~ odświeżam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mucio
Rejestracja: 11.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.03.2013 22:20
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 108
- Odwiedzin: 4 106
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#507516 Generuje zły steam ID graczą steam.
Napisane przez Mucio w 27.01.2013 18:16
#505760 Generuje zły steam ID graczą steam.
Napisane przez Mucio w 23.01.2013 19:59
#502779 Generuje zły steam ID graczą steam.
Napisane przez Mucio w 17.01.2013 22:27
Witam. Dlaczego niektórym graczom STEAM! generuje oto taki steam ID - STEAM_666:88:666
Problem wyjaśnia gdy zrestartuje serwer wtedy wszyscy mają poprawne Steam ID, ale za jakiś czas znów ustawiają się takie - STEAM_666:88:666.
Wiem, że jest to związane z dproto - wcześniej nie miałem takich problemów, mimo tego że dproto zawsze miałem na serwerze.
Mój dproto.cfg.
Problem wyjaśnia gdy zrestartuje serwer wtedy wszyscy mają poprawne Steam ID, ale za jakiś czas znów ustawiają się takie - STEAM_666:88:666.
Wiem, że jest to związane z dproto - wcześniej nie miałem takich problemów, mimo tego że dproto zawsze miałem na serwerze.
Mój dproto.cfg.
Spoiler
# General rule for modifying this file: # DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS # # ======================================================== # DPROTO CONFIGURATION # ======================================================== # LoggingMode: # 1 = Console # 2 = Log Files # 3 = Both LoggingMode = 2 # ======================================================== # AUTHID MANAGEMENT # ======================================================== # ClientID types (for cid_* options) # 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx) # 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx) # 3: STEAM_ by IP # 4: VALVE_ by IP # 5: Deprecated - client will be rejected # 6: reserved for future use # 7: HLTV # 8: STEAM_ID_LAN # 9: STEAM_ID_PENDING # 10: VALVE_ID_LAN # 11: VALVE_ID_PENDING # 12: STEAM_666:88:666 # Use these options to set authid's for clients # for HLTV (default is HLTV [7] ) cid_HLTV = 7 # for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] ) cid_NoSteam47 = 8 # for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] ) cid_NoSteam48 = 12 # For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1]) cid_Steam = 1 # Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id # REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example) # default is STEAM_ID_PENDGIND [9] cid_SteamPending = 9 # For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_RevEmu = 1 # For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_SC2009 = 1 # For players having old revEmu on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_OldRevEmu = 1 # For players having hCupa's SteamEmu on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_SteamEmu = 1 # For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_AVSMP = 1 # For SETTI ServerScanner # default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3] cid_Setti = 3 # For SXEI Clients # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_SXEI = 1 # EnableSXEIdGeneration (0 / 1) # Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client # Enable this only if you have sXeI server installed! EnableSXEIdGeneration = 0 # SC2009_RevCompatMode (0 / 1) # Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatibble with revEmu SC2009_RevCompatMode = 1 # SteamEmuCompatMode (0 / 1) # An analog for eSTEAMATiON's EnforceSteamEmuCompatIDMode option. # Affects only Old RevEmu and SteamEmu emulators. SteamEmuCompatMode = 1 # OldEstCompatMode (0 / 1) # Enables/Disables fix for steamids generated by eST in 0.3.1 version. # Set this to 1 if you want to make steamids generated by eST as in < 0.3.0 versions. OldEstCompatMode = 0 # IPGen_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by IP IPGen_Prefix1 = 0 # IPGen_Prefix2 (int) # STEAM_a:b:c # second prefix ( B) for authids generated by IP IPGen_Prefix2 = 4 # Native_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam) Native_Prefix1 = 0; # RevEmu_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009 SC2009_Prefix1 = 0; # RevEmu_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by RevEmu RevEmu_Prefix1 = 0; # OldRevEmu_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by old RevEmu OldRevEmu_Prefix1 = 0; # SteamEmu_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by SteamEmu SteamEmu_Prefix1 = 0; # SteamEmu_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam) AVSMP_Prefix1 = 0; # Setti_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner Setti_Prefix1 = 0; # SXEI_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients SXEI_Prefix1 = 0; # Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes! # ======================================================== # ATTACKS SUPRESSION # ======================================================== # FakePlayers_ConnectInitiationCheck (seconds) # Sets the time, in seconds, in which client should initiate # game session (in other words, send the "new" command) after it has # been connected. If client did not initiated game session, it will be marked as # fake and kicked. # Default is 6 seconds. # Use 0 to disable this check. FakePlayers_ConnectInitiationCheck = 6 # FakePlayers_ClientValidationCheck (seconds) # Sets the time, in seconds, in which client should answer to random unique command # sent by server. If client did not answered for this command, it will be marked as # fake and kicked. # Default is 8 seconds. # Use 0 to disable this check. FakePlayers_ClientValidationCheck = 8 # FakePlayers_AntiReconnect (0/1) # Enables detection of fakeplayers that reconnects quickly (every < 10 seconds) # before fake players checks have completed. # This check will work only if FakePlayers_ClientValidationCheck and # FakePlayers_ConnectInitiationCheck are enabled. # Default is 1 (ON) FakePlayers_AntiReconnect = 1 # FakePlayers_BanTime (minutes) # Dproto will ban IP spamming fakeplayers for time (in minutes) specified in this variable # use 0 for permanent ban # use negative vaules to disable ban (fake players will only be kicked) FakePlayers_BanTime = 120 # ======================================================== # OTHER STUFF # ======================================================== # DisableNativeAuth (0/1) # Disables valve/steam auth system. # For p.47 Based: Server will not connect to auth servers. # For All: Server will not call authorization functions. # This is a fix for startup freeze for old (p.47) servers. DisableNativeAuth = 0 # ServerInfoAnswerType (0/1) # Sets server answer type for query requests # 0 = New style (Source Engine) # 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients) # 2 = Hybrid mode - best solution for now, server is visible anywhere ServerInfoAnswerType = 2 # Game_Name (string) # Sets game name displayed for clients # If Game_Name is empty, native game name will be used Game_Name = # Enables fix for proper player id displaing on HLStats server monitoring # Enable this only if you have HLStats HLStatsPlayerIdFix = 0 # ExportVersion (0 / 1) # Enables/Disables exporting of dp_version cvar # 1 = dp_version cvar will be exported to server rules. It will be visible in server monitoring tools (like HLSW) # 0 = dp_version cvar will not be exported to server rules. ExportVersion = 1 # HLTVExcept_IP (ip addr) # HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprectaed) HLTVExcept_IP = 127.0.0.1
#367355 [ROZWIĄZANE] [unixstorm.org] Dany pakiet, a obsługa PS
Napisane przez Mucio w 19.02.2012 14:06
#364825 Unique KZ LJStats
Napisane przez Mucio w 15.02.2012 13:14
#364323 Unique KZ LJStats
Napisane przez Mucio w 14.02.2012 22:07
W plugins.ini mam tylko moda hideandseek.amxx i te dwa pluginy uq_jumpstats i nic więcej ponieważ robiłem reinstalacje i tylko to na razie zainstalowałem.
W logach nie ma nic co by Was zainteresowało.
Coś musi być z serwerem. Na moim ffa zainstalowałem chodziło perfekcyjnie, a tutaj działa ale nie liczy nikomu skoków, nie zapisuje.
~ odświeżam
~ odświeżam
W logach nie ma nic co by Was zainteresowało.
Coś musi być z serwerem. Na moim ffa zainstalowałem chodziło perfekcyjnie, a tutaj działa ale nie liczy nikomu skoków, nie zapisuje.
~ odświeżam
~ odświeżam
#347860 Program do taktyk - online - aby cały team tworzył taktyke
Napisane przez Mucio w 14.01.2012 15:24
Wydaje że w tym programie mogę rysować taktyki ale tylko dla siebie...
Głównie chodzi mi o to aby 4 moich znajomych weszło na taki serwer i cały czas online przesyłało im co tam się dzieje (to co ja rysuje), oni też mogą dokonywać swoich poprawek.
Jest tam coś takiego jak utworzenie własnego serwera ale nie potrafimy się razem i tak połączyć. Szukałem po stronach ale nic ciekawego nie znalazłem. Wie ktoś jak to zrobić lub poleca jakąś dobrą stronę?
~ odświeżam
Głównie chodzi mi o to aby 4 moich znajomych weszło na taki serwer i cały czas online przesyłało im co tam się dzieje (to co ja rysuje), oni też mogą dokonywać swoich poprawek.
Jest tam coś takiego jak utworzenie własnego serwera ale nie potrafimy się razem i tak połączyć. Szukałem po stronach ale nic ciekawego nie znalazłem. Wie ktoś jak to zrobić lub poleca jakąś dobrą stronę?
~ odświeżam
#338398 M Antirusher 2.6 alfa + graficzne linie na ziemi
Napisane przez Mucio w 22.12.2011 23:04
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Mucio
- Regulamin