Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MegatrOn - zdjęcie

MegatrOn

Rejestracja: 04.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.06.2016 18:56
-----

Moje tematy

Odradzanie sie na nemesis i survivor

11.06.2016 15:11

Witam, posiadam zp 4.3 mam plugin do auto respawnu. Chciałbym by zombie nie było odradzane na trybach survivor nemesis i plague.

Oraz gdy ktoś wchodzi na serwer podczas tych trybów by również go nie odradzało. Ma tylko odradzać na zwykłych rundach. Da się to gdzieś ustawić czy trzeba w pluginie do respawnu?

Zmiana klasy na premium

05.06.2016 19:01

Witam posiadam klasę która ma 3 skoki. Chciałbym dodać ją na flagę by była ona klasą premium. Obojętnie jaka flaga. Próbowałem za pomocą poradników na amxx ale niestety coś mi nie idzie. Proszę o pomoc. Podaję sma klasy ;)

 

 

/*
Multijump addon by twistedeuphoria
Plagued by Dabbi
Classed by B!gBud
 
CVARS:
zp_tight_jump 2 (Default)
 
*/
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
 
new jumpznum[33] = 0
new bool:dozjump[33] = false
new cvar_jumps
new g_zclass_tight
 
// Tight Zombie Atributes
new const zclass_name[] = { "Jumper Zombie" } // name
new const zclass_info[] = { "2 Skoki" } // description
new const zclass_model[] = { "zombie" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
const zclass_health = 1900 // health
const zclass_speed = 260 // speed
const Float:zclass_gravity = 0.8 // gravity
const Float:zclass_knockback = 1.5 // knockback
 
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Class Tight", "1.0c", "MultiJump by twistedeuphoria, Plagued by Dabbi, Classed by B!gBud")
cvar_jumps = register_cvar("zp_tight_jump","2")
}
 
public plugin_precache()
{
g_zclass_tight = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}
 
public client_putinserver(id)
{
jumpznum[id] = 0
dozjump[id] = false
}
 
public client_disconnect(id)
{
jumpznum[id] = 0
dozjump[id] = false
}
 
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_tight) return PLUGIN_CONTINUE
 
new nzbut = get_user_button(id)
new ozbut = get_user_oldbutton(id)
if((nzbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(ozbut & IN_JUMP))
{
if (jumpznum[id] < get_pcvar_num(cvar_jumps))
{
dozjump[id] = true
jumpznum[id]++
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
if((nzbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
jumpznum[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PostThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_tight) return PLUGIN_CONTINUE
 
if(dozjump[id] == true)
{
new Float:vezlocityz[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
vezlocityz[2] = random_float(265.0,285.0)
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
dozjump[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

 

 

 

ZP 4.3 Frost Granat

02.06.2016 17:55

Witam, mam pytanie mam zp 4.3 i gry zombie zostanie zamrozone to nie mozna zadawać mu obrażeń. Szukam od 2 dni gdzie to zmienić i nie mam pojęcia. Chcę by zamrozone zombie otrzymywalo obrazenia od ludzi.

Szukam pluginu wymuszenie CT

30.05.2016 16:46

Witam, czy istnieje na forum plugin który wymusza bycie w CT NA KAŻDY START NOWEJ RUNDY? Tzn że jak zaczyna się runda każdy jest w CT.