id, 1);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
wykorzystal[id] = false;
}
public diablo_preThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
{
if(jumps[id] < 1)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
jumps[id]++
}
}
else if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
{
jumps[id] = 0
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna











admin_model_menu.amxx