Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xoxoxo. - zdjęcie

xoxoxo.

Rejestracja: 20.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.10.2011 15:46
-----

Moje tematy

Plugin/klasa Artyleria

25.10.2011 17:50

Czy jest możliwość zrobienia pluginu / klasy do coda nowego coś w stylu artylerii wojennej?
To znaczy , po zaznaczeniu jakiegoś miejsca na widoku / na radarze za określony czas w to miejsce spada rakieta/ jakiś pocisk
Jeżeli ktoś potrafi coś takiego wykombinować proszę o sma/ instrukcje.

(poprzedni post został przeniesiony do kosza bo nie był zbyt na temat, naprawdę nie potrafie lepiej tego opisać niż teraz.)

Prośba o klasy.

24.10.2011 19:09

Witam chciałbym was poprosić o wykonanie dla mnie trzech klas.
Próbowałem na stronie pluginymody.webd.pl ale odpowiedzi na razie nie dostałem , ale wiem że tutaj wszyscy są
utalentowani jeśli chodzi o skrypting więc myślę że problemów nie będzie ;)

1. Warwick
-----
Pocz. staty:
HP : 100
Wytrzymałość: 0
Inteligencja : 0
Kondycja : 100

1/1 z kosy, jako model z kosy ma models/cod/v_knife.mdl , przy uderzeniu z kosy kradnie 50 hp
----

2. Rumble

----
Pocz. staty:
HP 200
Wytrzymalosc 0
Intel. 0
Kondycja 80

Niech posiada miotacz ognia , była już taka klasa lecz przy paleniu kogoś , cs się wyłącza z nieznanym błędem ,
model miotacza models/cod/v_flamethrower.mdl , niech zadaje 50 obrażeń / sek , nieskończoność ammo miotacza.

----

3. Vayne

Pocz. staty:
HP 50
Wytrzymalosc 0
Intel. 0
Kondycja 200

Niech posiada kuszę , 250 dmg na strzał , niech wolno strzela , 135/255 niewidzialności stałej.
----

Jeśli ktoś byłby łaskawy zrobić mi te 3 klasy byłbym niezmiernie wdzięczny :)
( Tak, jestem graczem LoLa , a mój CodMod to Lolmod ;) )

Model dla kosy.

20.10.2011 14:04

Witam , mam problem mianowicie korzystałem z poradnika [CoD Nowy] Zmiana modeli broni dla klas/perków - AMXX.pl: Support AMX Mod X
i próbowałem zmienić model kosy dla mojej klasy cod. Mam jedynie model v_knife.mdl jako katana, lecz nie ma modeli w_ , czy p_ , tutaj jest kod, czy ktoś mógłby z tym pomóc?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Master Yi";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 180;
new const kondycja = 435;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}