Poszukuje plugin'ów do prawdziwego FFA.
- Jedna mapa jedna runda.
- Zabijanie swoich nalicza fragi a nie kara.
- Wybór broni po wejściu na serwer.
- Spawn zaraz po śmierci. W "inteligentnych" miejscach\
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Tded nie posiada znajomych
17.10.2012 16:17
13.05.2012 11:24
09.05.2012 15:06
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Trup";
new const opis[] = "6 rakiet, zmiejszona grawitacja, malo HP";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "tded&amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 252, 107, 012, kRenderTransAlpha, 150);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 20.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 20 sekund!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 6;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 0.01, 0.01, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 8) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
01.05.2012 20:57
./autores.pl: line 2: use: command not found
./autores.pl: line 8: my: command not found
./autores.pl: line 9: my: command not found
./autores.pl: line 10: use: command not found
./autores.pl: line 11: use: command not found
./autores.pl: line 16: my: command not found
./autores.pl: line 22: my: command not found
./autores.pl: line 23: my: command not found
./autores.pl: line 24: my: command not found
./autores.pl: line 25: {ALRM}: command not found
./autores.pl: line 25: TimeOut: command not found
./autores.pl: line 26: syntax error near unexpected token `&'
./autores.pl: line 26: ` &Start;'
#!/usr/bin/perl -X
use Socket;
#-----------------------------------------------------------
# Konfiguracja (Do ustawienia według opisu)
#-----------------------------------------------------------
my $host = "91.228.197.151"; # Adres IP serwera do sprawdzania (To jest ten zbindowany).
my $port = "27018"; # Port serwera, na którym chodzi.
use constant CHECKEVERY => 90; # Jak często sprawdzać serwer ? (Tutaj ustawiono co 90 sekund).
use constant TIMEOUT => 20; # Jak długo czekać na jego odpowiedź zanim go zrestartujemy.
# Poniżej podaj ścieżkę do skryptu uruchamiającego/restartującego serwer.
# Oczywiście może to być także zwykła komenda zawierające odpowiednie opcje.
my $cmd = "/root/zombie/restart.sh";
#-----------------------------------------------------------
# Nie edytuj tego poniżej, chyba, że wiesz co robisz :)
#-----------------------------------------------------------
my $MAXLEN = 128;
my $msg="\xFF\xFF\xFF\xFF\x54\x53\x6F\x75\x72\x63\x65\x20\x45\x6E\x67\x69\x6E\x65\x20\x51\x75\x65\x72\x79\x00";
my $RET = "NONE!";
$SIG{ALRM} = sub { &TimeOut };
&Start;
sub CheckServer {
my $ipaddr = inet_aton($host);
my $portaddr = sockaddr_in($port, $ipaddr);
$RET = "NONE!";
socket(SOCKET, PF_INET, SOCK_DGRAM, getprotobyname("udp")) or die "socket: $!";
send(SOCKET, $msg, 0, $portaddr) == length($msg) or die "Blad wysylania zapytania.\n";
alarm(TIMEOUT);
recv(SOCKET, $RET, $MAXLEN, 0);
close SOCKET;
sleep(CHECKEVERY);
}
sub Start {
while (1) {
&CheckServer;
}
}
sub TimeOut {
if ($RET eq "NONE!") {
print "SERWER PADL, RESTART!\n";
$STARTSERV = `/usr/bin/perl -w $cmd`;
print $STARTSERV . "\n";
}
sleep(CHECKEVERY);
close SOCKET;
}21.03.2012 17:25



Moja zawartość