Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

misiek111232 - zdjęcie

misiek111232

Rejestracja: 14.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.11.2013 18:26
-----

#368848 Klasa Mysliwy

Napisane przez Dreeks w 22.02.2012 10:08

Tak to wygląda

a możesz tą klasę zrobić tylko z tą pułapką bez 1 na 1 z noża i z innych broni.?


trzymaj

Załączone miniatury

  • cs.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#368728 Klasa Mysliwy

Napisane przez Dreeks w 21.02.2012 22:11

opis

Myśliwy - Natychmiastowe zabicie z noża(PPM), 1/4 na zabicie ze scout, zwiekszone obrazenia z M3, ma 1 pulapke ktora zakopuje wrogów.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#367291 wyciągniecie z tego starego coda klasy o nazwie wojska rakietowe

Napisane przez Yellgren w 19.02.2012 12:40

CTRL+F - Nie gryzie :)



enum { NONE = 0, grom,r_spado,wojska_rakietowe,r_saper,zmechanizowany,inzynier,zolnierz_mandzuko,r_snajper,matrioszka, delta,rangers,zielony,screaming,americ,gsg,soar,sas,royal}
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 130,115,130,115,210,100,120,100,140,110,130,140,110,130,120,110,120,150}
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.0,1.1,0.8,1.0,1.1,1.0,1.1,1.0,1.2,1.0,1.0,1.0,1.0,1.1,1.0,1.0,1.1,1.1}
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100,50,125,100,150,130,60,100,140, 120,130,120,110,110,100,100,100,150}
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Grom",
"Cichociemny",
"Wojska Rakietowe",
"Saper",
"Zmechanizowany",
"Inzynier",
"Partyzant",
"Snajper",
"Matrioszka (Premium)",

"Delta Force",
"Rangers",
"Zielony Beret",
"Screaming Eagles",
"All American",
"GSG-9",
"SOAR",
"SAS",
"Royal Air Force (Premium)"
};

#if defined MONEY_MOD
new gPlayerMoney[MAX+1];
#endif

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AK47 i Usp silna i szybka jednostka specjalna",
"Dostaje MP5 i Glock szybka jednostka posiada spadochron i ciche chodzenie",
"Dostaje RPG,Ump45 i Fiveseven powolna jednostka ale z duza sila razenia",
"Dostaje Dynamit,Miny,MAC10 i ELITE moze stawiac miny",
"Dostaje M249 szybka klasa z duzo iloscia armora i hp ma nieskonczona amunicji",
"Dostaje GALILA i p228 moze postawic dzialko",
"Dostaje AK47 i glock szybko jednostka z duzo ilosc hp posiada dynamit jest mniej widoczny",
"Dostaje AWP i deagle troche wiecej hp strzal z awp zabija zawsze",
"Dostaje M249 i usp wiecej hp armora i szybkosci klasa premium",

"Dostaje M4A1 i usp miny nie zadaja mu obrazen",
"Dostaje MP5 i glocka posiada wysoki skok i srednio ilosc hp",
"Dostaje GALILA i p228 moze zniknac na kilka sekund",
"Dostaje FAMASA i USP moze wejsc w furie",
"Dostaje AK47 i p90 posiada umiejetnosc pasywno lustrzane odbicie",
"Dostaje FAMASA i glock posiada granat ktory ma 1/3 szans na zabicie",
"Dostaje MP5 i deagle odnawia mu sie 5 hp co 3 sekundy",
"Dostaje UMP45 i P228 moze sie teleportowac PPM",
"Dostaje M4A1 i USP wiecej hp i armora szybka klasa , klasa premium"
}

new ilosc_apteczek_gracza[MAX+1];
new ilosc_rakiet_gracza[MAX+1];
new ilosc_min_gracza[MAX+1];
new ilosc_dynamitow_gracza[MAX+1];
new ilosc_skokow_gracza[MAX+1];

new g_maxplayers;
new gUserTempe[MAX+1];

#if defined SKLEP
new bool:iSklepikUse[MAX+1][11]
#endif
new SyncHudObj4;

new mdl_gib_build1,mdl_gib_build2,mdl_gib_build3,mdl_gib_build4

new bool:g_has_custom_model[MAX+1]
new g_player_model[MAX+1][32]  

static const g_szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }



#366902 Plugin na podmiane modeli.

Napisane przez Tarasek w 18.02.2012 19:08

Chyba nie ma dokładnie tego dco chcesz ale masz http://amxx.pl/topic...replacement-13/
  • +
  • -
  • 1


#366584 [ROZWIĄZANE] Hud target, co jest źle.?

Napisane przez Fili:P w 18.02.2012 11:58

To zamień:

new bool:czyVip = bool:(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)(tagrget);

Na:

new bool:czyVip[33];
czyVip[target] = (get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H);


Zamień:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[VIP : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target], czyVip ? "TAK" : "NIE"[target]);//

Na:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[VIP : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target], czyVip[target] ? "TAK" : "NIE");//

  • +
  • -
  • 1


#366546 [ROZWIĄZANE] Hud target, co jest źle.?

Napisane przez Fili:P w 18.02.2012 11:24

wywl to [target]
  • +
  • -
  • 1


#366007 Colobot - Czyli zaczynanie programowania

Napisane przez DarkGL w 17.02.2012 17:05

Czym jest Colobot ?
Według wikipedii

edukacyjna strategiczna gra czasu rzeczywistego z elementami programowania, wyprodukowana przez Epsitec i wydana w 2001 roku przez Alsyd. Jej kontynuacja pod nazwą Ceebot ukazała się w 2005 roku.
Program uzyskał rekomendację[1] Ministerstwa Edukacji i Nauki jako środek dydaktyczny na poziomie gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych w zakresie nauki tworzenia algorytmów oraz opanowania reguł programowania i składni typowych dla języków C++ i Java.


Oficjalna strona gry COLOBOT: A new 3D real time game of strategy and adventure
I kolejna strona na temat gry http://pl.wikibooks....t_nieoficjalnie

Jak możemy przeczytać jest to gra która może pomóc nam opanować reguły programowania oraz dać podstawy pod programowanie w C++ i Java

W Colobot mamy możliwość programowania robotów w języku C-BOT Pisząc o programowaniu mam na myśli zapisanie poleceń typu idź , leć , weź coś jeśli itp. C-BOT pozwala zapoznać się też z instrukcjami if , else , break , return oczywiście możemy w nim tworzyć zmienne funkcje itp. jak widać jest to dobra podstawa pod dalsze programowanie a to że odrazu widzimy efekty naszych prac stanowi bardzo dobrą motywacje więc jeśli masz młodszego brata czy siostrę zainteresuj go tą grą być może wkręci się w programowanie :)

Przykładowy kod:
extern void object::SzukTyt()
{

		object item; // deklaracja zmiennej

		item = radar(TitaniumOre); // znajdź położenie rudy tytanu
		goto(item.position); // idź do rudy tytanu
		grab(); // podnieś ją

		item = radar(Converter);
		goto(item.position);
		drop(); // upuść rudę tytanu
		move(-2.5); // cofnij się 2,5 metra

}

Tak dla ułatwienia kody do gry:
W celu wpisania kodów wciśnij klawisze Ctrl+Break. W lewym górnym narożniku ekranu wyświetli się pole tekstowe, w które można wpisać któryś z poniższych kodów. Po wpisaniu kodu należy wcisnąć klawisz ENTER. Ponowne wpisanie niektórych kodów dezaktywuje je.

winmission - wygrana misji
lostmission - przegrana misji
fullpower - naładowanie do pełna ogniwa elektrycznego, ostudzenie silnika i odnowienie osłony
fullenergy - naładowanie do pełna ogniwa elektrycznego
fullshield - naprawa osłony
fullrange - ochłodzenie reaktora
fly - umożliwia latanie
nolimit - możliwość wyższego wznoszenia się robotami latającymi i astronautą
addfreezer - silnik robota latającego dłużej się przegrzewa (dla każdego robota kod ten musi być wpisany osobno)
addhusky - zmniejsza wrażliwość osłony (czyli np. dłużej może być atakowany)
allresearch - wszystkie roboty są dostępne
allmission - wszystkie misje są dostępne
showsoluce - wszystkie rozwiązania misji są dostępne
invradar - mapa działa jak po wybudowaniu radaru
selectinsect - pozwala sterować wrogiem (lub zabezpieczonym robotem, np. w ćwiczeniach) tak jak zwykłym robotem
photo1 - swobodne oglądanie otoczenia kamerą "przyklejoną" do gruntu (obraz można przybliżać i oddalać za pomocą klawiszy [+] i [-] na klawiaturze numerycznej
photo2 - to samo, ale nie widać mapy ani panelu z informacjami o zaznaczonym robocie
Ponowne wpisanie photo1 lub photo2 wyłącza tryb przeglądania
showstat - wyświetlenie w rogu ekranu informacji technicznych: liczby klatek na sekundę, generowanych trójkątów i trybu graficznego
showpos - wyświetlenia w rogu ekranu pozycji aktywnego obiektu. Działa tylko przy włączonym showstat.

W czasie gry dostajemy pod klawiszem F1 mamy informacje o poleceniach itp.

Filmik z gry z przykładowym skryptem ;)
http://www.youtube.com/watch?v=PnxKO9j3018

Co robią instrukcje aim , fire i turn to się pewnie domyślacie :P

Download
www.darkgl.amxx.pl/Colobot_PL.rar
  • +
  • -
  • 18


#365789 [ROZWIĄZANE] Hud target, co jest źle.?

Napisane przez Fili:P w 17.02.2012 09:17

w 1 lini zamień tagrget na target
  • +
  • -
  • 1


#365398 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilkacją lokalna 3 klas. (wszystkie inne przeroblemu

Napisane przez fbang w 16.02.2012 14:50

Załączony plik  Desktop.rar   4,67 KB  50 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#364621 [ROZWIĄZANE] Awanse klas nie czyta klas

Napisane przez robaloss w 14.02.2012 21:06

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const grawitacja = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

zmienilem register class :D powinno byc git

jak nie bedzie dzialac to daj awanse jeszcze raz
  • +
  • -
  • 1


#364367 Nowe statystyki

Napisane przez Misiaczek ;c w 14.02.2012 15:09

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#364365 Nowe statystyki

Napisane przez Intex w 14.02.2012 15:04

QTM_CodMod.sma(765) : error 017: undefined symbol "f"
Bo żeś uciął if'a ;P

powinno być tam:
if(grawitacja_gracza[id] < limit_poziomu/2)

a masz

f(grawitacja_gracza[id] < limit_poziomu/2)


i wyrównaj linijki to nie będzie żadnych warningów :P
  • +
  • -
  • 1


#364324 Nowe statystyki

Napisane przez Intex w 14.02.2012 12:49

Idzie dodajesz wtedy to:


case 5:
{
if(grawitacja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
grawitacja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom grawitacji osiagniety");
}
  • +
  • -
  • 1


#364028 Edytowanie perku na klase

Napisane przez d0naciak w 13.02.2012 19:30

Pewnie kazdy wie co tutek prezentuje, edytowanie perku na klasy oczywiscie :D
No to tak, najpierw musimy zamienic to (znajduje sie w plugin_init())
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

na
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


Nad plugin_init szukamy to

new const perk_name[] = "Nazwa";
new const perk_desc[] = "Opis";

i zamieniamy na

new const nazwa[] = "nazwa";
new const opis[] = "opis";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 50;


Zmieniamy w plugin_init() to :

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

na to :

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

Ok, to co tera pokaze nie trzeba robic, lecz uporządkuje nasze *.sma
To
ma_perk


zamieniamy na
ma_klase


Tera czas na robote, która jest już wymagana.

public cod_perk_enabled(id)

zamieniamy na
public cod_class_enabled(id)


Oraz
public cod_perk_disabled(id)

trzeba zamienic na
public cod_class_disabled(id)


A takze
public cod_perk_used(id)

zamieniamy na
public cod_class_skill_used(id)


Jeżeli o czymś zapomniałem, proszę pisac śmiało, uwagi mile widziane :)
  • +
  • -
  • 8


#363468 Elektromagnes militarny

Napisane przez fbang w 12.02.2012 19:22

A idzie przerobić na klasę?

naturalnie :)
Spoiler

zmień sobie nazwę, staty itp.

@@

spóźniłem się :)
  • +
  • -
  • 1