Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Eday - zdjęcie

Eday

Rejestracja: 30.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.11.2011 15:52
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Prosze o Tutek "Tworzenie Itemu"

02.11.2011 21:23

Witam. Mogl mi by ktos podeslac jakis link do tutka jak zrobic swoj item na cod mod STARY.

Z Gory Dziekuje.

[ROZWIĄZANE] Problem z 1/x natychmiastowe zabicie

01.11.2011 16:27

Witam mam Problem z 1/x natychmiastowego zabicia. Podam wycinek o co mi chodzi i cale .sma
	 if(weapon == CSW_XM1014)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Fight && random(4) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_SCOUT)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Fight && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Fight && random(2) == 1))
damage = float(health);

Błedy w pliku QTM_CodMod.sma

01.11.2011 14:22

Siemka. Jestem kompletnie ciemny w tych sprawach i to moje 1 sma. Mam duzo bledow przy kompilacji pomogl mi by ktos naprawic albo opisac co jest zle.

Z Gory dziekuje.

+ Dla Pomagiera.

Nieumiem skompilowac Klasy

30.10.2011 16:04

Witam Nieumiem skompilowac Tego pliku .sma pisze umnie ze wystapil nieznany blad.
proszę o pomoc.


Z gory Thx.

Leci +

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Fighter";
new const opis[] = "Dostaje Xm 1014 1/4 ,Scota 1/2 ,He 1/2 Na natychmiastowe zabicie";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 700;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Fighter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
if(weapon == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}