Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

janofer - zdjęcie

janofer

Rejestracja: 18.10.2011
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

Moje posty

W temacie: Wypadający exp

14.01.2019 12:04

https://darkgl.pl/20...ikacja-silnika/

https://darkgl.pl/20...xp-orb-cod-mod/

W temacie: Zna ktoś fukcje na losową broń do rozgrzewki?

08.01.2019 09:09

Sprawdź

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
 
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#include <dhudmessage>
#endif
 
#define HUD_FREQ 1.0
#define TASK_MESSAGE 332912
#define WARMUP_DURATION 60
 
new g_iTimer
new gun;
new weapon[] = {
"weapon_p228",
"weapon_scout",
"weapon_xm1014",
"weapon_mac10",
"weapon_aug",
"weapon_elite",
"weapon_fiveseven",
"weapon_ump45",
"weapon_sg550",
"weapon_gali",
"weapon_famas",
"weapon_usp",
"weapon_glock18",
"weapon_awp",
"weapon_mp5navy",
"weapon_m249",
"weapon_m3",
"weapon_m4a1",
"weapon_tmp",
"weapon_g3sg1",
"weapon_deagle",
"weapon_sg552",
"weapon_ak47",
"weapon_p90"
};
 
new ammo[] = {
"ammo_357sig",
"ammo_762nato",
"ammo_buckshot",
"ammo_45acp",
"ammo_556nato",
"ammo_9mm",
"ammo_57mm",
"ammo_45acp",
"ammo_556nato",
"ammo_556nato",
"ammo_556nato",
"ammo_45acp",
"ammo_9mm",
"ammo_338magnum",
"ammo_9mm",
"ammo_556natobox",
"ammo_buckshot",
"ammo_556nato",
"ammo_9mm",
"ammo_762nato",
"ammo_50ae",
"ammo_556nato",
"ammo_762nato",
"ammo_57mm"
};

 
public plugin_init()
{
register_plugin("Warmup Round", "1.0", "OciXCrom")
g_iTimer = WARMUP_DURATION
set_task(HUD_FREQ, "display_message", TASK_MESSAGE, .flags = "b")
}
 
public display_message()
{
new iPlayers[32], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum, "b")
 
for(new i, iPlayer; i < iPnum; i++)
{
iPlayer = iPlayers[i]
 
if(1 <= get_user_team(iPlayer) <= 2) {
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, iPlayer)
gun = random_num(0, ArraySize(weapon)-1);
give_item(iPlayer, weapon[gun]);
give_item(iPlayer, ammo[gun]);
}
}
 
set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1)
show_dhudmessage(0, "[Czas rozgrzewki: %i]", g_iTimer)
 
if(--g_iTimer == 0)
{
remove_task(TASK_MESSAGE)
server_cmd("sv_restartround 1")
}
}

W temacie: skiny menu

08.01.2019 08:42

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new menu;
     
public plugin_init (){
  		register_plugin("Menu skiny", "0.01", "janofer");
   		register_clcmd("say /skiny", "skinsMenu");
   		register_clcmd("say_team /skiny", "skinsMenu");
}
     
public skinsMenu(index)
{
   	menu=menu_create("Wybierz bron","skinSection");
   	menu_additem(menu,"AWP");
   	menu_additem(menu,"AK47");
   	menu_additem(menu,"M4A1");
   	menu_additem(menu,"KNIFE");
   	menu_display(index, menu);
     
   	return PLUGIN_HANDLED;
}
     
public skinSection(id, menu, item){
  	switch(item){
   		case 0:{
   			cmdExecute(id, "say /awp");
   		}
   		case 1:{
   			cmdExecute(id, "say /ak47");
   		}
   		case 2:{
   			cmdExecute(id, "say /m4a1");
   		}
   		case 3:{
   			cmdExecute(id, "say /knife");
   		}
   	}
   	menu_destroy(menu);
   	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock cmdExecute( id , const szText[]) {
	
    #pragma unused szText

    if ( id == 0 || is_user_connected( id ) ) {

    	new szMessage[ 256 ];

    	format_args( szMessage ,charsmax( szMessage ) , 1 );

        message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id )
        write_byte( strlen( szMessage ) + 2 )
        write_byte( 10 )
        write_string( szMessage )
        message_end()
    }
}

W temacie: Zna ktoś fukcje na losową broń do rozgrzewki?

04.01.2019 14:49

new gun;
new weapon[] = {
			"weapon_p228",
			"weapon_scout",
			"weapon_xm1014",
			"weapon_mac10",
			"weapon_aug",
			"weapon_elite",
			"weapon_fiveseven",
			"weapon_ump45",
			"weapon_sg550",
			"weapon_gali",
			"weapon_famas",
			"weapon_usp",
			"weapon_glock18",
			"weapon_awp",
			"weapon_mp5navy",
			"weapon_m249",
			"weapon_m3",
			"weapon_m4a1",
			"weapon_tmp",
			"weapon_g3sg1",
			"weapon_deagle",
			"weapon_sg552",
			"weapon_ak47",
			"weapon_p90"
			};
			
new ammo[] = {
			"ammo_357sig",
			"ammo_762nato",
			"ammo_buckshot",
			"ammo_45acp",
			"ammo_556nato",
			"ammo_9mm",
			"ammo_57mm",
			"ammo_45acp",
			"ammo_556nato",
			"ammo_556nato",
			"ammo_556nato",
			"ammo_45acp",
			"ammo_9mm",
			"ammo_338magnum",
			"ammo_9mm",
			"ammo_556natobox",
			"ammo_buckshot",
			"ammo_556nato",
			"ammo_9mm",
			"ammo_762nato",
			"ammo_50ae",
			"ammo_556nato",
			"ammo_762nato",
			"ammo_57mm"
			};
			
gun = random_num(0, ArraySize(weapon)-1);
give_item(id, weapon[gun]);
give_item(id, ammo[gun]);

Spróbuj

W temacie: skiny menu

04.01.2019 09:41

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new menu;

public plugin_init (){
		register_plugin("Menu skiny", "0.01", "janofer");
		register_clcmd("say /skiny", "skinsMenu");
		register_clcmd("say_team /skiny", "skinsMenu");
}

public skinsMenu(index)
{
	menu=menu_create("Wybierz bron","skinSection");
	menu_additem(menu,"AWP");
	menu_additem(menu,"AK47");
	menu_additem(menu,"M4A1");
	menu_additem(menu,"KNIFE");
	menu_display(index, menu);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public skinSection(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
			client_cmd(id, "say /awp");
		}
		case 1:{
			client_cmd(id, "say /ak47");
		}
		case 2:{
			client_cmd(id, "say /m4a1");
		}
		case 3:{
			client_cmd(id, "say /knife");
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Najprostsze rozwiązanie.