Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Efekt porażenia


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 zasepa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 22.07.2016 12:22

Witam

Potrzebuje zrobić by przy strzelaniu od mojego końca lufy do miejsca w które strzeliłem, czyli do miejsca na graczu pokazał się efekt porażenia. Ma być on widoczny chwile na całej długości. Efekt hmm myślę że biała linia wystarczy. No chyba ze macie gdzieś takie fajne efekty sprites przypominające porażenie. :)

I do tego mam pytanie jak ogarnąć to aby ten efekt tak wyświetlać?

Proszę o pomoc

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#2 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 23.07.2016 20:41

Z porażeniem najbardziej kojarzy mi sie sprites piorunu.
Co do rozwiązania problemu:
1. Musisz uchwycić jakieś zdarzenie np. Ham_TakeDamage ( w zależności od tego w jakim momencie chcesz ukazać w/w efekt.
2. Następnie musisz pobrać położenie obu graczy bądź położenie bytów ( tutaj. broni )
3. Teraz pozostaje ci tylko wyświetlić sprite'a. Wspomógł bym cie w tym miejscu gotową funkcja lecz jestem na telefonie, więc musisz albo sam poszukać albo spróbować coś wykombinować sam.

Powodzenia :)
  • +
  • -
  • 2

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++


#3 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 24.07.2016 11:31

Dziękuje za odpowiedź.

1. Z tym to nie ma problemu .

2. Własnie tu jest problem jak pobrać położenie trzymanej broni?

3. Coś znalazłem co wyświetla spritesa pomiędzy dwoma położeniami.

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#4 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 24.07.2016 12:15

GetUserWeapon(id,&wid=0)
{
	const m_pActiveItem = 373
	const m_iId = 43
	if(!is_user_alive(id) || pev_valid((wid = get_pdata_cbase(id,m_pActiveItem,5))) != 2)	return 0
	
	return get_pdata_int(wid,m_iId,4)
}
W/w funkcja poprzez referencje zwraca id trzymanego bytu.
Co do pobrania położenia możemy tutaj posłużyć się fakemetą.
New Float:Origin[3];
Pev(id_bytu, pev_origin, Origin)
Działaj! :)

P.S tapane z tel
  • +
  • -
  • 1

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++


#5 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 24.07.2016 20:13

Ta twoja funkcja zwraca  id ale przy pobieraniu kordów to ... kaszana

kordy X: 1155980943, Y: -1024466344, Z: 1133118464

w mapie to wychodzą ze środka mapy. :(


  • +
  • -
  • 0

#6 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:166
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 24.07.2016 22:24

ale skoro chcesz tylko podczas strzelania to najlepiej pobrac pozycje gracza oraz pozacje na ktora patrzy

 

new Float:OriginA[3],Float:OriginB[3]

get_user_origin(id,OriginA)

get_user_origin(id,OriginB,1)

 

w wtedy miedzy tymi 2 stworzyc efekt na co brac kordy broni skoro i tak sama nie potrafi strzelac ^^

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.07.2016 12:34

rzeznik9871.... rozwaliłeś mi mózg :D. Pomyśl. Ja strzelam czy broń? Skoro broń strzela to piorun musi lecieć z broni a nie ze mnie.
  • +
  • -
  • 0

#8 _McHappy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 25.07.2016 12:41

Jeżeli chodzi o pobieranie kordów lufy broni (bo tam efekt się zaczyna) to polecam przeanalizowanie tego pluginu

https://amxx.pl/topi...la-danej-broni/
  • +
  • -
  • 1
b_350_20_19FF07_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_19FF07_000000_FFFFFF.png

#9 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.07.2016 20:55

Zaadaptowałem to z tego pluginu lecz pobiera kordy nie tego co trzeba. chyba jakieś losuje bo one sa w mapie. A nie przy graczu.

Wiec trudno ale będzie z pozycji gracza a nie broni.

Dziękuje za pomoc


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych