Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

corel - zdjęcie

corel

Rejestracja: 11.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.04.2014 22:03
-----

Moje tematy

Nieznajome błędy w konsoli RCON + brak możliwości uruchomienia serwera, zero odzewu

07.03.2014 23:37

Witam, zgłaszam się do was niestety z problemem , otóż w konsoli mam strasznie dziwne errory ? A dokładniej wygląda to tak :
 

Last login: Fri Mar  7 23:28:01 2014 from akl17.rev.netart.pl
screen -R 
screen -R 
There are several suitable screens on:
	15606.cs3	(02/25/2014 03:54:07 PM)	(Detached)
	8160.cs1	(02/19/2014 01:45:25 PM)	(Detached)
	15395.KF_02	(02/17/2014 12:04:59 PM)	(Detached)
	15373.KF_01	(02/17/2014 12:04:57 PM)	(Detached)
	3470.KF_03	(02/17/2014 12:28:59 AM)	(Detached)
	3440.KF_04	(02/17/2014 12:28:56 AM)	(Detached)
	3394.L4D_01	(02/17/2014 12:28:54 AM)	(Detached)
	3344.L4D_02	(02/17/2014 12:28:48 AM)	(Detached)
	3308.L4D_03	(02/17/2014 12:28:45 AM)	(Detached)
	3260.L4D_04	(02/17/2014 12:28:41 AM)	(Detached)
	3224.L4D2_01	(02/17/2014 12:28:33 AM)	(Detached)
	3190.L4D2_02	(02/17/2014 12:28:29 AM)	(Detached)
	3156.L4D2_03	(02/17/2014 12:28:24 AM)	(Detached)
	3121.L4D2_04	(02/17/2014 12:28:21 AM)	(Detached)
Type "screen [-d] -r [pid.]tty.host" to resume one of them.

nie mogę sobie z tym poradzić, serwera nie idzie uruchomić w żaden sposób , wszystkie pluginy wyłączone (wgrany jest CoD). Na serwerze nie ma żadnych errorów jak i również żadnych logów, co strasznie utrudnia rozwiązanie problemu ;x Jeżeli ktoś się kiedyś z czymś takim spotkał to bardzo prosiłbym o pomoc. Wynagrodzę soczyście :)

Nie potrafię samodzielnie z silnika ZM wyrzucic podstawowego FB i SG

03.01.2014 01:14

Witam , otóż jak w temacie chciałem aby na serwerze Zombie (silnik Biohazard) po wybraniu broni dostawało się tylko HE granata , a nie wszystkie HE + FB + SG. Edytowałem sobie taki plugin

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define m_flNextAttack 83

public plugin_init()
{
 register_plugin("Blokada HE", "9", "QTM. Peyote");
 register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
 register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink2");
}

public client_PreThink(id)
{
 if(get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG )
 {
  set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 0.1 , 5)
 }
}
public client_PreThink2(id)
{
 if(get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE )
 {
  set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 0.1 , 5)
 }
}

który odziwo działał ale nie tak jak należy :) tzn nie można było wyrzucić flesha ani smoka ale można było wybrać . Natomiast mi zależy na tym aby w ogóle w menu nie można było wybrać FB i SG. Całkowicie je usunąć. Poniżej jeszcze zamieszczę silnik .

Oczywiście wynagrodzę pracę :)

Szukam mapy m.in zombie_torn oraz zombie_dust3_1b

01.01.2014 03:16

Witam , jak w temacie poszukuję bardzo starych i niestandardowych mapek takich jak :

zombie_torn

zombie_dust3_1b ,oraz

zombie_aztec2

osobiście nie mogłem ich znaleźć więc zwracam się do was o pomoc

[ROZWIĄZANE] Grawitacja nie działa jak należy (gryzie się z inną grawitacją)

30.12.2013 20:48

Witam , jak w temacie mam taki prosty plugin :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Grawitacja"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Autor"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}

public Poczatek_Rundy(){
    for(new i=1;i<33;i++){
        if(is_user_alive(i)){
            set_user_gravity(i,0.25)
            set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
            show_hudmessage(0, "Grawitacja zmniejszona, dobrze sie schowaj !") 
           
        }
    }
    set_task(15.0,"gravityoff",1);
}

public gravityoff(){
    for(new i=1;i<33;i++){
        if(is_user_alive(i)){
            set_user_gravity(i,1.0)
            set_hudmessage(255, 0, 0, 0.30, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
            show_hudmessage(0, "Grawitacja noramalna, zaczynamy gre !") 
        }
    }
}

I chodzi o to że gdy na serwerze gdy ludzie mają niestandardową grawitacje to niestety to nie działa. Przedstawie to na przykładzie serwera zombie mod :

podstawowa grawitacja - x

grawitacja zombie -x1

grawitacja z pluginu x2

Zaczyna się runda , każdy dostaje grawitacje x2 i tutaj wszystko jest ok , ale po 5 sekundach wybierany jest zombie i wtedy nie ma on grawitacji x2 tylko posiada x1 czyli taka jaką powinien mieć po po zakończeniu czasu pluginu . Natomiast po zakonczeniu czasu pluginu zombie posiada grawitacje x . W przypadku humana wszystko jest ok.

 

Czy ktoś potrafiłby to ogarnąć aby wszystko działało jak należy z grawitacją ? Jeżeli coś niejasne to proszę pisać bo miałem problem z wytłumaczeniem :D

Po x sekundach zostaje wybrany zombie

29.12.2013 02:05

Witam poszukuję prostego zombie , tzn bez zbędnych klas , zbędnych ammo packów , sklepików itp. Najprostszy gra typu ffa gdzie wszyscy przez pierwsze x sekund sa w ct i po x sekundach zostaje wybrany zombie(tt) .