Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Michael. - zdjęcie

Michael.

Rejestracja: 30.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.05.2013 23:14
-----

#452309 [ROZWIĄZANE] Widzenie niewidzialnych

Napisane przez FORMOZA w 27.08.2012 16:48

Trzymaj przykładowa klasa, która widzi niewidzialnych ;)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Skazaniec";
new const opis[] = "Widzi niewidzialnych";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Pas");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

  • +
  • -
  • 4