Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zasepa - zdjęcie

zasepa

Rejestracja: 04.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.04.2018 11:42
-----

#214596 Explode

Napisane przez DarkGL w 10.02.2011 21:36

http://darkgl.pl/2014/01/24/explode/


stock explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen){
new iDo = 0;
new len = strlen(string);
new oLen = 0;
do
{
oLen += (1+copyc(output[iDo++],maxlen,string[oLen],character))
}
while(oLen < len && iDo < maxs)
}

działanie podobne do funkcji explode znanej z php

explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen)
string - nasz string
character - na podstawie jakie znaku ma dzielić
output - tablica do ktorej funkcja zwraca części podzielonego stringu
maxs - ile maksymalnie podziałów
maxlen - maksymalna długość jednej części



new out[3][64];
explode("Najlepsza klasa IA",' ',out,3,63)

out[0] => Najlepsza
out[1] => klasa
out[2] => IA
  • +
  • -
  • 17


#745777 [ROZWIĄZANE] Ustawienie flagi graczowi

Napisane przez _McHappy w 09.01.2018 21:47

Do ustawienia flag: https://amxx.pl/doku.../set-user-flags

Do usunięcia nadanych flag: https://amxx.pl/doku...move_user_flags

 

Dodatkowo spójrz na: https://amxx.pl/topi...zy/#entry744232

W pluginie jest zawarty sposób na pobieranie wielu parametrów z wiadomości na say.


  • +
  • -
  • 1


#737417 Zarządzanie słyszalnością dźwięków

Napisane przez _McHappy w 13.03.2017 19:16

Myślę, że ta funkcja będzie odpowiednia
https://forums.allie...ad.php?t=238457
  • +
  • -
  • 1


#734289 [ROZWIĄZANE] Tworzenie dodatków do metamod

Napisane przez DarkGL w 04.01.2017 09:42

Niestety myślę że taka dokumentacja nie zdała by egzaminu. Na moim githubie znajdziesz kod shella do metamod jeśli chcesz

 

https://github.com/DarkGL3/shell


  • +
  • -
  • 1


#734270 [ROZWIĄZANE] Index precache_model

Napisane przez Asiap w 03.01.2017 21:58

jak chcesz optymalniej to uzyj EngFunc_AllocString i set_pev_string


  • +
  • -
  • 1


#734232 [ROZWIĄZANE] Tworzenie dodatków do metamod

Napisane przez DarkGL w 02.01.2017 23:29

https://forums.allie...ad.php?t=206972

Generalnie musisz najlepiej samemu przeglądać kod istniejących modułów np. http://darkgl.pl/201...owloce-serwera/
  • +
  • -
  • 1


#734213 [ROZWIĄZANE] Tworzenie dodatków do metamod

Napisane przez DarkGL w 02.01.2017 20:52

C++ , C najlepiej znajomość asemblera i dekompilacji kodu, SDK Half-Life.
  • +
  • -
  • 2


#734241 [ROZWIĄZANE] Index precache_model

Napisane przez DarkGL w 03.01.2017 09:23

Nie pamiętam już sam z czego korzystałem :D

Jeśli jest tam użyty to warto.
  • +
  • -
  • 1


#734211 [ROZWIĄZANE] Index precache_model

Napisane przez DarkGL w 02.01.2017 20:50

Niestety nie jestem sobie w stanie przypomnieć czy engfunc pozwalał na coś takiego , sprawdź ten tutorial https://amxx.pl/topi...e-modeli-broni/jak coś znajdę więcej napisze w tym temacie :)
  • +
  • -
  • 1


#734240 [ROZWIĄZANE] Index precache_model

Napisane przez _McHappy w 03.01.2017 09:14

A co z uchwytem CD_HANDLE?
Btw - został on zastosowany w modyfikacji GHW_Weapon_Replacement (/modele, DarkGl'a).

Zastanawiam się tylko nad optymalnością...
  • +
  • -
  • 1


#733272 Zmiana nazwy tekstury w modelu

Napisane przez Epal w 12.12.2016 16:51

To jest proste:

1.Dekompilujesz model

2.Importujesz go np. do programu MilkShape 3D

3.Zaznaczasz modelu do którego jest przypisany model

4.W zakładce materials dodajesz to nową texture i przypisujesz do zaznaczonego modelu

5.Zastępujesz plik .smd


  • +
  • -
  • 2


#728552 Efekt porażenia

Napisane przez _McHappy w 25.07.2016 12:41

Jeżeli chodzi o pobieranie kordów lufy broni (bo tam efekt się zaczyna) to polecam przeanalizowanie tego pluginu

https://amxx.pl/topi...la-danej-broni/
  • +
  • -
  • 1


#728520 Golden AK .spr

Napisane przez rzeznik9871 w 23.07.2016 21:09

gosciu bez tego sprite'a nie odpalisz nawet gry polecam poszukac troche Half-Life/valve/sprites/dot.spr


  • +
  • -
  • 1


#728518 Efekt porażenia

Napisane przez Master Yoga w 23.07.2016 20:41

Z porażeniem najbardziej kojarzy mi sie sprites piorunu.
Co do rozwiązania problemu:
1. Musisz uchwycić jakieś zdarzenie np. Ham_TakeDamage ( w zależności od tego w jakim momencie chcesz ukazać w/w efekt.
2. Następnie musisz pobrać położenie obu graczy bądź położenie bytów ( tutaj. broni )
3. Teraz pozostaje ci tylko wyświetlić sprite'a. Wspomógł bym cie w tym miejscu gotową funkcja lecz jestem na telefonie, więc musisz albo sam poszukać albo spróbować coś wykombinować sam.

Powodzenia :)
  • +
  • -
  • 2


#727898 Tabelka score

Napisane przez Ogen Dogen w 02.07.2016 01:21

Tylko z poziomu klienta, czyli jeżeli sam sobie podmienisz tekstury itd.

Z poziomu serwera możesz tylko manipulować danymi, które tam są czyli fragi, zgony, ew. status ustawić (vip/bomb/dead).


  • +
  • -
  • 1