Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Suspect___ - zdjęcie

Suspect___

Rejestracja: 12.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.08.2012 20:28
-----

#353841 DeathStreak

Napisane przez MarWit w 25.01.2012 22:12

DeathStreaks by MarWit

opis
DeathStreak ( odwrotność KillStreak'a ), jest to plugin w pewnym sęsie nagradzający graczy za parokrotną śmierć. ( osoby grające w MW2/MW3 powinny wiedziec oco chodzi :) ) Pozwala to słabszym graczom na równiejszą walke.

DeathStreaki:

- PainKiller - Dostajesz wiecej zycia przy nastepnym respawnie. (wym. 3 death'ow)
- Martyrdom - Zostawiasz odbezpieczony granat przy zgonie. (wym. 4 death'ow)
- Copycat - Mozesz skopiowac ekwipunek swojego zabojcy. (wym. 4 death'ow)
- Last Stand - Zamiast ginac, krwawisz i mozesz uzywac swojej broni drugorzednej. Jezeli wytrzymasz 20s, bedziesz mogl kontynuowac rozgrywke. (wym. 4 death'ow)
- Juiced - Przy respawnie biegasz szybciej przez 7.5s badz do otrzymania obrazen. (wym. 4 death'ow)
- Revenge - Na radarze widzisz gracza ktory ostatnio cie zabil ( trwa do jego smierci/disconnectu ). (wym. 5 death'ow)
- Hollow Points - Zadajesz 3x + 1/2 int. wiecej obrazen na jedno zabojstwo. (wym. 5 death'ow)
- Dead Man's Hand - Zanim zginiesz mozesz zdetonowac ladunek C4 zabijajac graczy blisko ciebie. (wym. 6 death'ow)

komendy

say/say_team /deathstreak - wyświetla menu z opisem DeathStreaków
say/say_team /dh - j.w.

instalacja
Standardowa

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 44


#371864 Klasa Quake by Hleb

Napisane przez ' Reload w 27.02.2012 01:06

Dołączona grafika

Jest to klasa opublikowana w tym temacie jako perk : http://amxx.pl/topic...-perk-bfg10000/ przez użytkownika Hleb.Założyłem ten temat aby później nie było spamu czy ktoś zrobi mu klasę z tego perka.

Opis: Posiadasz znaną z gry "Quake 2 / 3 Arena" bron BFG10000 z 2 materiami, jej zasada działania to: Wystrzelona materia szuka graczy w promieniu 500 jednostek, jeżeli w zasięgu znajdzie się gracz, strzela do niego laserem, poważnie go raniąc.

Sam wybuch materii zadaje 40(+int * 0.2) dmg, zaś laser wystrzelony z materii zadaje 15(+int * 0.1) dmg co 0.1 sekundy, tzn: Jeżeli osoba atakująca ma 20 int, a gracz z przeciwnego teamu znajdzie się przez 1.2 sekundy w zasięgu materii, wówczas atakujący zadaje (15+20*0.1)*(1.2*0.1) = 17*12 = 204 dmg.


Autorem tej klasy jest : Hleb

Filmik prezentujący tą klasę:

http://www.youtube.c...bed/VXipOw7yZ5w


Dołączona grafika

codclass_quake.amxx wrzucamy do folderu plugins
codclass_quake.amxx dopisujemy na końcu w plugins.ini
modele oraz dźwięki wrzucamy do cstrike

download
Załączony plik  codclass_quake.sma   8,83 KB  246 Ilość pobrań
  codclass_quake.amxx - Jest to wersja w której wiązka laserowa nie strzela przeciwników przez ściany. Tylko wtedy kiedy jest na widoczności.
Skompilować do .amxx można tutaj: http://amxx.pl/kompilator/

Załączony plik  modele & dźwięki.rar   1,57 MB  285 Ilość pobrań



#371888 Klasa Quake by Hleb

Napisane przez Hleb w 27.02.2012 09:28

Dobrze, że napisałeś mnie jako "autora" klasy, mimo ze docelowo zrobiłem to jako perk, łap +.

@edit wersja poprawiona przeze mnie, dodałem P90 jako standardowe wyposażenie klasy, a z cod_class_enabled i cod_class_disabled usunąłem odpowiednio cod_give_weapon i cod_take_weapon

Załączony plik  codclass_quake.sma   8,76 KB  150 Ilość pobrań
  codclass_quake.amxx

@edit2

Suspect____

Zasięg lasera = 500.0
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 500.0 , entlist, 32);

DMG wiązki laserowej (zadane co 0.1s) = 5(+int*0.1)
cod_inflict_damage(attacker, pid, 5.0, 0.1, ent, (1<<24));

DMG materii = 10(+int*0.2)
cod_inflict_damage(attacker, pid, 10.0, 0.2, ent, (1<<24));

  • +
  • -
  • 5


#306688 Klasa [Kamper]

Napisane przez kamil20183 w 12.10.2011 14:53

Witam to moja pierwsza klasa więc proszę o wyrozumiałość , ale myślę, że komuś się spodoba. Klasa jest premium !

Nazwa Klasy: Kamper
Opis Klasy: "Ma 1/1 z AWP, podwójny skok oraz podczas kucania jest niewidzialny"
Bronie: AWP , deagl
Zdrowie: 35
Kondycja:25
Inteligencja: 5
Wytrzymalosci:10

Dziękuje graczowi o nicku "radim" za małą pomoc! ;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#354064 Klasa - Nanożołnierz

Napisane przez Eustachy8 w 26.01.2012 18:46

Witam!

Jako, że jestem amatorem, mogą występować niezrozumiałe sposoby napisania klasy :D

Dołączona grafika
Klasa premium, po otrzymaniu obrażeń znika na 3 sec. po czym znów jest widoczna

Zmiana czasu niewidzialności:
set_task(3.0, "Widac", id);

Staty:

bronie = AK47 i HEGRENADE;
zdrowie = 40
kondycja = 20
inteligencja = 0
wytrzymalosc = 0

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19