PobierzKondycje(target, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
Pokazuje wszystkie punkty czyli od perku, od klasy i dodatkową. a
kondycja_gracza[target]
To tylko punkty przydzielone do klasy
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Raen
w 02.03.2014 13:31
Napisane przez Raen
w 21.02.2014 21:37
Napisane przez Raen
w 14.09.2013 09:15
Napisane przez Raen
w 24.08.2013 14:35
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && get_user_button(attacker) & IN_ATTACK2) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Napisane przez Raen
w 27.07.2013 19:25
Kolega wyżej Ci podał poprawnie, możesz też użyć np. koloru drużyny lub normalnego tekstu. Mi jakoś nie podoba się całe na zielono lecz sama nazwa "Perk:" na zielono a reszta normalnym tekstem, według mnie jest ładniej. Tutaj jak to powinno wyglądać:
ColorChat(id, GREEN, "Perk:^x01 %s.", nazwy_perkow[perk]);
ColorChat(id, GREEN, "Opis:^x01 %s.", opis_perku);
Napisane przez Raen
w 27.07.2013 17:09
Napisane przez Raen
w 27.07.2013 16:52
funkcja OpisPerku to jest coś około 540 linii, nie powiem Ci dokładnie bo nie mam czystego coda
zmieniasz konkretnie te dwie linijki:
client_print(id, print_chat, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_perku);
I to tyle, zmieni Ci się w podczas używania /perki i /perk.
Aby zmienić kolor używaj biblioteki colorchat
Napisane przez Raen
w 27.07.2013 16:43
public plugin_precache()
{
precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}
To jest funkcja odpowiedzialna za pobieranie plików w tym wypadku dźwięków, dodaj tutaj swoje dźwięki i zamień stare ścieżki do dźwięków na nowe które chcesz i powinno być wszystko ok
Napisane przez Raen
w 21.07.2013 10:45
Napisane przez Raen
w 17.07.2013 21:31
Napisane przez Raen
w 17.07.2013 17:10
Napisane przez Raen
w 17.07.2013 16:43
Napisane przez Raen
w 11.07.2013 20:25
Napisane przez Raen
w 05.07.2013 22:30
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ZyciE" #define TASK_SHOWMENU 12000 new gMyMenu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /buy", "show_menu_"); gMyMenu=menu_create("Jakie wybierasz BunnyHop?","cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu,"Auto BH");//item=0 menu_additem(gMyMenu,"item1");//item=1 menu_additem(gMyMenu,"item2");//item=2 menu_additem(gMyMenu,"item3");//item=3 } public mymenu(id){ menu_display(id, gMyMenu); return PLUGIN_HANDLED; } public show_menu_(tid){ new id=tid-TASK_SHOWMENU; new iTeam=get_user_team(id); new menu_id, keys; new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys ); if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) ) mymenu(id); else set_task(1.0, "show_menu_", tid); } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Wybrales auto BH"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Wybrales normalne BH"); } case 2:{ client_cmd(id, "say item 2"); } case 3:{ client_cmd(id, "say item 3"); } } menu_destroy ( menu ) return PLUGIN_HANDLED; }
Napisane przez Raen
w 30.06.2013 11:06