Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
macio24a
Rejestracja: 28.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2012 22:56





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 47
- Odwiedzin: 3 201
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Slask
Kontakt
#401539 Sklep pod 2 perki i inne
Napisane przez ToJaDevil
w 25.04.2012 13:33
wpiszemy /drop pokazalo sie okienko z wyborem który perk chcesz wywalić i tak samo było z daj , wymień , /perk
Z góry dziękuje
znalazlem jak zrobic menu z /perk i /drop wiec Gdyby sie dało zrobić menu /wymien /daj
#144861 Statystyki - Call of Duty Mod: MW
Napisane przez R3X
w 17.06.2010 18:01
+wersja dla nowego coda (@ 1.0)
We współpracy z SSB powstał plugin oraz skrypt do prowadzenia statystyk moda: Call of Duty Mod by Peyote na stronie internetowej.
Załącznik zawiera 2 foldery:
- AMXX - potrzeny gdy nie mamy dostępu do crona, plugin uruchamiający na komendę skrypt przerzucający plik CodMod.vault na serwer FTP
- WWW - skrypt w PHP tworzący staty i plik update.php, który odpowiada za transfer pliku .vault
@Skrypt
Wystarczy zajrzeć do pliku config.php

np
$user = "Użytkownik";
Aktualizacja statystyk odbywa się poprzez wykonanie pliku update.php. Plik ten jest zabezpieczony przed wielokrotnym wywołaniem i minimalny czas między pobraniami pliku to 2s.
Można go podpiąć do crona lub użyć pluginu i używać komendy "say /update" (na flagę A).
Update:
! Zmiana metody przesyłania pliku
Skrypt PHP
- obsługa wyjątków
Załączone pliki
-
CodMod Website Statistics.rar 124,78 KB 1966 Ilość pobrań
-
WWW @ 1.0.zip 122,06 KB 1133 Ilość pobrań
#400101 Proszę o klasy i perki
Napisane przez Fajled
w 22.04.2012 08:41




#400231 Proszę o klasy i perki
Napisane przez sebol1996
w 22.04.2012 13:39
#400195 Proszę o klasy i perki
Napisane przez Fajled
w 22.04.2012 11:57




#395567 Blokada HE 10 sec po starcie Rundy
Napisane przez exTez
w 11.04.2012 05:49
#392478 [ROZWIĄZANE] Prosze o Nano Kamizelkę i Perki na które jest odporna
Napisane przez
Kronzu
w 06.04.2012 13:26
Ten błąd przy kompilacji:
Warning: Function "TakeDamage" should return a value on line 171
Oznacza że jest za dużo funkcji ale to nie przeszkadza. Te Error.
Załączone pliki
-
codperk_nanokamizelka.sma 3,59 KB 53 Ilość pobrań
codperk_nanokamizelka.amxx
#387989 AmxModX 1.8.1 Linux & Windows+ Metamod-p Download
Napisane przez Hiroshima
w 29.03.2012 17:49
#386169 Czy ma ktos [Nowego] Cod Mod'a bez bugów
Napisane przez dasiek
w 25.03.2012 17:26
#370522 Prośba o klasy.
Napisane przez
Flk
w 25.02.2012 10:25
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Osama BinLaden";
new const opis[] = "( posiada Ak47 i 15 (+int) ataku z niej, 2 apteczki , 2 skoki)";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Osama BinLaden] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
}
else
{
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}
public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#329423 [ROZWIĄZANE] Nowy Cod Mod
Napisane przez speedkill
w 03.12.2011 12:11
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: macio24a
- Regulamin