Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dz!Ku:P - zdjęcie

Dz!Ku:P

Rejestracja: 02.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.06.2012 20:49
-----

#414361 Prośba o kilka perkow

Napisane przez Bombka w 25.05.2012 23:48

Witam prosiłbym o zrobienie poniższych perków. 1 zrobiony perk = sie 1 + .Z gory dziękuję


Perki :


Ciemne okulary: Odporność na flashe.
Policeman Set: Dostaje wszystkie pistolety (Jednoreczne) i masz 20 DmG do nich.
Bankier : Dostajesz co runde 10000$
Twarde Ciało: Działaja tylko na ciebie obrazenia w głowę
Tarcza Swat : Nie działaja na Ciebie rakiety , miny , 1/1 z HE ,Kosy,AWP,SCOUT
Miecz Gwałtu : 1/1 z kosy +60 kondycji
Podwojna Łuska : Twoje obrazenia sa zwiekszone x2
Potrojna Łuska : Twoje obrazenia sa zwiekszone x3
Zestaw Szturmowca: 2 rakiety + 30 inta
Ogniste Naboje : podpalasz przeciwnika na 10s i zadaje od 5 do 25 dmg szansa na podpalenie 1/4
Tajemnica CT: Dostajesz M4A1 + ubranie ct + 30 hp za fraga
Tajemnica TT: Dostajesz AK47 + ubranie TT + 30 hp za fraga

Ref
  • +
  • -
  • 2


#414450 Prośba o kilka perkow

Napisane przez Bombka w 26.05.2012 10:13

Ref...
  • +
  • -
  • 1


#415206 Prosze o Perki Pilne

Napisane przez Bombka w 27.05.2012 21:46

Siemanko zrobi ktos kilka perkow za kazdy bedzie + z gory dziekuje



Policeman Set: Dostaje wszystkie pistolety (Jednoreczne) i masz 20 DmG do nich.
Bankier : Dostajesz co runde 10000$
Twarde Ciało: Działaja tylko na ciebie obrazenia w głowę
Tarcza Swat : Nie działaja na Ciebie rakiety , miny , 1/1 z HE ,Kosy,AWP,SCOUT
Miecz Gwałtu : 1/1 z kosy +60 kondycji
Zestaw Szturmowca: 2 rakiety + 30 inta
Tajemnica CT: Dostajesz M4A1 + ubranie ct + 30 hp za fraga
Tajemnica TT: Dostajesz AK47 + ubranie TT + 30 hp za fraga
  • +
  • -
  • 1


#415952 Prosze o Perki Pilne

Napisane przez Bombka w 30.05.2012 16:28

No proszę o zrobienie za każdy dam + :)
  • +
  • -
  • 1


#401103 CoD MoD By Acer

Napisane przez Acer w 24.04.2012 14:59

Witam chciałbym wam zaprezentować paczkę z awansami, questami, oraz innymi bajerami. ;)


Dołączona grafika

Plugins-codmod.ini:

;Call of Duty Mod
awanse_frakcjec.amxx
COD_Hudinfo.amxx
expogodzinach.amxx
OddajPerk.amxx
cod_nagrody_exp.amxx
prefixy_cod.amxx
cod_quests.amxx
cod_adminmenu.amxx
systemmonet.amxx debug
systemmonet_komendyadmina.amxx
systemmonet_sklep.amxx
;Klasy
codclass_admiral.amxx
codclass_eliteadmiral.amxx
codclass_air.amxx
codclass_airman.amxx
codclass_csi.amxx
codclass_lol.amxx
codclass_soar.amxx
codclass_amadeusz.amxx
codclass_elitarnyamadeusz.amxx
codclass_Bombardier.amxx
codclass_elitarnybomb.amxx
codclass_cichociemny.amxx
codclass_elitarnycichociemny.amxx
codclass_Czolgista.amxx
codclass_Elitarnyczolgista.amxx
codclass_deaglesniper.amxx
codclass_elitarnydeaglesnajper.amxx
codclass_elektryk.amxx
codclass_elitarnyelektryk.amxx
codclass_fight.amxx
codclass_elitarnyfigher.amxx
codclass_invisible.amxx
codclass_invisibleman.amxx
codclass_inzynier.amxx
codclass_mechatronik.amxx
codclass_koksu.amxx
codclass_harcorowykoksu.amxx
codclass_nozwnik.amxx
codclass_dres.amxx
codclass_podkapitan.amxx
codclass_kapitan.amxx
codclass_pulkownik.amxx
codclass_general.amxx
codclass_saper.amxx
codclass_elitesaper.amxx
codclass_sas.amxx
codclass_swat.amxx
codclass_sierzant.amxx
codclass_wartownik.amxx
codclass_snajper.amxx
codclass_elitesnajper.amxx
codclass_spryciarz.amxx
codclass_kosiarz.amxx
codclass_technik.amxx
codclass_technikmechatronik.amxx
codclass_terrorysta.amxx
codclass_umarly.amxx
codclass_zombie.amxx
codclass_worm.amxx
codclass_zlodziej.amxx
;Perki
codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_autodestrukcja.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_dynamit.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_maksymalneskupienie.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tarczaswat.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx
codperk_awpscope.amxx
codperk_dzialkostraznicze.amxx
codperk_lowcaheadow.amxx
codperk_kreatyna.amxx
codperk_plonacenaboje.amxx
codperk_bazooker.amxx
codperk_bronamadeusza.amxx
codperk_deaglesniper.amxx
codperk_deaglowiec.amxx
codperk_fartgogusia.amxx
codperk_kostiumspidermana.amxx
codperk_lowcaheadow.amxx
codperk_m4.amxx
codperk_mrocznekule.amxx
codperk_narzedziagranatnika.amxx
codperk_ogon.amxx
codperk_pociskioslabiajace.amxx
codperk_spowalniacz.amxx

Plugins.ini

; AMX Mod X plugins
; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx  ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx  ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
amxbans_core.amxx debug
amxbans_main.amxx debug
; Basic
admincmd.amxx  ; basic admin console commands
adminhelp.amxx  ; help command for admin console commands
adminslots.amxx  ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
; Menus
menufront.amxx  ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx  ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx  ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx  ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx  ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx  ; Menus for commands/cvars organized by plugin
; Chat / Messages
adminchat.amxx  ; console chat commands
antiflood.amxx  ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx  ; displays a scrolling message
imessage.amxx  ; displays information messages
adminvote.amxx  ; vote commands
; Map related
;nextmap.amxx  ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx  ; allows to vote for next map
timeleft.amxx  ; displays time left on map
; Configuration
pausecfg.amxx  ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx  ; allows to manage stats plugins via menu and commands
; Counter-Strike
;restmenu.amxx  ; restrict weapons menu
statsx.amxx  ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx  ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
; Custom - Add 3rd party plugins here
0_hp_bug.amxx
afkbombtransfer.amxx
abd.amxx
ban_names.amxx
cytaty.amxx
anti_sayEN.amxx
ad_manager.amxx
c4timer.amxx
grenade_trail.amxx
no_he_damage.amxx
hpk.amxx
ReasonKicker.amxx
reklama.amxx
IP.amxx
poprawne_rate.amxx
descriptive_fire_in_the_hole.amxx
TotalTimeConnection.amxx
zakaz_rekl.amxx
dontsayips.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
ptb.amxx
galileo.amxx
ultimate_sounds.amxx

Dołączona grafika

Codmod.cfg:
//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------
cod_killxp 100 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 75 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 401 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 20 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
//CVARY zalecane
//--------------
sv_maxspeed 9999
cod_law_damage "50.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "10" - ile rakiet posiada bazuka
cod_law_damagee "110.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radiuse "300.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rocketse "10" - ile rakiet posiada bazuka

cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)
	   
cod_coins_kill "1"	    // ilosc monet do dodania za zabojstwo
cod_coins_kill_vip "2"    // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa
cod_coins_kill_hs "3"	 // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem
cod_coins_kill_hs_vip "5" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa
cod_coins_planted "3"	 // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby
cod_coins_planted_vip "5" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa
cod_coins_defused "3"	 // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby
cod_coins_defused_vip "5" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa
	   
cod_coins_rescue_hostage "1"	 // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika
cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa
cod_coins_kill_hostage "2"	   // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika
cod_coins_kill_hostage_vip "1"   // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa
cod_savetype "2" // korzysta z ustawien głównego CoDa
cod_exp1 "500" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cod_exp2 "400" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cod_exp3 "300" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce
cod_prefix 3

inzynier_percent 10
inzynier_health 600
inzynier_damage 30.0
inzynier_percente 5
inzynier_healthe 450
inzynier_damagee 40.0

inzynier_percenta 15
inzynier_healtha 700
inzynier_damagea 40.0
inzynier_percentq 20
inzynier_healthq 500
inzynier_damageq 50.0
bazooker_damage "120.0"
bazooker_radius "250.0"
bazooker_rockets "15"

W codzie zawarte są modyfikacje:
- System awansów
- System questów/misji
- System monet
- Sklep za monety i $
- System frakcji
- 2 perki

Mam nadzieję że komuś przyda się paczka ;)

Dołączona grafika

Download:

http://www65.zippysh...229/cstrike.zip

Jeżeli link by wygasł pisać na gg: 37743371 lub na PW na forum ;)


#404016 Prosba o klase

Napisane przez radim w 30.04.2012 15:11

Łap. Flaga "t" z he i kosy PPM 1/1. Chcesz na 1/1, usuń:
damage > 20.0

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#257586 Awanse klas

Napisane przez Goliath w 10.06.2011 19:48

Na prośbę jednego z użytkowników zrobiłem system awansowania klas. Doszedłem do tego drogą prób i błędów, więc kod może nie być w pełni optymalny, ale przynajmniej działa Dołączona grafika.

Uwaga! Wymagana znajomość pojęcia "kompilacja lokalna". Jeżeli nie wiesz, co to jest, odwiedź ten temat - http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/

1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Do zmiennych globalnych dodajemy:
new awanse[MAX_ILOSC_KLAS+1][3], awansuje_do[MAX_ILOSC_KLAS+1], awansuje_z[MAX_ILOSC_KLAS+1];
new ilosc_awansow;

3. Na koniec pliku dopisujemy:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;

pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);

return ilosc_klas;
}

public ZnajdzAwans(Z, Do)
{
new Return;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][0] == Z && awanse[i][1] == Do)
{
Return = i;
break;
}
}
return Return;
}

public JestAwansem(klasa)
{
new bool:jest;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][1] == klasa)
{
jest = true;
break;
}
}
return jest;
}

4. Do publica plugin_natives dodajemy:
register_native("cod_register_advance", "ZarejestrujAwans");

5. Zmieniamy public WybierzKlase na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

new klasa[50], dana_klasa, numer[10];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
dana_klasa = i;

for(; ;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
num_to_str(dana_klasa, numer, 9);
menu_additem(menu, klasa, numer);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

6. Zmieniamy public WybierzKlase_Handle na:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], name[65], acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 64, name, 64, callback)
item = str_to_num(data);

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

7. W publicu SprawdzPoziom, po ZapiszDane(id), dopisujemy:
	if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}

Jeżeli chcesz, aby na nową klasę przechodził poziom, exp, statystyki itd., zastąp w/w funkcję tą:
		if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
new temp_int = inteligencja_gracza[id], temp_zdr = zdrowie_gracza[id], temp_kon = kondycja_gracza[id], temp_wyt = wytrzymalosc_gracza[id], temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
poziom_gracza[id] = temp_lvl;
doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp;
wytrzymalosc_gracza[id] = temp_wyt;
zdrowie_gracza[id] = temp_zdr;
kondycja_gracza[id] = temp_kon;
inteligencja_gracza[id] = temp_int;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}

8. Zapisujemy i kompilujemy plik. Otwieramy plik include/codmod.inc. Dopisujemy na koniec tego pliku to, a następnie go zapisujemy:
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

9. Wszystko jest już gotowe, ale nie mamy zdefiniowanych żadnych awansów. Teraz się tym zajmiemy. Zacznę od omówienia parametrów natywu cod_register_advance.
z_klasy - id klasy, kt&#243;ra ma awansować w tą klasę,
od_levela - wymagany level do awansu,
Reszta parametr&#243;w nie r&#243;żni się od tych z cod_register_class
10. Klasę, w którą będzie się awansować tworzymy praktycznie tak samo, jak zwykłą. Musimy tylko użyć natywu cod_register_advance, zamiast cod_register_class. Użycie natywu wygląda tak:
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 60, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

I teraz w stworzoną przez nas klasę, będzie awansować inna klasa - Snajper, po osiągnięciu 60 poziomu. A to plik .sma przykładowej klasy - Elitarnego Snajpera:
Załączony plik  codawans_elitesnajper.sma   1,4 KB  1787 Ilość pobrań
  codawans_elitesnajper.amxx

Gotowiec:
Załączony plik  awanse.sma   41,62 KB  1675 Ilość pobrań
  awanse.amxx

Dodatki/alternatywne wersje:
- Wersja kompatybilna z frakcjami DarkGL'a - http://amxx.pl/topic...post__p__262120
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie - http://amxx.pl/topic...post__p__259522
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie (jeżeli mamy wgrane frakcje) - http://amxx.pl/topic...post__p__262954
- Informacje o awansach w menu /klasy - http://amxx.pl/topic...post__p__263164

Mam nadzieję, że coś zrozumieliście i nie będziecie mieli problemów ze zrobieniem tego na swoim CoD'zie Dołączona grafika.
  • +
  • -
  • 75