PobierzKondycje(target, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
Pokazuje wszystkie punkty czyli od perku, od klasy i dodatkową. a
kondycja_gracza[target]
To tylko punkty przydzielone do klasy
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez Raen
w 02.03.2014 13:31
Napisane przez Raen
w 21.02.2014 21:37
Napisane przez Raen
w 14.09.2013 09:15
Napisane przez Raen
w 24.08.2013 14:35
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && get_user_button(attacker) & IN_ATTACK2)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez Raen
w 27.07.2013 19:25
Kolega wyżej Ci podał poprawnie, możesz też użyć np. koloru drużyny lub normalnego tekstu. Mi jakoś nie podoba się całe na zielono lecz sama nazwa "Perk:" na zielono a reszta normalnym tekstem, według mnie jest ładniej. Tutaj jak to powinno wyglądać:
ColorChat(id, GREEN, "Perk:^x01 %s.", nazwy_perkow[perk]);
ColorChat(id, GREEN, "Opis:^x01 %s.", opis_perku);
Napisane przez Raen
w 27.07.2013 17:09
Napisane przez Raen
w 27.07.2013 16:52
funkcja OpisPerku to jest coś około 540 linii, nie powiem Ci dokładnie bo nie mam czystego coda ![]()
zmieniasz konkretnie te dwie linijki:
client_print(id, print_chat, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_perku);
I to tyle, zmieni Ci się w podczas używania /perki i /perk.
Aby zmienić kolor używaj biblioteki colorchat ![]()
Napisane przez Raen
w 27.07.2013 16:43
public plugin_precache()
{
precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}
To jest funkcja odpowiedzialna za pobieranie plików w tym wypadku dźwięków, dodaj tutaj swoje dźwięki i zamień stare ścieżki do dźwięków na nowe które chcesz i powinno być wszystko ok ![]()
Napisane przez Raen
w 21.07.2013 10:45
Napisane przez Raen
w 17.07.2013 21:31
Napisane przez Raen
w 17.07.2013 17:10
Napisane przez Raen
w 17.07.2013 16:43
Napisane przez Raen
w 11.07.2013 20:25
Napisane przez Raen
w 05.07.2013 22:30
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZyciE"
#define TASK_SHOWMENU 12000
new gMyMenu
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /buy", "show_menu_");
gMyMenu=menu_create("Jakie wybierasz BunnyHop?","cbMyMenu");
menu_additem(gMyMenu,"Auto BH");//item=0
menu_additem(gMyMenu,"item1");//item=1
menu_additem(gMyMenu,"item2");//item=2
menu_additem(gMyMenu,"item3");//item=3
}
public mymenu(id){
menu_display(id, gMyMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public show_menu_(tid){
new id=tid-TASK_SHOWMENU;
new iTeam=get_user_team(id);
new menu_id, keys;
new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );
if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )
mymenu(id);
else
set_task(1.0, "show_menu_", tid);
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_cmd(id, "say Wybrales auto BH");
}
case 1:{
client_cmd(id, "say Wybrales normalne BH");
}
case 2:{
client_cmd(id, "say item 2");
}
case 3:{
client_cmd(id, "say item 3");
}
}
menu_destroy ( menu )
return PLUGIN_HANDLED;
}
Napisane przez Raen
w 30.06.2013 11:06



Moja zawartość