Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

luki3507 - zdjęcie

luki3507

Rejestracja: 15.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.08.2019 22:38
-----

#526268 [ROZWIĄZANE] Niewidzialny model...

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 19.03.2013 19:26

Mam pytanie, iż, gdyż, że mam klasę aniołek, który ma skrzydła i w tym przypadku ma 2 modele.
Bo jest zwykly model gracza i na nim są skrzydelka :)

I teraz jest problem, bo jak ma jakiś item niewidzialności to model gracza jest nie widzilany, a skrzydła nie.

Tutaj kod klasy:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#501563 Problem z Deathrun Manager v3.0.3

Napisane przez Na 5tyk w 14.01.2013 22:53

Nie masz wgranych 2 pluginów. Nazwy ich masz w logach :)
  • +
  • -
  • 1


#503466 [ROZWIĄZANE] Ukrycie więcej niż 1-go slota na serwerze.

Napisane przez Na 5tyk w 19.01.2013 11:02

W amxx.cfg wpisz/zmień:
amx_hideslot 5

  • +
  • -
  • 2


#503724 Automatyczna zmiana ID w bazie danych mysql

Napisane przez aragog w 19.01.2013 15:45

Witam czy istnieje takie zapytanie by uporządkowało ID od początku? Gdyż mialem w bazie danych pareset rekordów, teraz niektóre usunąłem i chciałbym je uporządkować a nie chce mi się tego robić ręcznie bo by to zajęło wieki.
  • +
  • -
  • 1


#503499 Komenda na hasło?

Napisane przez speedkill w 19.01.2013 11:32

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "speedkill"



new bool:g_WritePass,

	bool:g_Guess[33],

	g_AdminIndex,

	g_MaxPlayers,

	g_Password[32];



public plugin_init(){

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	

	register_clcmd("say /event", "WritePassword");

	register_clcmd("Haslo", "GetPassword");

	

	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");

}

public plugin_cfg(){

	g_MaxPlayers = get_maxplayers();

}

public client_authorized(id){

	g_Guess[id] = false;

}

public WritePassword(id){

	client_cmd(id, "messagemode Haslo");

}

public GetPassword(id){

	if(!g_WritePass){

		if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){

			g_AdminIndex = id;

			g_WritePass = true;

			

			read_args(g_Password, charsmax(g_Password));

		}

		else{

			client_print(id, 3, "Haslo nie zostalo wpisane przez administratora.");

		}

	}

	else{

		new g_Pass[32];

		read_args(g_Pass, charsmax(g_Pass));

		

		if(equal(g_Password, g_Pass)){

			if(id != g_AdminIndex && !g_Guess[id]){

				g_Guess[id] = true;

				

				cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 500);

				client_print(id, 3, "Haslo zostalo odgadniete, + 500$");

			}

			else{

				client_print(id, 3, "Tak sie nie bawimy !");

			}

		}

	}

}

public RoundEnd(){

	g_WritePass = false;

	

	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){

		if(is_user_connected(i)){

			g_Guess[i] = false;

		}

	}

}


  • +
  • -
  • 2


#455893 VIP Generator

Napisane przez speedkill w 05.09.2012 19:49

Mnóstwo bajerów i opcji - Dobra robota ;) Teraz pytanie czy Status Vip dobrze działa?

a i czy te teksty powinny być po prawo?


Status Vip działa dobrze, testowaliśmy kod i sprawdzaliśmy go właśnie pod takimi względami jak poprawność działania, jednakże jesteśmy także ludzimi jeśli widzicie błąd w kodzie, piszcie śmiało ;)
Teksty powinny być na prawo, czyli tak jak jest teraz.

Ogółem praca nad Vip - Generatorem zajęła nam sporo czasu, także nie chciałbym aby ktoś sprytny napisał, że jest to chłam itp.

Także miłego korzystania.
Pozdrawiam, speedkill.

Ps. Jeżeli ktoś ma propozycje do generatora śmiało pisać, jeśli uznamy, że jest to sensowne to napewno to wprowadzimy :)
  • +
  • -
  • 12


#455871 VIP Generator

Napisane przez Gość w 05.09.2012 19:14

Szukałeś dla siebie pluginu VIPa, ale nie znalazłeś? A może czegoś Ci zawsze brakowało?
Od teraz możesz zapomnieć o takim problemie! VIP Generator zadebiutował na AMXX.pl

W związku z dużym zainteresowaniem pluginami "VIP"
Przygotowaliśmy dla Was obiecany
:arrow: Vip Generator

Wygeneruj sobie plugin VIP według własnych upodobań.
Dziesiątki ustawień, zarówno zwykłych, jak i warunkowych.

Macie jakieś propozycje, a może brakuje Wam istotnych ustawień?
Piszcie śmiało, a postaramy się dodać kolejne opcje do generatora.

Mam nadzieję, że generator przyniesie pożytek ;)

PS Generator dostępny jest także w głównym, górnym Menu
poprzez wybranie Dodatki → Dodatki AMXX → Generator VIP


#195217 [Tutorial dla początkujących] Ruletka

Napisane przez dasiek w 10.12.2010 15:44

Siemanko :)

Chciałbym wam pokazać jak w łatwy sposób każdy może napisać własną Rultekę na serwer.;)
Więc na początku :
Definiujemy biblioteki z których mają być pobierane komenty. W amxx studio z automatu jest to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

jednak nie wystarczą nam one więc dodamy jeszcze :D
Polecam:

#include <fun> <-Sprawy związane z graczem (jego życiem,kamizelką,grawitacją,szybkością itp)
#include <cstrike> <-Podobne co wyżej tylko "Trudniejsze" xd




początek Pluginu (dla tych co korzystają z notatnika w amxx studio jest z automatu to) :


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ruletka_Tutek" //<-Nazwa Pluginu
#define VERSION "1.28" //<-Wersja (tak dla szpanu dodany że niby zpachowana itp)
#define AUTHOR "CheQ" //<- Autro pluginu


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); // <- To jest po to by 2 raz nie wprwoadzac Danych o Pluginie
}


Bez public_init plugin nam nie będzie działał więc nie usuwamy go xD

Zaczynamy główne pisanie :D

w public_init() dodajemy linijke która będzie nam przywoływać ruletke gdy gracz wpisze w
say'u np /rulecia
Dodajemy:

register_clcmd("say /rulecia","rulecia");


W pierwszych cudzysłowiach określamy co dany gracz musi wpisać W KONSOLI żeby uruchomić rulecie
(dlatego piszemy say /rulecia gdyż mamy ten sam efekt jakbyśmy pisali w czacie)
dla lepszego działania określimy to żeby odpalało naszą rulecie jak gracz będzie pisał do teamu

register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");


i oto jakieś 10 % roboty xD

czas na pisanie głównego programu
zamykającej klamerze ("}") dajemy ENTER żeby nasz plugin ładniej wyglądał
i piszemy funkcje rulecia

public rulecia(id)
{
//Tu będzie kod naszej funkcji rulecia
}

Gdybyśmy Tego nie zrobili nie zapisalibyśmy bo ponieważ nie znalazłoby funkcji "rulecia" którą zadeklarowaliśmy
gdy gracz wpisze w czacie /rulecia.

dopisaliśmy (id) po to, by ruletka była losowana dla pojedyńczego gracza a nie dla całego serwera.
Teraz element Losowania. Służy do tego komenda:

switch(random_num(1, 4)) // swich()-wybierz, Random_num()-spomiędzy
{
//kod
}

w ten oto sposób nasza ruletka będzie miała 4 elementy
aby dodać więcej elementów piszemy np dla 500 elementów:

switch(random_num(1, 500))
{
//kod
}

czas opisać co ma losować.

po klamerkach otwierających piszemy numer i dalej co ma robić jeśli go wylosuje.

switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
//Kod
}
}

Opiszemy Teraz że jedną z naszych atrakcji na ruletce jest ustawienie HP do 1 :)

switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP

}


Jak nie ma błędów przy zapisywaniu jest dobrze :D

teraz coś o Dodawaniu czegoś. Robimy to za pomocą komendy

give_item(id,"przedmiot");


np przy wyborze numeru 2 gracz dostanie m4 :)

Kod:

c
ase 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}


i gracz po wylosowaniu dostanie M4.
Gdy napiszemy
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}

gracz nie dostanie nic. Wyskoczy mu na chacie że ma pecha. :)

na 4 rzecz wpadniecie sami :)
Teraz zakończymy losowanie klamrą


switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP

}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}
} // <-o Ta!


i cały public rulecia też. Nasz plugin wygląda tak :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ruletka_Tutek"
#define VERSION "1.28"
#define AUTHOR "CheQ"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /rulecia","rulecia");
register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");
}
public rulecia(id)
{
switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP");
set_user_health(id,1);


}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");

give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Masz 100 HP");
set_user_health(id,100);

}
}
}


Nie wiem jak wam ale mi się Skompilowało bez błędów.
aby ruletke rozbudować polecam poczytać o operacjach na graczu naprawde jest z Tym fajna zabawa. :)

Tutorial Wykonany przez CheQ. (Hakuna Matata xD)
Kopiowanie i rozpewszechnianie dozwolane jedynie z podpisem autora.

Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę nie pisać rzeczy w stylu "po co to i dlaczego" czy coś. Komuś to się może przydać ;)
  • +
  • -
  • 25


#430465 [ROZWIĄZANE] wyscig bledy

Napisane przez speedkill w 10.07.2012 14:32

Nie możliwe, że tak linijka, ponieważ w niej nie ma cs_get_user_team.

Znajdź funkcję public cmdRace(id) i podmień ją na :
public cmdRace(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) == 1 || g_bUserRacing[id] || finish[id])
	{
		ColorChat(id, RED, "[%s] ^x01Nie mozesz sie teraz scigac!", g_szPrefix)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	new iMenu = menu_create("\rWybierz gracza:", "SelectPlayer_Handle");
	new szBuffer[2][64]
	
	for(new i=1; i<33; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != 2 || g_bUserRacing[i] || i == id)
			continue
		
		get_user_name(i, szBuffer[0], 63)
		num_to_str(i, szBuffer[1], 63)
		
		menu_additem(iMenu, szBuffer[0], szBuffer[1])
	}
	
	menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
	menu_display(id, iMenu)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Tą linijke co dałeś możesz podmienić na :
if(is_user_connected(id) && is_user_connected(g_iAsker[id]) && g_bUserRacing[id])

Dziwne, że masz błędy, ponieważ ja ich nie miałem ;)
Ps.Sprawdź czy moduł cstrike masz włączony.
  • +
  • -
  • 1


#415826 Admin Model Menu prośba o przerobienie

Napisane przez naXe w 30.05.2012 00:55

Co to za kod ? :o


#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define ZWYKLY_TT "models/player/terror/terror.mdl"
#define ZWYKLY_CT "models/player/gsg9/gsg9.mdl"
#define VIP_TT "models/player/model_vipa_tt/model_vipa_tt.mdl"
#define VIP_CT "models/player/model_vipa_ct/model_vipa_ct.mdl"

public plugin_init() {
register_plugin("Admin Model Menu", "0.1", "naXe")
register_clcmd("say /model", "admin", ADMIN_KICK)
}

public plugin_precache() {
precache_model(ZWYKLY_TT)
precache_model(VIP_TT)
precache_model(ZWYKLY_CT)
precache_model(VIP_CT)
}

public admin(id) {
if(get_user_team(id) == 1)
model_menu_tt(id)
else
model_menu_ct(id)
}

public model_menu_tt(id) {
new menu = menu_create("\rAdmin Model Menu", "handle_model_menu_tt")
menu_additem(menu, "\wModel TT \r(standardowy)")
menu_additem(menu, "\wModel \yVIP'a TT")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public handle_model_menu_tt(id, menu, item) {
if(item != MENU_EXIT) {
switch(item) {
case 0: cs_set_user_model(id, "terror")
case 1: cs_set_user_model(id, "model_vipa_tt")
case 3: return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public model_menu_ct(id) {
new menu = menu_create("\rAdmin Model Menu", "handle_model_menu_ct")
menu_additem(menu, "\wModel CT \r(standardowy)")
menu_additem(menu, "\wModel \yVIP'a CT")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public handle_model_menu_ct(id, menu, item) {
if(item != MENU_EXIT) {
switch(item) {
case 0: cs_set_user_model(id, "gsg9")
case 1: cs_set_user_model(id, "model_vipa_ct")
case 3: return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}



#374598 Admin Model Menu

Napisane przez Dimision w 03.03.2012 17:28

opis


Admin może w trakcie gry zmieniać sobie model postaci.


Po wpisaniu na say'u /model pojawia się menu:


1.Model TT

2.Model CT

3.Model Vipa

4.Model Dodatkowy1

5.Model Dodatkowy2

6.Model Dodatkowy3


Jeśli ktoś bez flagi na kickowanie wpisze /model pojawi mu się komunikat :

**Error-Menu tylko dla admina


komendy admina


/model


instalacja


Standardowa

+

models\player\admin1\admin1.mdl *- 4.Model Dodatkowy1

models\player\admin2\admin2.mdl *- 5.Model Dodatkowy2

models\player\admin3\admin3.mdl *- 6.Model Dodatkowy3

Reszta to standardowe modele cs.



wymagane moduly


amxmodx
amxmisc
cstrike
colorchat


inne informacje


Modele dodatkowe są przypadkowe.

Zmieniamy je w .sma według własnych potrzeb.


Zmieniamy:


precache_model("models/player/admin1/admin1.mdl")
precache_model("models/player/admin2/admin2.mdl")
precache_model("models/player/admin3/admin3.mdl")


na własną ścieżkę*

*UWAGA* Folder i Nazwa Modelu muszą być takie same.



Następnie:


case 4 : cs_set_user_model(id, "admin1")
case 5 : cs_set_user_model(id, "admin2")
case 6 : cs_set_user_model(id, "admin3")


Usuwamy "admin1" i wpisujemy nazwę własnego modelu, bez .mdl! itd.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#415633 Admin Model Menu

Napisane przez Dimision w 29.05.2012 14:35

Dodatek:


Admin Model Menu - Team Edit


opis


Gdy admin jest w TT może wybrać model TT + ViP'a ,

A gdy jest w CT może wybrać model CT + ViP'a.


Dokładny opis pluginu w pierwszym poście :)


Pomysł:


Luki3507

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#415616 Admin Model Menu prośba o przerobienie

Napisane przez Dimision w 29.05.2012 13:11

U mnie działa bez problemów :]
  • +
  • -
  • 1


#415381 Admin Model Menu prośba o przerobienie

Napisane przez Dimision w 28.05.2012 16:14

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Admin Model Menu - Team Edit"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Dimision"
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /model", "admin")
}
public plugin_precache()
{
	    precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
	    precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
  precache_model("models/player/vip/vip.mdl")
}
 
public admin(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  {
   spr_team(id)
  }
  else
	    {
	 ColorChat(id, GREEN, "**Error-Menu Tylko Dla Admina**")
  }

}
public spr_team(id)
{ 
  if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  {
   model_menu_tt(id)
  }
else
  {
   model_menu_ct(id)
  }
}

public model_menu_ct(id)
{
    new menu = menu_create("\rAdmin Model Menu", "menu_wybierz_ct")
   
    menu_additem(menu, "\wModel \yCT", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wModel \yVipa", "2", 0)
   
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
   
    menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_wybierz_ct(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
	    menu_destroy(menu)
	    return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
   
    new key = str_to_num(data)
   
    switch(key)
    {
	   case 1 : cs_set_user_model(id, "gsg9")
	   case 2 : cs_set_user_model(id, "vip")
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
} 
public model_menu_tt(id)
{
    new menu = menu_create("\rAdmin Model Menu", "menu_wybierz_tt")
   
    menu_additem(menu, "\wModel \yTT", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wModel \yVipa", "2", 0)
   
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
   
    menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_wybierz_tt(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
	    menu_destroy(menu)
	    return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
   
    new key = str_to_num(data)
   
    switch(key)
    {
	   case 1 : cs_set_user_model(id, "terror")
	   case 2 : cs_set_user_model(id, "vip")
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

Pisałem na szybko , nie sprawdzałem ... Zobacz czy działa tak jak chcesz i daj znać :]
  • +
  • -
  • 1


#396584 Prosba o Klase Cod:Nowy

Napisane przez ChadaWGW2 w 13.04.2012 17:53

1/1 z awp nie dziala ... F5

Dziwne zeby działalo jak nie dodał 1/x w ogóle

Łap

Załączone pliki