Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

janofer - zdjęcie

janofer

Rejestracja: 18.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.04.2019 13:22
-----

Moje posty

W temacie: Galileo - System zarządzania map

25.03.2019 13:45

sprawdź mapcycle.txt

W temacie: Problem z menu ze skinami.

22.03.2019 14:21

Zapisujesz sobie tak:

 

 

format(vaultdata, 63, "%d %d", bayonet[id], karambit[id])

a potem pobierasz i sadzisz to samo do dwóch zmiennych:

 

 

get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
bayonet[id] = str_to_num(vaultdata)
karambit[id] = str_to_num(vaultdata)

Czyli potem to mniejwięcej wygląda tak:

bayonet[id] = "%d%d", bayonet[id], karambit[id]
karambit[id] = "%d%d", bayonet[id], karambit[id]

W temacie: Problem z pluginami/serwerem?

22.03.2019 11:31

https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/

W temacie: Problem z pluginami/serwerem?

22.03.2019 11:26

Kompilacja lokalna była? Pluginy były kompilowane pod wersję jaką masz na serwerze? 

W temacie: messagemode nie dziala

21.03.2019 15:13

na githubie pojawiła się taka propozycja

 

Various client protectors can block messagemode too, so I think it's better to avoid using it completely. Usually, i use chat input. Example:

  1. Player press on menu item
  2. System (amxmodx plugin) tells him (by chat msg) that he must enter "required data" in chat.
  3. Player press 'y' or 'u' (messagemode) and enters requested data.
    To implement this, you need to hook say/say_team, and use marking (bool) variable, that tells to system that player in "input mode" when hook triggers. After input variable resets to false. Also, i provide 'say /cancel' option to cancel input.