Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RaZoR94 - zdjęcie

RaZoR94

Rejestracja: 10.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.06.2013 22:27
-----

Moje tematy

Lang COD MOD

04.10.2012 15:01

Thus, I have the language to cod mode is selected, and now I wanted to preserve the language you choose a player, I tried to like this

public Pocetak(id)


    if(g_FirstSpawn[id])
    {
	    new vaultkey[128],vaultdata[256], ID_igraca[64], jezik_igraca;
	
	    get_user_authid(id, ID_igraca, charsmax(ID_igraca))
	
	    formatex(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-cod", ID_igraca);
	    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
 
	    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
	    new playerdata[32];
 
	    parse(vaultdata, playerdata, 31);
 
	    jezik_igraca = str_to_num(playerdata);	
	
	    if(jezik_igraca != 2)
		    IzaberiJezik(id);
			
	    g_FirstSpawn[id] = false;
    }

U public IzaberiJezik_Handle(id, menu, item) I put this


public IzaberiJezik_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
    if(item == MENU_EXIT)
    {
	    menu_destroy(menu);
	    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
	
    item++
    new jezik_igraca = item;
	
    switch(item)
    {
	    case 1:    set_user_info(id, "lang", "en");
	    case 2: set_user_info(id, "lang", "sr");
    }
	
    menu_destroy(menu);
	
    new vaultkey[128],vaultdata[256], ID_igraca[64];
    formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i", jezik_igraca);
	
    get_user_authid(id, ID_igraca, charsmax(ID_igraca))
	
    formatex(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-cod", ID_igraca);
    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
	
    return PLUGIN_CONTINUE;

But he does not want to preserve the language that the player does not have to change each folder to choose language .. :(