Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Umcia Umcia - zdjęcie

Umcia Umcia

Rejestracja: 15.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.01.2012 21:38
-----

Moje tematy

Fake bot

09.01.2012 19:13

Witam pobrałem plugin FakeFull Original v1.7.6 z tej strony
http://forums.allied...hlight=Fake Bot
lecz chce jeszcze zrobic taką "sztuczkę" że boty będą w grze. daje +

Szukam HS ONLY VOTE !!

30.12.2011 14:52

Witam mam do was prośbę o poszukanie ze mną Hs only vote że na początku rundy wyskakuje vote czy chcecie grac only HS czy normalnie no chyba że macie jakąś fajną paczke amxx aim/only hs to bym prosił z góry dziękuje oczywiście nagroda to +

Prośba o zrobienie klasy HardCore

26.12.2011 11:24

Witam zrobilibyście mi klase HardCore? ponieważ ja nie za bardzo potrafię :(
Co ma miec klasa?:
Nick:HardCore
Typ klasy: Klasa premium
Bronie: m4a1 i awp
Zdrowie: Na początek żeby miał 135hp
Wytrzymałośc: 10
Inteligencja: 0
Kondycja: Jakoś taki żeby był troszke wolniejszy od komandosa

Bardzo pilne dziękuję

Czemu bronie nie działają?

25.12.2011 19:51

Witam zrobiłem moją postac przez generator klas i wchodząc na serwer i wybierając moją klase mam tylko jedną broń w CT usp w TT glock nie wiem czy coś źle zrobiłem ? sami oceńcie.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Skoczek";
new const opis[] = "Niewidzialny z nozem, m4a1 i awp";
new const bronie = (1<<CSW_USP) | (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 85;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

new skoki[33];[/font]
[font=comic sans ms,cursive]new ma_klase[33];[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");[/font]
[font=comic sans ms,cursive]cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);[/font]
[font=comic sans ms,cursive]register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");[/font]
[font=comic sans ms,cursive]
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");[/font]

[font=comic sans ms,cursive]register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");[/font]
[font=comic sans ms,cursive]}[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & (~0x0)))
{
client_print(id, print_chat, "[Skoczek] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;[/font]
[font=comic sans ms,cursive]}[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;[/font]
[font=comic sans ms,cursive]if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;[/font]
[font=comic sans ms,cursive]new flags = pev(id, pev_flags);[/font]
[font=comic sans ms,cursive]if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;[/font]
[font=comic sans ms,cursive]return FMRES_IGNORED;
}[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE[/font]
[font=comic sans ms,cursive]if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)[/font]
[font=comic sans ms,cursive] if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;[/font]
[font=comic sans ms,cursive] new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);[/font]
[font=comic sans ms,cursive] set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);[/font]
[font=comic sans ms,cursive]}
return FMRES_IGNORED;
}

Pozdrawiam.

Dodawanie klas nie działa CoD:MW

22.12.2011 18:18

Witam dodałem nazwy moich klas jak i same klasy do scripting dopisałem je do QTM_CodMod dopisałem również opis w takiej kolejności jak są klasy restartuje serwer i nie działa proszę o pomoc dodam plik *.sma abyście zobaczyli czy zrobiłem wszystko dobrze. Bardzo proszę o pomoc oczywiście nagroda +.
Dodałem tam kilka klas m.in. Generał, Admirał, Złodziej itd. Skoczek jest najważniejszy czy moglibyście mi powiedzieć co zrobiłem w tym źle? Z góry dziękuje.

Pozdrawiam.