Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Raen - zdjęcie

Raen

Rejestracja: 09.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.12.2018 21:29
*****

#621807 HUD spectator + inteligencja + kondycja

Napisane przez Raen w 02.03.2014 13:31

PobierzKondycje(target, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);

 

Pokazuje wszystkie punkty czyli od perku, od klasy i dodatkową. a
 

kondycja_gracza[target] 

 

To tylko punkty przydzielone do klasy


  • +
  • -
  • 2


#618841 Dodanie danych do SQL w .cfg

Napisane przez Raen w 21.02.2014 21:37

Db to database, nazwa bazy mysql ;)


Co do tych danych do mysql odczytywanych z innego pliku to przerób je po prostu na cvary i zrób osobny plik z cvarami dla tego pluginu i będziesz mieć w pliku dane ;P

@Sorry za 2x post, może ktoś z wyższą rangą je połączyć?
  • +
  • -
  • 1


#571381 [ROZWIĄZANE] niewidzialnosc do X fragow

Napisane przez Raen w 14.09.2013 09:15

if(get_user_frags(id) != liczba fragów) {

kod na niewidzialnosc

}


  • +
  • -
  • 1


#566762 [ROZWIĄZANE] Zabicie nożem gracza z kevlarem

Napisane przez Raen w 24.08.2013 14:35

To jest kod na 1/1 z prawego ale myślę że dasz sobie radę :P
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && get_user_button(attacker) & IN_ATTACK2)
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#558827 Zielony opis oraz nazwy perku na say (silnik)

Napisane przez Raen w 27.07.2013 19:25

Kolega wyżej Ci podał poprawnie, możesz też użyć np. koloru drużyny lub normalnego tekstu. Mi jakoś nie podoba się całe na zielono lecz sama nazwa "Perk:" na zielono a reszta normalnym tekstem, według mnie jest ładniej. Tutaj jak to powinno wyglądać:

ColorChat(id, GREEN, "Perk:^x01 %s.", nazwy_perkow[perk]);
ColorChat(id, GREEN, "Opis:^x01 %s.", opis_perku);


  • +
  • -
  • 1


#558793 Jak wgrać własne dźwięki, m.in. levelup, start?

Napisane przez Raen w 27.07.2013 17:09

A jak odpalasz dźwięk? Domyślnie jest tak:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

Pokaz swoją linijkę ;)


  • +
  • -
  • 1


#558789 Zielony opis oraz nazwy perku na say (silnik)

Napisane przez Raen w 27.07.2013 16:52

funkcja OpisPerku to jest coś około 540 linii, nie powiem Ci dokładnie bo nie mam czystego coda ;)

zmieniasz konkretnie te dwie linijki:

client_print(id, print_chat, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_perku);

I to tyle, zmieni Ci się w podczas używania /perki i /perk.

Aby zmienić kolor używaj biblioteki colorchat :)


  • +
  • -
  • 1


#558785 Jak wgrać własne dźwięki, m.in. levelup, start?

Napisane przez Raen w 27.07.2013 16:43

public plugin_precache()
{    
    precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}

To jest funkcja odpowiedzialna za pobieranie plików w tym wypadku dźwięków, dodaj tutaj swoje dźwięki i zamień stare ścieżki do dźwięków na nowe które chcesz i powinno być wszystko ok :)


  • +
  • -
  • 1


#556936 [ROZWIĄZANE] problem z "format" i "read_argv"

Napisane przez Raen w 21.07.2013 10:45

na przykład tak:

public GetTresc(id)
{
    console_cmd(id, "messagemode tresc");

    new szText[64], tresc[64];
    read_argv(1,szText,63);
    format(tresc, 63, "%s", szText);
}


  • +
  • -
  • 2


#556220 Doświadczenie za pełen serwer

Napisane przez Raen w 17.07.2013 21:31

Widzę nie tylko ja o tym pomyślałem ;) Miałem gotowe ale nie miałem kiedy sprawdzić to zostawiłem i leży na dysku :) Również należy się plus za fatygę ;)


  • +
  • -
  • 1


#556157 [BARDZO PILNE] Serwer sam dodaje/przekierowywuje na inne ruskie serwery.

Napisane przez Raen w 17.07.2013 17:10

a plugins.ini metamoda? bo z tej obecnej listy można wywnioskować że wszystko jest okej :) Może ta "wtyczka" jest ukryta przed wyświetleniem na liście?


  • +
  • -
  • 1


#556150 [BARDZO PILNE] Serwer sam dodaje/przekierowywuje na inne ruskie serwery.

Napisane przez Raen w 17.07.2013 16:43

sprawdź pluginy metamoda, i podaj nam tu nazwy :)


  • +
  • -
  • 1


#554466 Jak zresetować statystyki wszystkich graczy zabujstwa zginięcia ilośc wydanyc...

Napisane przez Raen w 11.07.2013 20:25

csstats_reset 1 w konsoli serwera z tego co pamiętam.

Jeśli masz wszystkie flagi to możesz z serwera wykonać poprzez wpisanie w konsole amx_cvar csstats_reset 1


  • +
  • -
  • 1


#552558 [ROZWIĄZANE] Włączenie sklepu pod /buy

Napisane przez Raen w 05.07.2013 22:30

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Menu"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "ZyciE"

#define TASK_SHOWMENU 12000





new gMyMenu



public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_clcmd("say /buy", "show_menu_");

    

    gMyMenu=menu_create("Jakie wybierasz BunnyHop?","cbMyMenu");

    menu_additem(gMyMenu,"Auto BH");//item=0

    menu_additem(gMyMenu,"item1");//item=1

    menu_additem(gMyMenu,"item2");//item=2

    menu_additem(gMyMenu,"item3");//item=3



}

public mymenu(id){

    menu_display(id, gMyMenu);

    return PLUGIN_HANDLED;



}

public show_menu_(tid){

    new id=tid-TASK_SHOWMENU;

    new iTeam=get_user_team(id);



    new menu_id, keys;

    new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );



    if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )



        mymenu(id);

    else

        set_task(1.0, "show_menu_", tid);

}



public cbMyMenu(id, menu, item){

    switch(item){

        case 0:{

            client_cmd(id, "say Wybrales auto BH");

            

        }

        case 1:{

            client_cmd(id, "say Wybrales normalne BH");

            

        }

        case 2:{

            client_cmd(id, "say item 2");

        

        }

        case 3:{

            client_cmd(id, "say item 3");    

            

        }

    }

    menu_destroy ( menu )

    return PLUGIN_HANDLED;

}

  • +
  • -
  • 2


#550940 [ROZWIĄZANE] błąd podczas kompilacji pluginu

Napisane przez Raen w 30.06.2013 11:06

łap:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1