Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mr1994Lucky - zdjęcie

Mr1994Lucky

Rejestracja: 14.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.10.2011 11:19
-----

Moje posty

W temacie: Jak wgrać pokemoda na New Game??

28.10.2011 11:20

//refresh

W temacie: PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public

14.10.2011 15:30

Mi to w ogóle nie idzie. Robię wszystko tak ja jest napisane gdy mi nie szło zrobiłem ten drugi sposób z compiled.
Wkleiłem zawartość 1.2.3rc2test do określonego folderu. Następnie przeciągam plik pokemod.sma na compiled.exe i wyskakuje mi taki bląd:

fatal error 110 : assertion failed: Pokemod requires AMXX 1.8 or higher and must be compiled locally!

Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file C:\-------\------\-------\------\cstrike\addons\amxmodx\scripting\compiled\pokemod.amx <compiled failed>