Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xoxoxo. - zdjęcie

xoxoxo.

Rejestracja: 20.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.10.2011 15:46
-----

#313272 Plugin/klasa Artyleria

Napisane przez lE_campe w 25.10.2011 18:24

killstreak 1.3.3 by cypis wyszukaj w guglach


#310849 Model dla kosy.

Napisane przez Goliath w 20.10.2011 15:03

Jeżeli masz tylko model v_*, to po prostu pomiń krok z tym:
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

I:

public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/w_m3.mdl")) //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner]) //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m3.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

Wywal to z CurWeapon:

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_

Oraz usuń wpisy dotyczące modeli p_* i w_* z plugin_precache.
  • +
  • -
  • 1