#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> new apteczka, defuser, doswiadczenie, perk; public plugin_init() { register_plugin("CodShop by UszaTek", "5.1", "UszaTek"); // Komendy register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); } public Sklep(id) { // Pobieranie cvar apteczka = get_cvar_num("shop_apteczka"); defuser = get_cvar_num("shop_defuser"); doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie"); perk = get_cvar_num("shop_perk"); new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65], per[65]; format(tytul, 24, "\rSklep by \yUszaTek"); formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\r %i$", apteczka); formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt:\r %i$", defuser); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie); formatex(per, 64, "Perk \r[ Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", perk); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, apt, "1"); menu_additem(menu, def, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_additem(menu, per, "1"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cs_get_user_money(id); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 6000) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 ); client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles 150 HP!"); } if(kasa < 6000) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 1: { if(kasa >= 10) { give_item(id, "item_thighpack") cs_set_user_money(id, kasa-10); client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles zestaw do rozbrajania!"); } if(kasa < 10) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 2: { if(kasa >= 16000) { cs_set_user_money(id, kasa-16000); new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 350); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 3: { if(kasa >= 10000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles losowy perk!"); } if(kasa < 10000) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Nie kompiluje się
Temat rozp.
mEliSa
, 01.12.2011 16:33
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.12.2011 16:33
Jak w temacie!
#2
Napisano 02.12.2011 10:24
łap
Spoiler
#3
Napisano 02.12.2011 15:23
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> new apteczka, defuser, doswiadczenie, perk; public plugin_init() { register_plugin("CodShop by UszaTek", "5.1", "UszaTek"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); } public Sklep(id) { apteczka = get_cvar_num("shop_apteczka"); defuser = get_cvar_num("shop_defuser"); doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie"); perk = get_cvar_num("shop_perk"); new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65], per[65]; format(tytul, 24, "\rSklep by \yUszaTek"); formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\r %i$", apteczka); formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt:\r %i$", defuser); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie); formatex(per, 64, "Perk \r[ Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", perk); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, apt, "1"); menu_additem(menu, def, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_additem(menu, per, "1"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cs_get_user_money(id); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 6000) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 ); client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles 150 HP!"); } if(kasa < 6000) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 1: { if(kasa >= 10) { give_item(id, "item_thighpack") cs_set_user_money(id, kasa-10); client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles zestaw do rozbrajania!"); } if(kasa < 10) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 2: { if(kasa >= 16000) { cs_set_user_money(id, kasa-16000); new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 350); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 3: { if(kasa >= 10000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles losowy perk!"); } if(kasa < 10000) client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE }
#4
Napisano 02.12.2011 15:36
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych