Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dz!Ku:P
Rejestracja: 02.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.06.2012 20:49





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 37
- Odwiedzin: 1 779
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bartoszyce
Kontakt
-4
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Dz!Ku:P nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#414361 Prośba o kilka perkow
Napisane przez Bombka
w 25.05.2012 23:48
Witam prosiłbym o zrobienie poniższych perków. 1 zrobiony perk = sie 1 + .Z gory dziękuję
Perki :
Ciemne okulary: Odporność na flashe.
Policeman Set: Dostaje wszystkie pistolety (Jednoreczne) i masz 20 DmG do nich.
Bankier : Dostajesz co runde 10000$
Twarde Ciało: Działaja tylko na ciebie obrazenia w głowę
Tarcza Swat : Nie działaja na Ciebie rakiety , miny , 1/1 z HE ,Kosy,AWP,SCOUT
Miecz Gwałtu : 1/1 z kosy +60 kondycji
Podwojna Łuska : Twoje obrazenia sa zwiekszone x2
Potrojna Łuska : Twoje obrazenia sa zwiekszone x3
Zestaw Szturmowca: 2 rakiety + 30 inta
Ogniste Naboje : podpalasz przeciwnika na 10s i zadaje od 5 do 25 dmg szansa na podpalenie 1/4
Tajemnica CT: Dostajesz M4A1 + ubranie ct + 30 hp za fraga
Tajemnica TT: Dostajesz AK47 + ubranie TT + 30 hp za fraga
Ref
Perki :
Ciemne okulary: Odporność na flashe.
Policeman Set: Dostaje wszystkie pistolety (Jednoreczne) i masz 20 DmG do nich.
Bankier : Dostajesz co runde 10000$
Twarde Ciało: Działaja tylko na ciebie obrazenia w głowę
Tarcza Swat : Nie działaja na Ciebie rakiety , miny , 1/1 z HE ,Kosy,AWP,SCOUT
Miecz Gwałtu : 1/1 z kosy +60 kondycji
Podwojna Łuska : Twoje obrazenia sa zwiekszone x2
Potrojna Łuska : Twoje obrazenia sa zwiekszone x3
Zestaw Szturmowca: 2 rakiety + 30 inta
Ogniste Naboje : podpalasz przeciwnika na 10s i zadaje od 5 do 25 dmg szansa na podpalenie 1/4
Tajemnica CT: Dostajesz M4A1 + ubranie ct + 30 hp za fraga
Tajemnica TT: Dostajesz AK47 + ubranie TT + 30 hp za fraga
Ref
#414450 Prośba o kilka perkow
Napisane przez Bombka
w 26.05.2012 10:13
#415206 Prosze o Perki Pilne
Napisane przez Bombka
w 27.05.2012 21:46
Siemanko zrobi ktos kilka perkow za kazdy bedzie + z gory dziekuje
Policeman Set: Dostaje wszystkie pistolety (Jednoreczne) i masz 20 DmG do nich.
Bankier : Dostajesz co runde 10000$
Twarde Ciało: Działaja tylko na ciebie obrazenia w głowę
Tarcza Swat : Nie działaja na Ciebie rakiety , miny , 1/1 z HE ,Kosy,AWP,SCOUT
Miecz Gwałtu : 1/1 z kosy +60 kondycji
Zestaw Szturmowca: 2 rakiety + 30 inta
Tajemnica CT: Dostajesz M4A1 + ubranie ct + 30 hp za fraga
Tajemnica TT: Dostajesz AK47 + ubranie TT + 30 hp za fraga
Policeman Set: Dostaje wszystkie pistolety (Jednoreczne) i masz 20 DmG do nich.
Bankier : Dostajesz co runde 10000$
Twarde Ciało: Działaja tylko na ciebie obrazenia w głowę
Tarcza Swat : Nie działaja na Ciebie rakiety , miny , 1/1 z HE ,Kosy,AWP,SCOUT
Miecz Gwałtu : 1/1 z kosy +60 kondycji
Zestaw Szturmowca: 2 rakiety + 30 inta
Tajemnica CT: Dostajesz M4A1 + ubranie ct + 30 hp za fraga
Tajemnica TT: Dostajesz AK47 + ubranie TT + 30 hp za fraga
#415952 Prosze o Perki Pilne
Napisane przez Bombka
w 30.05.2012 16:28
#401103 CoD MoD By Acer
Napisane przez
Acer
w 24.04.2012 14:59
Witam chciałbym wam zaprezentować paczkę z awansami, questami, oraz innymi bajerami. 

Plugins-codmod.ini:
Plugins.ini

Codmod.cfg:
W codzie zawarte są modyfikacje:
- System awansów
- System questów/misji
- System monet
- Sklep za monety i $
- System frakcji
- 2 perki
Mam nadzieję że komuś przyda się paczka

Download:
http://www65.zippysh...229/cstrike.zip
Jeżeli link by wygasł pisać na gg: 37743371 lub na PW na forum


Plugins-codmod.ini:
;Call of Duty Mod awanse_frakcjec.amxx COD_Hudinfo.amxx expogodzinach.amxx OddajPerk.amxx cod_nagrody_exp.amxx prefixy_cod.amxx cod_quests.amxx cod_adminmenu.amxx systemmonet.amxx debug systemmonet_komendyadmina.amxx systemmonet_sklep.amxx ;Klasy codclass_admiral.amxx codclass_eliteadmiral.amxx codclass_air.amxx codclass_airman.amxx codclass_csi.amxx codclass_lol.amxx codclass_soar.amxx codclass_amadeusz.amxx codclass_elitarnyamadeusz.amxx codclass_Bombardier.amxx codclass_elitarnybomb.amxx codclass_cichociemny.amxx codclass_elitarnycichociemny.amxx codclass_Czolgista.amxx codclass_Elitarnyczolgista.amxx codclass_deaglesniper.amxx codclass_elitarnydeaglesnajper.amxx codclass_elektryk.amxx codclass_elitarnyelektryk.amxx codclass_fight.amxx codclass_elitarnyfigher.amxx codclass_invisible.amxx codclass_invisibleman.amxx codclass_inzynier.amxx codclass_mechatronik.amxx codclass_koksu.amxx codclass_harcorowykoksu.amxx codclass_nozwnik.amxx codclass_dres.amxx codclass_podkapitan.amxx codclass_kapitan.amxx codclass_pulkownik.amxx codclass_general.amxx codclass_saper.amxx codclass_elitesaper.amxx codclass_sas.amxx codclass_swat.amxx codclass_sierzant.amxx codclass_wartownik.amxx codclass_snajper.amxx codclass_elitesnajper.amxx codclass_spryciarz.amxx codclass_kosiarz.amxx codclass_technik.amxx codclass_technikmechatronik.amxx codclass_terrorysta.amxx codclass_umarly.amxx codclass_zombie.amxx codclass_worm.amxx codclass_zlodziej.amxx ;Perki codperk_adrenalina.amxx codperk_apteczka.amxx codperk_autodestrukcja.amxx codperk_awpsnajper.amxx codperk_butykomandosa.amxx codperk_butysnajpera.amxx codperk_butyszturmowego.amxx codperk_dynamit.amxx codperk_eliminatorrozrzutu.amxx codperk_fartstrzelca.amxx codperk_kamizelkanasa.amxx codperk_kamuflaz.amxx codperk_maksymalneskupienie.amxx codperk_modulodrzutowy.amxx codperk_morfina.amxx codperk_nabojekapitana.amxx codperk_nabojeninjy.amxx codperk_nabojepulkownika.amxx codperk_nanokamizelka.amxx codperk_notatkikapitana.amxx codperk_notatkininjy.amxx codperk_notatkisapera.amxx codperk_nozkomandosa.amxx codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx codperk_pancerzneomexowy.amxx codperk_platynowenaboje.amxx codperk_podrecznikszpiega.amxx codperk_podwojnakamizelka.amxx codperk_przysposobienieobronne.amxx codperk_rozblysk.amxx codperk_tajemnicaadmirala.amxx codperk_tajemnicagenerala.amxx codperk_tajemnicawojskowa.amxx codperk_tarczaswat.amxx codperk_tytanowenaboje.amxx codperk_weterannoza.amxx codperk_wykrywaczmetali.amxx codperk_wyposazeniewsparcia.amxx codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx codperk_wytrenowanyweteran.amxx codperk_wzmocnionakamizelka.amxx codperk_zaskoczeniewroga.amxx codperk_zwinnepalce.amxx codperk_awpscope.amxx codperk_dzialkostraznicze.amxx codperk_lowcaheadow.amxx codperk_kreatyna.amxx codperk_plonacenaboje.amxx codperk_bazooker.amxx codperk_bronamadeusza.amxx codperk_deaglesniper.amxx codperk_deaglowiec.amxx codperk_fartgogusia.amxx codperk_kostiumspidermana.amxx codperk_lowcaheadow.amxx codperk_m4.amxx codperk_mrocznekule.amxx codperk_narzedziagranatnika.amxx codperk_ogon.amxx codperk_pociskioslabiajace.amxx codperk_spowalniacz.amxx
Plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated ;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) amxbans_core.amxx debug amxbans_main.amxx debug ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related ;nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here 0_hp_bug.amxx afkbombtransfer.amxx abd.amxx ban_names.amxx cytaty.amxx anti_sayEN.amxx ad_manager.amxx c4timer.amxx grenade_trail.amxx no_he_damage.amxx hpk.amxx ReasonKicker.amxx reklama.amxx IP.amxx poprawne_rate.amxx descriptive_fire_in_the_hole.amxx TotalTimeConnection.amxx zakaz_rekl.amxx dontsayips.amxx alt_end_round_sounds.amxx ptb.amxx galileo.amxx ultimate_sounds.amxx

Codmod.cfg:
//CVARY Call of Duty Mod //----------------------- cod_killxp 100 // doswiadczenie za zabojstwo cod_winxp 75 // doswiadczenie za wygrana cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP cod_maxlevel 401 // Maksymalny poziom cod_levelratio 20 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni //CVARY zalecane //-------------- sv_maxspeed 9999 cod_law_damage "50.0" - ile ma zadawać dmg rakieta cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety cod_law_rockets "10" - ile rakiet posiada bazuka cod_law_damagee "110.0" - ile ma zadawać dmg rakieta cod_law_radiuse "300.0" - odległość rażenia rakiety cod_law_rocketse "10" - ile rakiet posiada bazuka cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego) cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem cod_coins_kill_hs_vip "5" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa cod_coins_planted "3" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby cod_coins_planted_vip "5" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa cod_coins_defused "3" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby cod_coins_defused_vip "5" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa cod_savetype "2" // korzysta z ustawien głównego CoDa cod_exp1 "500" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce cod_exp2 "400" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce cod_exp3 "300" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce cod_prefix 3 inzynier_percent 10 inzynier_health 600 inzynier_damage 30.0 inzynier_percente 5 inzynier_healthe 450 inzynier_damagee 40.0 inzynier_percenta 15 inzynier_healtha 700 inzynier_damagea 40.0 inzynier_percentq 20 inzynier_healthq 500 inzynier_damageq 50.0 bazooker_damage "120.0" bazooker_radius "250.0" bazooker_rockets "15"
W codzie zawarte są modyfikacje:
- System awansów
- System questów/misji
- System monet
- Sklep za monety i $
- System frakcji
- 2 perki
Mam nadzieję że komuś przyda się paczka


Download:
http://www65.zippysh...229/cstrike.zip
Jeżeli link by wygasł pisać na gg: 37743371 lub na PW na forum

#404016 Prosba o klase
Napisane przez radim
w 30.04.2012 15:11
Łap. Flaga "t" z he i kosy PPM 1/1. Chcesz na 1/1, usuń:
damage > 20.0
Załączone pliki
-
codclass_BlackDevil.sma 3,09 KB 26 Ilość pobrań
codclass_BlackDevil.amxx
#257586 Awanse klas
Napisane przez Goliath
w 10.06.2011 19:48
Na prośbę jednego z użytkowników zrobiłem system awansowania klas. Doszedłem do tego drogą prób i błędów, więc kod może nie być w pełni optymalny, ale przynajmniej działa
.
Uwaga! Wymagana znajomość pojęcia "kompilacja lokalna". Jeżeli nie wiesz, co to jest, odwiedź ten temat - http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Do zmiennych globalnych dodajemy:
3. Na koniec pliku dopisujemy:
4. Do publica plugin_natives dodajemy:
5. Zmieniamy public WybierzKlase na:
6. Zmieniamy public WybierzKlase_Handle na:
7. W publicu SprawdzPoziom, po ZapiszDane(id), dopisujemy:
Jeżeli chcesz, aby na nową klasę przechodził poziom, exp, statystyki itd., zastąp w/w funkcję tą:
8. Zapisujemy i kompilujemy plik. Otwieramy plik include/codmod.inc. Dopisujemy na koniec tego pliku to, a następnie go zapisujemy:
9. Wszystko jest już gotowe, ale nie mamy zdefiniowanych żadnych awansów. Teraz się tym zajmiemy. Zacznę od omówienia parametrów natywu cod_register_advance.
I teraz w stworzoną przez nas klasę, będzie awansować inna klasa - Snajper, po osiągnięciu 60 poziomu. A to plik .sma przykładowej klasy - Elitarnego Snajpera:
codawans_elitesnajper.sma 1,4 KB 1787 Ilość pobrań
codawans_elitesnajper.amxx
Gotowiec:
awanse.sma 41,62 KB 1675 Ilość pobrań
awanse.amxx
Dodatki/alternatywne wersje:
- Wersja kompatybilna z frakcjami DarkGL'a - http://amxx.pl/topic...post__p__262120
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie - http://amxx.pl/topic...post__p__259522
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie (jeżeli mamy wgrane frakcje) - http://amxx.pl/topic...post__p__262954
- Informacje o awansach w menu /klasy - http://amxx.pl/topic...post__p__263164
Mam nadzieję, że coś zrozumieliście i nie będziecie mieli problemów ze zrobieniem tego na swoim CoD'zie
.

Uwaga! Wymagana znajomość pojęcia "kompilacja lokalna". Jeżeli nie wiesz, co to jest, odwiedź ten temat - http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Do zmiennych globalnych dodajemy:
new awanse[MAX_ILOSC_KLAS+1][3], awansuje_do[MAX_ILOSC_KLAS+1], awansuje_z[MAX_ILOSC_KLAS+1];
new ilosc_awansow;
3. Na koniec pliku dopisujemy:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
return ilosc_klas;
}
public ZnajdzAwans(Z, Do)
{
new Return;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][0] == Z && awanse[i][1] == Do)
{
Return = i;
break;
}
}
return Return;
}
public JestAwansem(klasa)
{
new bool:jest;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][1] == klasa)
{
jest = true;
break;
}
}
return jest;
}
4. Do publica plugin_natives dodajemy:
register_native("cod_register_advance", "ZarejestrujAwans");
5. Zmieniamy public WybierzKlase na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50], dana_klasa, numer[10];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
dana_klasa = i;
for(; ;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
num_to_str(dana_klasa, numer, 9);
menu_additem(menu, klasa, numer);
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
6. Zmieniamy public WybierzKlase_Handle na:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], name[65], acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 64, name, 64, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
7. W publicu SprawdzPoziom, po ZapiszDane(id), dopisujemy:
if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}
Jeżeli chcesz, aby na nową klasę przechodził poziom, exp, statystyki itd., zastąp w/w funkcję tą:
if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
new temp_int = inteligencja_gracza[id], temp_zdr = zdrowie_gracza[id], temp_kon = kondycja_gracza[id], temp_wyt = wytrzymalosc_gracza[id], temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
poziom_gracza[id] = temp_lvl;
doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp;
wytrzymalosc_gracza[id] = temp_wyt;
zdrowie_gracza[id] = temp_zdr;
kondycja_gracza[id] = temp_kon;
inteligencja_gracza[id] = temp_int;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}
8. Zapisujemy i kompilujemy plik. Otwieramy plik include/codmod.inc. Dopisujemy na koniec tego pliku to, a następnie go zapisujemy:
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
9. Wszystko jest już gotowe, ale nie mamy zdefiniowanych żadnych awansów. Teraz się tym zajmiemy. Zacznę od omówienia parametrów natywu cod_register_advance.
z_klasy - id klasy, która ma awansować w tą klasę, od_levela - wymagany level do awansu, Reszta parametrów nie różni się od tych z cod_register_class10. Klasę, w którą będzie się awansować tworzymy praktycznie tak samo, jak zwykłą. Musimy tylko użyć natywu cod_register_advance, zamiast cod_register_class. Użycie natywu wygląda tak:
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 60, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
I teraz w stworzoną przez nas klasę, będzie awansować inna klasa - Snajper, po osiągnięciu 60 poziomu. A to plik .sma przykładowej klasy - Elitarnego Snajpera:


Gotowiec:


Dodatki/alternatywne wersje:
- Wersja kompatybilna z frakcjami DarkGL'a - http://amxx.pl/topic...post__p__262120
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie - http://amxx.pl/topic...post__p__259522
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie (jeżeli mamy wgrane frakcje) - http://amxx.pl/topic...post__p__262954
- Informacje o awansach w menu /klasy - http://amxx.pl/topic...post__p__263164
Mam nadzieję, że coś zrozumieliście i nie będziecie mieli problemów ze zrobieniem tego na swoim CoD'zie

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Dz!Ku:P
- Regulamin