Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sebaeq - zdjęcie

sebaeq

Rejestracja: 14.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.04.2020 10:49
-----

Moje posty

W temacie: Diablo Onyke Nowe Statystyki

17.04.2012 13:24

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

diablo_onyke.sma(726) : warning 217: loose indentation
diablo_onyke.sma(727) : warning 217: loose indentation
diablo_onyke.sma(2444 -- 2446) : error 075: input line too long (after substitutions)
diablo_onyke.sma(14092) : error 017: undefined symbol "inum"
diablo_onyke.sma(14092) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablo_onyke.sma(14092) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablo_onyke.sma(14092) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

Takie oto błędy

W temacie: Diablo Onyke Nowe Statystyki

16.04.2012 18:53

Dzięki serdeczne, ale czy mógłbyś dodać jeszcze armor?

W temacie: Diablo Onyke Nowe Statystyki

16.04.2012 14:58

proszę
Załączony plik  diablo_onyke.sma   400,22 KB  75 Ilość pobrań
  diablo_onyke.amxx

W temacie: Prośba o klasy PILNE

29.02.2012 19:00

Kucacz

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Gdy kuca jest niewidzialny";
new const bronie = (1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

W temacie: Pytanie dotyczące map

28.02.2012 18:53

Chodzi o to że nie mam tych map a ciekawią mnie one