Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BaRteQ121 - zdjęcie

BaRteQ121

Rejestracja: 17.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2012 07:48
-----

#329051 "Sklep" CoD MoD NowY

Napisane przez mEliSa w 02.12.2011 13:47

Cześć posiadam sklep i gdy gracz wpisz na serwerze "/sklep" i pisze ,że cena wynosi "0" myślę ,że tu jest coś źle.

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
    
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    new kasa = cs_get_user_money(id);
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    switch(item)
   		  {
        case 0:
        {
            if(kasa >= 6000)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-6000);
                set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles 150 HP!");
            }
            if(kasa < 6000)
                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
				  
        }
        case 1:
        {
            if(kasa >= 10)
            {
                give_item(id, "item_thighpack")
                cs_set_user_money(id, kasa-10);
                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles zestaw do rozbrajania!");
            }
            if(kasa < 10)
                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
        }
        case 2:
        {
            if(kasa >= 16000)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-16000);
                new exp = cod_get_user_xp(id);
                new losowy = random_num(25, 350);
                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales %i EXP'a!", losowy);
            }
            if(kasa < 16000)
                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
 
				   }
        case 3:
        {
            if(kasa >= 10000)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-10000);
                cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles losowy perk!");
            }
            if(kasa < 10000)
                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
 
			   }
    }
    
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE
}



#329341 "Sklep" CoD MoD NowY

Napisane przez H.W.D.P w 03.12.2011 13:18

hm a jak nie mam "cvary"


#329069 [ROZWIĄZANE] Nie kompiluje się

Napisane przez H.W.D.P w 02.12.2011 15:23


#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <cstrike>

#include <fun>

#include <colorchat>



new apteczka, defuser, doswiadczenie, perk;



public plugin_init()

{

    register_plugin("CodShop by UszaTek", "5.1", "UszaTek");

    

    register_clcmd("say /sklep", "Sklep");



}

    

public Sklep(id)

{

    

    

    apteczka = get_cvar_num("shop_apteczka");

    defuser = get_cvar_num("shop_defuser");

    doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");

    perk = get_cvar_num("shop_perk");

    

    new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65], per[65];

    format(tytul, 24, "\rSklep by \yUszaTek");

    formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\r %i$", apteczka);

    formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt:\r %i$", defuser);

    formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie);

    formatex(per, 64, "Perk \r[ Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", perk);

    

    new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");

    menu_additem(menu, apt, "1");

    menu_additem(menu, def, "1");

    menu_additem(menu, dos, "1");

    menu_additem(menu, per, "1");

    menu_display(id, menu);

    

}



public Sklep_Handler(id, menu, item)

{

    

    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))

        return PLUGIN_CONTINUE;



    new kasa = cs_get_user_money(id);

    

    if(item == MENU_EXIT)

    {

        menu_destroy(menu);

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

 

    switch(item)

   		  {

        case 0:

        {

            if(kasa >= 6000)

            {

                cs_set_user_money(id, kasa-6000);

                set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );

                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles 150 HP!");

            }

            if(kasa < 6000)

                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");

				  

        }

        case 1:

        {

            if(kasa >= 10)

            {

                give_item(id, "item_thighpack")

                cs_set_user_money(id, kasa-10);

                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles zestaw do rozbrajania!");

            }

            if(kasa < 10)

                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");

        }

        case 2:

        {

            if(kasa >= 16000)

            {

                cs_set_user_money(id, kasa-16000);

                new exp = cod_get_user_xp(id);

                new losowy = random_num(25, 350);

                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)

                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales %i EXP'a!", losowy);

            }

            if(kasa < 16000)

                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");

 

				   }

        case 3:

        {

            if(kasa >= 10000)

            {

                cs_set_user_money(id, kasa-10000);

                cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);

                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles losowy perk!");

            }

            if(kasa < 10000)

                client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");

 

			   }

    }

    

    menu_destroy(menu);

    return PLUGIN_CONTINUE

}

 

 




#330590 Problem "Sklep"

Napisane przez H.W.D.P w 05.12.2011 18:17

Cześć zrobiłem sklep do cod mod nowy na dolary i monety lecz nie umiem ustawić aby sklep działał tak jak powinien :)
A o to sma i cfg sklepu proszę o szybką pomoc ;)

Załączone pliki